Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 10 Paź 2010 10:46
    roki2902
    Poziom 10  

    Witam, posiadam Passata B3 1.8 na mono wtrysku a mój problem polega na tym, że strasznie głupieją mi obroty, gdy silnik jest zimny i ciepły. Mianowicie jak odpale silnik na benzynie obroty raz się zwiększają raz zmniejszają czynnośc ta jest równomierna a znowu na gazie obroty się zwiększają do około 4000 ale trzymają się równomiernie czyli nie skaczą. Proszę o pomoc, z góry dziękuję. pozdrawiam

  • #2 10 Paź 2010 12:22
    kasiada1
    Poziom 12  

    Naljepiej podłączyć komputer i sprawdzić czujnik temperatury silnika i całą resztę. Podejrzany serwomotor przepustnicy.

  • #3 10 Paź 2010 12:29
    1078231
    Usunięty  
  • #4 10 Paź 2010 12:42
    roki2902
    Poziom 10  

    Mam takie pytanie,a gdzie się mieści ten serwo motor dodam jeszcze jedno słowo przepraszam że nie wspomniałem o tym prędzej otóż dwa dni temu padł mi silnik w tym passacie i wczoraj zmieniłem silnik tyle ten silnik co teraz założyłem pracował na gażniku no,ale jeden mechanik mi powiedział że mam założyc mój kolektor ssący z resztą do tego silnika i będzie ok. No tak zrobiłem ale dodam jeszcze że na poprzednim silniku działo się to samo też wariował na obrotach.

  • #5 10 Paź 2010 13:06
    ociz
    Moderator Samochody

    Do sprawdzenia szczelność dolotu(uszczelka pod kolektorem, guma pod korpusem wtryskiwacza), czujnik położenia przepustnicy a szczególnie przewody przy nim, styk biegu jałowego w nastawniku przepustnicy, emulacja sondy(jak po odłączeniu akumulatora przez jakiś czas będzie dobrze to znaczy że jest niewłaściwa).
    Połączać pod komputer nie warto bo tam można tylko g...o warte kody migowe odczytać.

  • #6 10 Paź 2010 16:48
    roki2902
    Poziom 10  

    Panowie proszę o pomoc teraz już nie chce zapalic wogóle . Ma iskrę benzynę dostaje rozrząd ok. Nie mam już pomysłów pomocy.

  • #7 19 Paź 2010 16:33
    roki2902
    Poziom 10  

    Czy ktoś zna odpowiedz

  • #8 19 Paź 2010 21:23
    WITEK1952
    Poziom 28  

    Witam. Już napisali. Guma pod wtryskiem.

  • #9 22 Paź 2010 19:54
    roki2902
    Poziom 10  

    Witam powiem tak okazało się że to regulator ustawienia przepustnicy tak zwany silniczek krokowy,ale mam teraz inny problem gdyż odpala no ale z początku chodzi jak by się zalewał i nawet jak go zgaszę to nie chce zapali bez dodania gazu i jak już odpali to z tłumika wychodzi czarny dym dodam tyle że aparat zapłonowy był wyjęty i może jest zle ustawiony.Proszę o pomoc z góry dziękuje.

  • #10 22 Paź 2010 21:08
    ANDYW6
    Poziom 24  

    Jeśli był wyjęty aparat zapłonowy to włożyłeś go na "pałę" bez sprawdzenia ustawienia?

  • #11 23 Paź 2010 14:29
    roki2902
    Poziom 10  

    Witam byłem dziś na ustawieniu zapłonu i dalej lipa samochód dalej się zalewa na paliwie czyli to nie zapłon tylko co? dodam że jeżeli wyjmę wtyczkę od wtryskiwacza to auto zapala od razu

  • #12 23 Paź 2010 14:39
    1078231
    Usunięty  
  • #13 23 Paź 2010 14:46
    roki2902
    Poziom 10  

    Właśnie nie wiem jak?

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty