Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

golf IV 1.4 16V brak mocy max 140 km/h

maly-andre 16 Wrz 2010 16:36
  • #1 16 Wrz 2010 16:36
    maly-andre
    Poziom 7  

    Witam moj samochod to vw golf IV 1.4 16V (axp). Ostatnio moj samochod nie moze przekroczyc 140 km/h. jeszcze mam luz w gazie a on juz zupelnie nie reaguje.
    brak bledow w vag. czy wie ktos co to moze byc. Brak LPG.
    Zauwazylem jeszcze ze nie zawsze wlacza sie ssanie na zimnym, i zaraz po odaleniu jak rusze to czasami przez pare sekund przerywa.
    Macie jakies sugestie co moze byc nie tak ?

  • #2 16 Wrz 2010 22:46
    furczyn
    Poziom 9  

    Ale ma moc, nie kopci, ok wszystko? Ja bym radził świece, przewody zapłonowe jak dawno nie wymieniane to wymienić. Może to wina paliwa to zatankować na innej stacji. Jak to nie pomorze to można wymienić filtr paliwa.

  • #3 17 Wrz 2010 08:04
    sierzantkania
    Poziom 7  

    sprawdz jakie jest cisnienie paliwa na wtryskach

    Dodano po 1 [minuty]:

    albo tak jak kolega wyzej pisal swiece przewody wn filtry paliwa powietrza

  • #4 17 Wrz 2010 17:17
    maly-andre
    Poziom 7  

    kable niedawno wymienialem, moze swiece sie pozalewaly bo ostatnio mi sie swiecil check caly czas i wymienilem sonde i check zgasl ale mam blad sporadyczny o bogatej dawce paliwa. musze zobaczyc swiece i ewentualnie zmienie filtr paliwa. filtr powietrza czysty wymieniany tez wiosna

    Dodano po 3 [minuty]:

    acha co do kopcenia to nie kopci a moc nie wiem czasami wydaje mi sie ze czasami sie lepiej zbiera a czasami tak muli tak jakby nie mial mocy na wyzszych biegach

  • #5 18 Wrz 2010 17:21
    kasiada1
    Poziom 12  

    Czy był wymieniany rozrząd lub uszczeniany silnik?

  • #6 18 Wrz 2010 19:20
    Usunięty
  • #7 18 Wrz 2010 19:27
    djswirek
    Poziom 21  

    maly-andre napisał:
    Witam moj samochod to vw golf IV 1.4 16V (axp). Ostatnio moj samochod nie moze przekroczyc 140 km/h. jeszcze mam luz w gazie a on juz zupelnie nie reaguje.
    brak bledow w vag. czy wie ktos co to moze byc. Brak LPG.
    Zauwazylem jeszcze ze nie zawsze wlacza sie ssanie na zimnym, i zaraz po odaleniu jak rusze to czasami przez pare sekund przerywa.
    Macie jakies sugestie co moze byc nie tak ?


    Brak ssania kojarzy mi się z uszkodzonym czujnikiem temperatury.

  • #8 18 Wrz 2010 19:34
    Usunięty
  • #9 18 Wrz 2010 19:37
    kasiada1
    Poziom 12  

    Pisząc o uszczelnieniu miałem na myśli wymianę simeringu wału korbowego tylnego, któy jest razem z czujnikiem położenia wału korbowego!

  • #10 18 Wrz 2010 19:40
    djswirek
    Poziom 21  

    owik napisał:
    CHECK się świeci a tym dysputom o niczym końca brak. I tak będziecie farmazonić jeszcze przez miesiąc. Uczynni pomagacze z zerową wiedzą.
    Chciałem dobrze to można żonie powiedzieć, jak nie wyszło. Na tematy techniczne żeby dyskutować, należy posiadać odrobinę wiedzy.


    Zgodzę się z Tobą, że żeby pomóc trzeba posiadać odrobinę wiedzy, nie rozumiem natomiast dlaczego zamiast podzielić się swoją jak zakładam większą wiedzą z innymi i pomóc koledze, który ma problem rozwodzisz się nad brakiem wiedzy innych. A CHECK się świecił a nie świeci o ile dobrze umiem czytać.

  • #11 18 Wrz 2010 20:10
    Usunięty
  • #12 18 Wrz 2010 20:56
    djswirek
    Poziom 21  

    owik napisał:
    Powiedz mi mój drogi, czy ty byś chciał porad, jakich sam udzielasz? Czy byś się lepiej czuł, gdyby ci tu strzelali na oślep jednocześnie się z tobą jednając w tej biedzie? Pewnie byś się poczuł lepiej, tylko to problemu nie rozwiązuje.
    Po drugie, ty nie potrafisz czytać. 5 razy a później zamelduj co z tego zrozumiałeś:
    maly-andre napisał:
    kable niedawno wymienialem, moze swiece sie pozalewaly bo ostatnio mi sie swiecil check caly czas i wymienilem sonde i check zgasl ale mam blad sporadyczny o bogatej dawce paliwa. musze zobaczyc swiece i ewentualnie zmienie filtr paliwa...


    I znów Twoja wypowiedź nic nie wnosi... A ty byś chciał czytać ktoś się sprzecza zamiast pomóc rozwiązać Ci problem? po drugie twierdzisz, że moja porada jest błędna? Czy brak ssania, spadek mocy nie może mieć związku z czujnikiem cieczy?

    maly-andre napisał:
    (...)ale mam blad sporadyczny o bogatej dawce paliwa. musze zobaczyc swiece i ewentualnie zmienie filtr paliwa...
    [/quote]

    Jakbyś zauważył nie jest sprecyzowane czy błąd pojawia się w sterowniku i kolega wie bo z czytał vagiem czy utożsamia kontrolke MIL z za bogatą mieszanką
    Bo jeśli za pomocą vaga to jaki był kod błędu bo jeśli 17559 to nie koniecznie jest to sprawa mieszanki, może być nieszczelność układu paliwowego albo słabe ciśnienie.


    Lepiej pokaż tą swoją wiedzę a nie zrzędź jak stary zgrzybiały dziad.

  • #13 18 Wrz 2010 21:01
    bandi21
    Poziom 28  

    No własnie,bogata dawka paliwa.Przeczytałeś błąd i tego się trzymaj.Zmieniać filtr paliwa?po co?Co on ma wspólnego z bogatą dawką?Wymienić nie zaszkodzi ale po co?Ty lepiej jedź do warsztatu bo to forum dla mechaników którzy powinni cokolwiek kumać w tym temacie.

  • #14 18 Wrz 2010 22:18
    Usunięty
  • #15 18 Wrz 2010 22:47
    djswirek
    Poziom 21  

    skasowałem bo stwierdziłem, że z takim bucem nie ma co gadać. Napisałbyś jak normalny to i człowiek by się czegoś nauczył ale po co ? lepiej powrzucać i poszydzić. Moja wiedza wielka nie jest ale podstawowa na pewno. Piszesz, że gość wie, że ma błąd ale to zlewa, a w pierwszym poscie w tym temacie pisze "brak błędów w vag" potem pisze, że niedawno wymienił kable i sonde bo mu się check palił, więc albo faktycznie nie umie się posłużyć na tyle vagiem, żeby określić czy ma błąd albo ja już kompletnie go nie rozumiem, tak czy inaczej na samym początku pisze, że błędów nie ma. I zejdź już zemnie bo takim zachowaniem reprezentujesz poziom przedszkolaka.
    Jak rozwiązać ten problem prosiłbym abyś napisał , tak by z tego pisania i sprzeczania się był przynajmniej jakiś pożytek.

    Moderowany przez robokop:

    Za tego "buca" udzielam miesiąc urlopu od forum. Ban na 30 dni. Zażalenia i reklamacje proszę kierować

    Administrator

    .

  • #16 18 Wrz 2010 23:01
    Usunięty
  • #17 19 Wrz 2010 12:11
    maly-andre
    Poziom 7  

    panowie moze sie nie jasno wyrazilem.

    check mi sie swiecil bo mialem problem z bledami o grzaniu sondy. po wymianie sondy za katalizatorem check sie juz nie swieci i nie bylo bledow przez jakis czas.

    a jakis czas temu check sie nadal nie swieci zszedlem z laptopem do samochodu i sprawdzilem czy sa jeszcze jakies bledy i byl taki

    17573 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 1: System too Rich
    P1165 - 35-10 - - - Intermittent

    bede mial czas po niedzieli to wymienie filtr paliwa i sprawdze na swiece.

    co do czujnika temperatury wg mnie jest dobrze. pokazuje tak samo na liczniku jak i w vag-com.

  • #18 22 Wrz 2010 13:26
    ironedd
    Poziom 8  

    miałem podobny problem w golfie 4. 120km/h i koniec. Okazało się że przepływomierz i sterownik turbiny do wymiany

  • #19 22 Wrz 2010 16:44
    maly-andre
    Poziom 7  

    no ale w benzynie nie ma przeplywomierza ani turbiny :)

  • #20 22 Wrz 2010 17:20
    aras110489
    Poziom 9  

    Witam zrob proste badanie scisni przewod odplywowy paliwa np kluczem francuskim. przejedz sie i napisz czy jest roznica

  • #21 22 Wrz 2010 17:35
    maly-andre
    Poziom 7  

    a jak bedzie roznica to co proponujesz

  • #22 22 Wrz 2010 17:47
    aras110489
    Poziom 9  

    proponuje wymiane pompy paliwa i regulatora cisnienia a masz problem z odpaleniem i tak jakby ci strzelal jak gazujesz?

  • #23 22 Wrz 2010 17:58
    maly-andre
    Poziom 7  

    nic nie strzela. pali przewaznie na raz czasem na dwa

    jutro bede miec wolne to go troche poroskrecam go i poszukam przyczyn

  • #24 22 Wrz 2010 18:32
    aras110489
    Poziom 9  

    sproboj tego co ci mowilem mialem podobny przypadek przy silniku 1.6 sr

  • #25 22 Wrz 2010 19:37
    maly-andre
    Poziom 7  

    no, ale co bylo przyczyna tego i jakie miales objawy ?

  • #26 22 Wrz 2010 20:28
    aras110489
    Poziom 9  

    przyczyna to za pozno wymieniony filtr paliwa. pompka sie uszkodzila podajac za male cisnienie paliwa a regulator mial pekniety oring. Samochod nie mial wcale przyspieszenia i mial problem z odpalaniem. np przyspieszal do 4000obr/min zatrzymal sie a potem powoli powoli do 5000obr/min

  • #27 29 Wrz 2010 14:16
    maly-andre
    Poziom 7  

    hej jutro moj kuzyn bedzie miec czas wiec bierzemy sie za mojego golfa

    mam jeszcze jedno pytanie do was powiedzcie na jakich kanalach mam zrobic logi w vag bo czytam te fora i nie moge znalezc pisza o 3,8,11 ale jak sie lacze w vagu to na kanale 11 nic nie mam a w kanale 7 mam calkiem co innego niz inni, nie wiem moze inny sterownik nie mam pojecia
    vag 3.11-2
    pozdrawiam

  • #28 29 Wrz 2010 14:38
    carrot
    Moderator Samochody

    3,8 i 11 to się loguje w dieslu, a nie w silniku benzynowym

  • #29 29 Wrz 2010 15:46
    maly-andre
    Poziom 7  

    a na jakich kanalach sie loguje w benzyniakach

  • #30 29 Wrz 2010 15:54
    carrot
    Moderator Samochody

    W benzynie nie zrobisz wiele mówiącego loga, bo sterownik nie podaje wartości oczekiwanych

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty