X

Outlook 2003 - konfiguracja poczty

wim1177 12 Aug 2010 11:35
  • #1 12 Aug 2010 11:35
    wim1177
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    witam
    mam problem z konfiguracja poczty w outlooku 2003. Zrobiłem ustawienia konta, wydaje sie że tak jak powinno to być ale ciągle mam problem z przychodzącym POP. Mam pocztę u siebie na serwerze, na laptopie Windows 7. Wyskoczył mi taki bład.

Zadanie „mail.xxxxxxx.pl - Odbieranie” zgłosiło błąd (0x80042108) : „Program Outlook nie może połączyć się z serwerem poczty przychodzącej (POP3). W razie kontynuacji odbierania tej wiadomości, skontaktuj się z administratorem serwera lub usługodawcą internetowym (ISP).”

czy może ktoś pomóc w takiej sytuacji bo jestem laikiem i nigdy tego nie robiłe=m.
    Z góry dzięki
  • #2 12 Aug 2010 11:41
    askr
    Level 35  
    Helpful post? (0)
    Skontaktuj się z administratorem i dowiedz się jakie ustawienia powinny być.
  • #3 12 Aug 2010 12:06
    wim1177
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    witam
    nie mam zadnego administratora. z kolega postwiliśmy firmowy serwer i zrobiliśmy pocztę. Potem kupiłem outlooka i chce go skonfigurawać, mogę wysyłać maile ale nie odbieram

Dodano po 11 [minuty]:

jeszcze wyskoczyło cos takiego

Zadanie „mail.taxcomplex.pl (1): Sprawdź, czy jest nowa poczta w folderze Skrzynka odbiorcza. ” zgłosiło błąd (0x800CCC0E) : „Program Outlook nie może pobrać folderu Skrzynka odbiorcza z serwera e-mail IMAP dla konta mail.taxcomplex.pl (1). Błąd: Nie można połączyć się z serwerem. Jeżeli ten komunikat będzie się powtarzać, skontaktuj się z administratorem serwera lub usługodawcą internetowym.”
    Zadanie „mail.taxcomplex1.pl - Odbieranie” zgłosiło błąd (0x80042108) : „Program Outlook nie może połączyć się z serwerem poczty przychodzącej (POP3). W razie kontynuacji odbierania tej wiadomości, skontaktuj się z administratorem serwera lub usługodawcą internetowym (ISP).”
  • #4 12 Aug 2010 12:29
    askr
    Level 35  
    Helpful post? (0)