Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 21 Sie 2010 15:11
    adnim
    Poziom 11  

    Witam , zakupilem niedawno ten zestaw. Nawet ładnie gra , tylko mało basu jest troszke. Pomyslałem o dołozeniu niedrogiego subwoofera . Ten voice kraft nawet mi odpwoiwada no i próby odsłuchowe wypadły pozytywnie -- nie jestem audiofilem ;). Tylko teraz problem , mój amplituner SAMSUNG C350 , nie posiada wyjscia na subwofer , bez wzmacniacza . Są tylko wyjscia wzmocnione . Ten subwoofer posiada wejscie high input. Tylko tak sie zastaniawiam czy tak mozna podłaczyć ?? i czy bedzie to dobrze wspólpracowało ? POzdrawiam

  • Pomocny post
    #2 21 Sie 2010 17:18
    goraj krzysztof
    Poziom 26  

    Tak, możesz podłączyć ten subwoofer przez to wejście.Służy właśnie do tego.

  • #3 21 Sie 2010 21:04
    adnim
    Poziom 11  

    Thx kolego , wkrótce opisze jak to wszystko działa . Pozdrawiam ;)

  • #4 25 Sie 2010 01:06
    adnim
    Poziom 11  

    Witam ponownie , niestety po podłaczeniu do wyjscia głośnikowgo ( wzmocnione wyjscie na subwoofer ) , amplituner sie wylacza --- jakies zabezpieczenie . Co dziwne , jesli podepne sub w trakcie pracy amplitunera , np właczone radio , to wszystko dziala normalnie . Ale po wyłaczeniu i wlaczeniu kina , znów to samo --- amplituner wylacza sie , pomaga tylko i wylacznie odpiecie suba .

    Ale probowalem jeszcze inaczej , podpialem wyjscie wzmocnione ( głosnikowe ) po wejscie (line in ) --- czyli to dla sygału nie wzmocnionego , tutaj jest ok , ale tylko przy podlaczeniu samego plusa . Co to moze byc ?? Czy to drugie podlaczenie zda egzamin ?? Czy tak moze byc ??? . Prosze o pomoc , i przepraszam za nie fachowe okreslenia :)

    A może to wina opornosci , amplituner przy podlaczeniu sprawdza ja i sie wylacza . Moze by jakis oporniczek wstawic na kabelek plusowy ?
    Proszę o pomoc

    Czytalem cos o dzielniku napięcia kiedys , i z wyjscia high level mozna było zrobić low --- pre out . TO by zdało egzamin ... ? , tylko jak sie do tego zabrac
    ?

  • #5 25 Sie 2010 17:07
    adnim
    Poziom 11  

    Panowie --- problem rozwiazany i proponuje aby opisac to w watku o subku 7830 , który został juz zamnkięty ( obalam mit o voicekraft --- czy jakos tak ) . W tym wątku jeden z userów tez nie mógł podlaczyc subka pod wejscie high input.

    A więc ,aby wszystko grało , subka nalezy podlaczyc do listwy (gniazdka ) bez uziemienia , ot całe rozwiązanie . :D Teraz wszystko gra jak trzeba . Pozdrawiam

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty