Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Który telewizor philipsa wybrać

lukash811 20 Wrz 2010 18:14 1291 9
  • #1 20 Wrz 2010 18:14
    lukash811
    Poziom 8  

Witam! Zastanawiam się nad zakupem telewizora firmy Philips, o wielkości ekranu 40". Wybrałem 3 modele, ktorych rozbieżność cen nie jest zbyt wielka, dlatego też nie wiem który wybrać, ponieważ nie znam się zbytnio na sprzęcie RTV, a wszelkie opisy nie są tak cenne jak opinie posiadaczy oraz osób znających się na tym. Modele które wybrałem to 40PFL7605 / 7664 / 8664. Bardzo proszę o pomoc w wyborze. Pozdrawiam

• #3 20 Wrz 2010 22:39
    lukash811
    Poziom 8  

ok, dziękuję :) a mógłby mi ktoś jeszcze wyjaśnić różnice między tymi modelami?

• #4 21 Wrz 2010 06:12
    DROPKICK
    Poziom 13  

7605 to model na rok 2010, pozostałe dwa to modele na rok 2009. Dokładniejszych danych trzeba poszukać w specyfikacji na stronie producenta.

• #5 21 Wrz 2010 09:54
    lukash811
    Poziom 8  

niestety, model 7664 odpada, gdyż nie jest wyposażony w technologię AmbiLight, a dobrze by było, gdyby telewizor w taką był wyposażony. A więc proszę o pomoc w dokonaniu wyboru pomiędzy modelem 8664 i 7605, lub polecenie mi innego, w cenie ok. 4000. Pozdrawiam :)

• #6 22 Wrz 2010 15:49
    Ekspert_Philips
    Poziom 12  

Lukash811,