Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mały TV dla starszej osoby

males89 22 Wrz 2010 10:51 2167 4
  • #1 22 Wrz 2010 10:51
    males89
    Poziom 1  

Witam!

Szukam razem z Babcią jakiegoś nie dużego TV do około 1000 zł, wiem że to mało ale akurat Babcia nie potrzebuje niczego lepszego, ważne żeby działał stabilnie i był bezawaryjny. Bylismy dzisiaj w paru sklepach i cóż... właściwie 2-3 modele nam odpowiadały. Jakiś tam FUNAI 21 cali i jakieś inne "no-name". W Neonecie jednak zaproponowali Nam monitor z tunerem TV - Philips 221t1sb (21,5 cala za 799zł). ik teraz nasuwa sie pytanie bo w dziedzinie tv jestem zielony, czy taki monitor spelni skromne oczekiwania starszej osoby? Da sie podlączyc zwykla, naziemną TV? Jest pilot w zestawie? (zapomnialem zapytac a w internecie niemoge znalesc informacji). Pozatym prosze o przeslanie jakichs linkow do ewentualnych recenzji, testów czy czegos w ten deseń.

Bardzo prosze o jakies rady bo niechce kupic jakiegos szmelcu z któreym pozniej bedzie trzeba jezdzic po serwisach i urzerać sie z "fachowcami"

edit:
    znalazlem jeszcze w MM Sony kdl 19 bx200, co prawda 19 cali ale jesli mialby byc pewniejszy od ww modeli to wystarczyłby

• #2 25 Wrz 2010 12:29
    LOCOLOCO
    sprzedawca - konsultant

oczywiście że nie spełni, chyba że chcesz babcie narazić na większe kłopoty zdrowotne. Telewizor musi być przynajmniej wielkości 32" i firmowy o ile nie chcesz mieć kłopotów z serwisem
    Toshiba 32 AV 703, Panasonic 32C 20, Sharp 32 DH 510

• #3 26 Wrz 2010 19:30
    B. Greda
    Poziom 14