Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

mazda 6 2,0 136 km diesel kłopot z odpalaniem

jackie4321 14 Wrz 2010 09:36
  • #1 14 Wrz 2010 09:36
    jackie4321
    Poziom 9  

    Kupiłem mazdę 6 i mam kłopot z zapalaniem. Jak z 2 godz postoi to ciężko odpala długo trzeba kręcić. Jak postoi całą noc, to jak w końcu odpali to po chwili zgaśnie i dopiero za drugim razem odpali bez gaśnięcia. O dziwo teraz miałem z tydzień spokoju odpalała bez problemu. Ale 2 dni temu znów się zaczęło. Proszę o pomoc. Rocznik 2003 brak błędów z komputera .

  • #2 14 Wrz 2010 10:27
    Lech54
    Poziom 20  

    Witam.
    Po postoju cofa się paliwo. Trzeba z tym powalczyć lub założyć zaworek zwrotny
    (na próbę ).

  • #3 14 Wrz 2010 11:21
    jackie4321
    Poziom 9  

    Lech54 napisał:
    Witam.
    Po postoju cofa się paliwo. Trzeba z tym powalczyć lub założyć zaworek zwrotny
    (na próbę ).

    ale dlaczego jakiś czas teraz było wszystko dobrze ?? w jaki sposób ten zaworek założyć i grzie ? jestem laikiem w tych sprawach a warsztaty tylko żerują na mnie

  • #4 14 Wrz 2010 11:54
    Lech54
    Poziom 20  

    Witam ponownie.
    Wybacz ale w ten sposób nie usuniemy usterki w samochodzie (po pierwsze potrzebna jest podstawowa wiedza na temat układu paliwowego Mazdy oraz można by podać rok produkcji samochodu a nie tylko Mazda 6 2,0 136 diesel).
    Jeśli chodzi o warsztaty to pytałeś się jaki koszt naprawy tej usterki ???

  • #5 14 Wrz 2010 13:20
    jackie4321
    Poziom 9  

    Lech54 napisał:
    Witam ponownie.
    Wybacz ale w ten sposób nie usuniemy usterki w samochodzie (po pierwsze potrzebna jest podstawowa wiedza na temat układu paliwowego Mazdy oraz można by podać rok produkcji samochodu a nie tylko Mazda 6 2,0 136 diesel).
    Jeśli chodzi o warsztaty to pytałeś się jaki koszt naprawy tej usterki ???

    rok produkcji 2003 wymieniany 2 razy filtr paliwa przez pomyłkę .Byłem w wielu warsztatach o kosztAch nikt nie mówił tylko każdy brał komputer i nie było błędów i nie wiedzieli co jest i tak sobie jeżdze.Może ktoś zna jakiś dobry warsztat w pobliżu bydgoszczy ??

  • #6 15 Wrz 2010 08:10
    Lech54
    Poziom 20  

    Witam.
    To że warsztaty podpinają od razu samochód pod komputer w celu sczytania błędów z sterownika (komputera) to jest jak najbardziej prawidłowe.Schody zaczynają się kiedy błędów nie ma (tak jak w Twoim przypadku).Jeśli Twoja Mazda odpala normalnie jak jest ciepła (często uruchamiany),a nie chce palić po postoju (tak jak piszesz po 2 godz.) to masz jak napisałem wcześniej problem z paliwem dlatego też wymieniali Ci filtr paliwa (sądzili że jest przytkany ), błędna decyzja bo samochód by miał jeszcze jedną usterkę-brak większych obrotów.W Twoim przypadku zgłoś się do warsztatu i powiedz że cofa się paliwo do baku.Powinni dojrzeć nieszczelność na wężykach paliwowych od zbiornika paliwa do pompy poprzez filtr,te paliwo może schodzić (lub nieszczelność wewnętrzna ) Ci w tym miejscu.Jeśli jesteśmy pewni że nie ma nieszczelności a paliwo cofa się to w ten układ można dać zaworek zwrotny który zapobiegnie cofaniu paliwa. Każdy warsztat po otrzymaniu takiej informacji naprawi Mazdę z tym problemem lub serwis .

  • #7 15 Wrz 2010 10:08
    jackie4321
    Poziom 9  

    Lech54 napisał:
    Witam.
    To że warsztaty podpinają od razu samochód pod komputer w celu sczytania błędów z sterownika (komputera) to jest jak najbardziej prawidłowe.Schody zaczynają się kiedy błędów nie ma (tak jak w Twoim przypadku).Jeśli Twoja Mazda odpala normalnie jak jest ciepła (często uruchamiany),a nie chce palić po postoju (tak jak piszesz po 2 godz.) to masz jak napisałem wcześniej problem z paliwem dlatego też wymieniali Ci filtr paliwa (sądzili że jest przytkany ), błędna decyzja bo samochód by miał jeszcze jedną usterkę-brak większych obrotów.W Twoim przypadku zgłoś się do warsztatu i powiedz że cofa się paliwo do baku.Powinni dojrzeć nieszczelność na wężykach paliwowych od zbiornika paliwa do pompy poprzez filtr,te paliwo może schodzić (lub nieszczelność wewnętrzna ) Ci w tym miejscu.Jeśli jesteśmy pewni że nie ma nieszczelności a paliwo cofa się to w ten układ można dać zaworek zwrotny który zapobiegnie cofaniu paliwa. Każdy warsztat po otrzymaniu takiej informacji naprawi Mazdę z tym problemem lub serwis .

    Bardzo dziękuje za informacje spróbuje podjechać do warsztatu i zobacze

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty