Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Problem z odpaleniem honda Civic 1.7 CDTI 2002


Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Początkujący -> Problem z odpaleniem honda Civic 1.7 CDTI 2002
Autor
Wiadomość
mungo58
Poziom 4
Poziom 4


Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 10

Post#1 Post autora tematu 28 Sie 2010 00:46   

Problem z odpaleniem honda Civic 1.7 CDTI 2002


Witam mam problem z odpaleniem samochodu ,a mianowicie kiedy przekrecam kluczyk rozrusznik dusi sie i przygasaja wszystkie wskazniki na tablicy czyli takie objawy jak padniety akumulator kupilem kable i odpalalem kablami od sasiada , ale problem w tym ze wyminielem akumulator na nowy dzialal dobrze przez 2 tyg ... wiec sprawdzilem czy nie ucieka gdzies prad przy zgaszonym silniku pobor normalny a nawet bardzo niski 0,03 a wiec sprawdzilem ladowanie tez ok 14,4 wkoncu gdy znowu samochod nie chcial odpalic sprawdzilem jaki jest stan akumulatora 12,5 a wiec poziom idealny kupilem ladowarke podladowalem do 12,7 i sprawdzilem zakrecil 2 razy rozrusznikiem ale tez zgasl wiec podladowalem do 12,9 wtedy odpalil . Czy ktos wie jaka moze byc przyczyna ? czy to moga byc swiece czy raczej rozrusznik czy moze jeszcze cos innnego ? Z gory dziekuje za pomoc
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 28 Sie 2010 00:46   





Powrót do góry
   
Pawel wawa
Poziom 26
Poziom 26


Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 12623
Miasto: Warszawa

Post#2 28 Sie 2010 01:00   

Re: Problem z odpaleniem honda Civic 1.7 CDTI 2002


Do sprawdzenia spadki napięć na linii rozrusznik-akumulator, zarówno zasilania jak i masy, jeśli są ok to rozrusznik do naprawy.
Powrót do góry
   
mungo58
Poziom 4
Poziom 4


Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 10

Post#3 Post autora tematu 28 Sie 2010 14:12   

Re: Problem z odpaleniem honda Civic 1.7 CDTI 2002


dzisiaj rano nie moge wogole samochodu odpalic naladowalem do 12,95 i tak nie dalo rady wlasnie laduje go do pelno zobacze czy to pomoze ,ale zauwazylem chyba istotna rzecz tzn jak przekrecam kluczyk za pierwszym razem jest tylko 1 cyk i wszystko gasnie ale jak przytrzymam kluczyk to zaczyna normalnie krecic rozrusznikiem ale samochod nie odpala ? wiec to raczej nie rozrusznik ... moze to swiece ???
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 28 Sie 2010 14:12   





Powrót do góry
   
mungo58
Poziom 4
Poziom 4


Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 10

Post#4 Post autora tematu 28 Sie 2010 20:27   

Re: Problem z odpaleniem honda Civic 1.7 CDTI 2002


odpalilem po naladowaniu do 13,05 V ... a tez kolejna sprawa niewiem czy istotna ale od poczatku mi nie dziala pilot od immobilaizera tylko otwieram kluczem ... z dnia na dzien potrzebuje coraz wiecej mocy do odpalenia ... chyba musze jechac w poniedzialek do mechanika bo moge go juz wogole nie odpalic a laweta to niepotrzebny koszt ...
Powrót do góry
   
mungo58
Poziom 4
Poziom 4


Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 10

Post#5 Post autora tematu 30 Sie 2010 22:35   

Re: Problem z odpaleniem honda Civic 1.7 CDTI 2002


no idzsiaj rano znowu niespodzianka sprawdzam poziom akumulatora 12,5 no to juz w pogotowiu kable a tu bez problemu za 1 razem zalapal ...pojehcalem do pracy w pracy tez na kazdej przerwie go odpalalem i odpalal za kazdym razem bez problemu ... wrocilem wiec do domu wlaczylem radio swiatla rozladowalem go do 11,95 przekracilem kluczyk lampki zgasly i 1 cyk przytrzymalem kluczyk po 2 sek slychac jak rozrusznik sie rozkreca z wolnych do szybkich obrotow i odpala ?! moze to szczotki w rozruszniku ...
Powrót do góry
   
rybal1
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2

Post#6 09 Lis 2010 19:04   

Re: Problem z odpaleniem honda Civic 1.7 CDTI 2002


nie wiem czy sobie poradziłeś bo to już troche mineło ale mogło to być przez kostke stacyjki ja tak miałem w megance
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 09 Lis 2010 19:04   





Powrót do góry
   
mungo58
Poziom 4
Poziom 4


Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 10

Post#7 Post autora tematu 15 Kwi 2012 17:28   

Re: Problem z odpaleniem honda Civic 1.7 CDTI 2002


Okazało się że akumulator który kupiłem nowy był uszkodzony :) wymieniłem na gwarancji i odpala bez problemu :)
Powrót do góry
   
Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Początkujący -> Problem z odpaleniem honda Civic 1.7 CDTI 2002
Strona 1 z 1



Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Reklama || Kontakt

Page generation time: 0.049 seconds

elektroda.pl temat RSS 

opony