X
  • #1 15 Aug 2010 09:59
    mate252
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    witam mam problem ścina mi sie pasek klinowy wymineiłem napinacz i jest to samo kólko od visca przetoczyłem i nic .motyw jest taki ze jak dodam gazu pasek zachodzi na krawędz koła pasowego od korbowodu tak samo jak kręce sterem tez nachodzi.na alternatorze luzu nie ma ,pompa wody jest nowa .mozliwe ze to popmpa wspomagania? ma minimalny luz.po za tym napinacz intensywnie pracuje.nie wiem co dalej wymieniac prosze o pomoc pozdrawiam


    Popraw pisownię, p. 8.2, inaczej post trafi do kosza,
    manta.
  • #2 15 Aug 2010 11:48
    romoo
    Użytkownik obserwowany
    Helpful post? (0)
    Skoro napinacz pracuje to koło alternatora nie ma wolnej szajby.
    Któreś koło ma luz albo nie jest w osi.

    Co robiłeś że tak się podziało bo długo z tym jezdzić nie mogłęś.
  • #3 15 Aug 2010 13:52
    1479019
    Removed  
    Helpful post? (0)
    zmień koło pasowe i rolkę w alternatorze. :)
  • #4 15 Aug 2010 14:04
    mate252
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    zaczelo sie od tego że pęk pasek klinowy.więc stwierdziłem ze rozrząd wymienie bo nie był ruszany.wym. pasek rolke i napinacz,pompe wody.no i oczywiscie wymineilem pasek klinowy który spadł po 900 km przejechanych.scierał sie najednej krawędzi i opilki zalepiły rowki no i spadł .więc postanowilem wym napinacz ,odkrecilem alternator,śruba od visca była tak zapieczona i podjechana ze nie dało rady jej odkrecic więc odkręciłlem całą łape aluminiową no i jakoś poszło musiałem naspawać inną śrubę na śrubę od visca bo nie mogłem odkrecić.złożyłem wszystko do kupy no i odpalam słyszę jak pasek lub coś innego klepie(stuka) ,napinacz drga dodaję miimalnie gazu cisza ale pasek sie zsuwa i chaczy o krawędz koła pasowego puszczam gaz paek wraca na swoje miejsce .gdy skreceam kierownicą dzieje się to samo pasek ociera i stuki czy tam klepanie mija .nie wiem czy to pompa wsp kier.nie jest walnieta poci sie troche płyn jest no i ma minimalny luz .alternator raczej jest ok luzów nie ma pracuje dobrze.a i pasek klinowy ten co spadł po 900 km łuszcy się na zewnętrznej stronie oa tą stroną przechodzi prze kółko od visca i od pompy wody .kółko od visca przetoczyłem miało male wzery .zrobie to samo z kółkiem od pomy wody na dniach no i chyba pompe wsp wymienie.gdyby co prosze o porade pozdrawiam .
  • #5 15 Aug 2010 16:39
    T5
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    popierdalacz wrote:
    zmień koło pasowe i rolkę w alternatorze. :)
    I problem zniknie:D
  • #6 18 Aug 2010 22:57
    T5
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    Pomogło?
  • #7 10 Oct 2010 13:02
    wiarus2
    Level 8  
    Helpful post? (0)
    Sprawdż rolke na alternatorze, może jest zacięta na sprzegiełku
  Search 4 million + Products
Browse Products