Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Audi A4 1,8t czerwona turbina

kamazz 03 Paź 2010 15:57
  • #1 03 Paź 2010 15:57
    kamazz
    Poziom 14  

    Mam problem z audi a4 1,8 t APU. Po przejechaniu sie parę kilometrów turbina zaczyna sie świecić na czerwono. Przy katowaniu powinno tak być ale nie przy spokojnej jeździe. Turbina była niedawno regenerowana pewnie dlatego że tak się działo już wcześniej. Olej spala się w turbinie a powstający żużel uszkadza wałek w turbinie która zaczyna rzygać olejem. Auto ma kopa tak jak trzeba czyli katalizator odpada, vag nic nie pokazał błędów brak, świece zmienione, auto pracuje równo i cicho. Nie chce zajeździć kolejnej turbiny.Ma ktoś jakieś pomysły?? :cry:

  • #2 03 Paź 2010 20:42
    yamakashi1
    Poziom 9  

    Olej dochodzi do niej? rozkręć wąż który doprowadza olej i zerknij bo jak widać brak chłodzenia :)..ew.chyba ze masz chłodzony cieczą bo spotkałem się w A4 z takową i był zagięty wąż od wody która idzie do turbiny... A tak krótko popatrz na węże czy któryś niezagięty ew. czy drożny :)

  • #3 03 Paź 2010 23:30
    toku74
    Poziom 30  

    co ma olej do czerwonej turbiny? za wysoka temp. gazów wylotowych, lub przypchany wydech. choć jeśli ma chłodzenie... nie to też nie.

  • #4 04 Paź 2010 07:19
    brandy-p
    Poziom 31  

    Może po chipie i ktoś przesadził paliwem?

  • #5 04 Paź 2010 09:58
    kamazz
    Poziom 14  

    Olej i woda dochodzi wiec przyczyna gdzie indziej

  • #6 04 Paź 2010 10:13
    Lech54
    Poziom 20  

    Witam.
    To tylko zostaje przytkany układ wydechowy lub sterowanie turbiną.

  • #7 04 Paź 2010 15:59
    jurekk55
    Poziom 34  

    Popatrz w parametry od temp. silnika począwszy.

  • #8 04 Paź 2010 16:03
    ptaszek1975
    Poziom 30  

    Po mojemu ma coś z zapłonem,czyli rozrząd do poprawy.

  • #9 05 Paź 2010 07:25
    kamazz
    Poziom 14  

    rozrząd ustawiony, czujniki pokazują wszystko w normie. ten wóz nie ma czujnika EGT więc temperatury spalin nie sprawdzę. Na vagu nie widać nic złego. Czy możliwe jest mechaniczne uszkodzenie wtryskiwacza tak że będzie dopalać paliwo w turbinie a komputer tego nie zauważy??

  • #10 05 Paź 2010 11:35
    carrot
    Moderator Samochody

    Zobacz czy silnik nie dostaje paliwa przez wężyk podciśnieniowy regulatora ciśnienia

  • #11 06 Paź 2010 07:33
    kamazz
    Poziom 14  

    Chodzi ci o regulator ciśnienia paliwa???

  • #12 06 Paź 2010 08:14
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    za uboga lub bogata mieszanka

    zrób analize spalin, sprawdz szczelnosc kolektora

  • #13 06 Paź 2010 12:07
    kamazz
    Poziom 14  

    Byłem na analizatorze....... IDEAŁ. Jakieś jeszcze macie pomysły????

    Mi został tylko jeden dobry rozpęd i ściana!!!!

  • #14 06 Paź 2010 12:31
    Lech54
    Poziom 20  

    Witam.Dalej obstaje przy przytkanych tłumikach, miałem takie przypadki.

  • #15 25 Maj 2011 15:21
    malutki8383
    Poziom 8  

    siema jak sie zakończyła sprawa z ta turbina bo mam to samo w passatcie 2002 awt , turbina wymieniona przepływka lambda wtryski sprawdzone i nawet przy spokojnen jeździe sie grzeje,

    wiec moze wiecie jak u kolegi sie zakonczył temat czerwonwj turbiny bo znalazłęm na forach kupe akich przypadków tylko nikt nie opisuje ich zakończenia

  • #16 25 Maj 2011 19:11
    decybel91
    Poziom 38  

    Brak katalizatora powduje zwieksza temp. turbo w tym silniku.

  • #17 25 Maj 2011 22:59
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    decybel91 napisał:
    Brak katalizatora powduje zwieksza temp. turbo w tym silniku.


    Jakim cudem brak kata powoduje zwiekszenie temperatury?

  • #18 26 Maj 2011 12:44
    malutki8383
    Poziom 8  

    decybel91 napisał:
    Brak katalizatora powduje zwieksza temp. turbo w tym silniku.


    mi to też sie dziwne wydaje ale musze próbować wszystkiego

  • #19 26 Maj 2011 17:31
    decybel91
    Poziom 38  

    Czyli katalizator wywalony? Zaloz nawet nowy i zobacz czy sie poprawi.
    Nie bede sie klocil, bo na tym forum to i tak bez sensu, bo jak tlumaczyc cos komus kto po pierwsze wie lepiej, a po drugie jednyne co potrafi podopowiedziec to "cos zepules".

  • #20 26 Maj 2011 22:14
    malutki8383
    Poziom 8  

    wywalony tylko zastanwiam sie zeby kolejnej kasy na dramo nie wydać
    wygląda w środku noormalnie
    tylko 2 sonda jakas dziwnie biała taki dziwny nalot ma,

  • #21 27 Maj 2011 18:25
    decybel91
    Poziom 38  

    Biala zwykle robi sie od LPG.

  • #22 27 Maj 2011 21:59
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    biała, czarna , szara jakie to ma znaczenie?


    jaka emisja?

    zrób analize spalin

  • #23 18 Cze 2011 10:02
    malutki8383
    Poziom 8  

    afr w normie emisja też ok a turbina i tak sie grzeje, jakaś masakra

  • #24 18 Cze 2011 11:52
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    emisja w normie tzn jaka?

    podaj parametry.

  • #25 18 Cze 2011 12:06
    wopor
    Poziom 32  

    Dopala se oleju z uszczelnienia zaworów ot i pewnie tyle jak wsio inne w porzo :D .

  • #26 18 Cze 2011 12:46
    malutki8383
    Poziom 8  

    ale on arzcej oleju nie bierze,

    i ma nalatane 140 tys i przebieg jest pewny

  • #27 18 Cze 2011 12:55
    emeryt2
    Poziom 42  

    Odkręć rurę przed katalizatorem i zobacz czy się grzeje to dziadostwo!

  • #28 18 Cze 2011 13:34
    malutki8383
    Poziom 8  

    katalizator juz wywalony dla sprobowania i to samo, wstawilem zamiast jego rure

  • #29 10 Lip 2011 09:31
    mariuszt1972
    Poziom 1  

    witam ja mam podobny problem po przejechaniu 2 km robi się turbina czerwona i końcowa część katalizatora za sondą . Poprzednio miałem taki sam objaw i był jeden z zaworów nadpalony i zawieszony teraz sprawdzałem ciśnienie na cylindrach i jest ok co może być tum razem?

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty