FAQ | Points | Add... | Recent posts | Search | Register | Log in

Czy z pilota od helikoptera da się coś zrobić?

Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Robotics, Scale Models -> Czy z pilota od helikoptera da się coś zrobić?
Author
Poziom 2
Poziom 2

Post#1 Post from the author of the topic 01 Oct 2010 21:45   

Czy z pilota od helikoptera da się coś zrobić?

Witam wszystkich.
Ostatnio zainteresowała mnie elektronika: samochody sterowane, roboty itp. Wyciągnąłem z szafy pilot od helikoptera i chciałbym coś z nim zrobić. Pilot jest sam (bez niczego) - latałem helikopterem i zgubiłem go w lesie. Żal mi było wyrzucać pilota i go zachowałem.
Czy można z niego coś zrobić. Chodzi mi np. o złożenie własnego minirobota lub samochodu sterowanego na pilota.
Bardzo proszę o odpowiedzi proste ponieważ jestem zielony w tego typu sprawach.
Jakby co mój stary helikopter to Lama V4
Back to top

Google

Google Adsense

Post# Post from the author of the topic 01 Oct 2010 21:45   

Back to top

codename_47
Poziom 10
Poziom 10

Post#2 01 Oct 2010 23:29   

Re: Czy z pilota od helikoptera da się coś zrobić?

Oczywiście Można.
Dobrze że nie wyrzuciłeś, gdyż wystarczy zakupić odbiornik (prawdopodobnie 35Mhz), zestaw kwarców, by użyć twoją aparaturę do sterowania łodzią, samochodem, czy nawet samolotem. To ostanie jest troszkę ryzykowne bo aparatura e-sky zwłaszcza od Lamy nie zachwyca zasięgiem, ale jako pierwszy nadajnik może być.

Pozdrawiam.

A i proszę Cię "pilot" to jest pod fotel przed telewizorem do sterowania samochodami, samolotami nie używa się a aparatur modelarskich.
Back to top

Google

Google Adsense

Post# 01 Oct 2010 23:29   

Back to top

vama
Poziom 2
Poziom 2

Post#3 Post from the author of the topic 01 Oct 2010 23:43   

Dzięki, ale jak połączyć wtedy silniczek z tymi rzeczami?
Back to top

Google

Google Adsense

Post# Post from the author of the topic 01 Oct 2010 23:43   

Back to top

Madrik
Poziom 23
Poziom 23

Post#4 02 Oct 2010 00:58