X
  • #1 10 Oct 2010 10:46
    roki2902
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    Witam, posiadam Passata B3 1.8 na mono wtrysku a mój problem polega na tym, że strasznie głupieją mi obroty, gdy silnik jest zimny i ciepły. Mianowicie jak odpale silnik na benzynie obroty raz się zwiększają raz zmniejszają czynnośc ta jest równomierna a znowu na gazie obroty się zwiększają do około 4000 ale trzymają się równomiernie czyli nie skaczą. Proszę o pomoc, z góry dziękuję. pozdrawiam
  • #2 10 Oct 2010 12:22
    kasiada1
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    Naljepiej podłączyć komputer i sprawdzić czujnik temperatury silnika i całą resztę. Podejrzany serwomotor przepustnicy.
  • #3 10 Oct 2010 12:29
    1078231
    Removed  
    Helpful post? (0)
    A co da podpięcie pod komputer?
  • #4 10 Oct 2010 12:42
    roki2902
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    Mam takie pytanie,a gdzie się mieści ten serwo motor dodam jeszcze jedno słowo przepraszam że nie wspomniałem o tym prędzej otóż dwa dni temu padł mi silnik w tym passacie i wczoraj zmieniłem silnik tyle ten silnik co teraz założyłem pracował na gażniku no,ale jeden mechanik mi powiedział że mam założyc mój kolektor ssący z resztą do tego silnika i będzie ok. No tak zrobiłem ale dodam jeszcze że na poprzednim silniku działo się to samo też wariował na obrotach.
  • #5 10 Oct 2010 13:06
    ociz
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    Do sprawdzenia szczelność dolotu(uszczelka pod kolektorem, guma pod korpusem wtryskiwacza), czujnik położenia przepustnicy a szczególnie przewody przy nim, styk biegu jałowego w nastawniku przepustnicy, emulacja sondy(jak po odłączeniu akumulatora przez jakiś czas będzie dobrze to znaczy że jest niewłaściwa).
    Połączać pod komputer nie warto bo tam można tylko g...o warte kody migowe odczytać.
  • #6 10 Oct 2010 16:48
    roki2902
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    Panowie proszę o pomoc teraz już nie chce zapalic wogóle . Ma iskrę benzynę dostaje rozrząd ok. Nie mam już pomysłów pomocy.
  • #7 19 Oct 2010 16:33
    roki2902
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    Czy ktoś zna odpowiedz
  • #8 19 Oct 2010 21:23
    WITEK1952
    Level 28  
    Helpful post? (0)
    Witam. Już napisali. Guma pod wtryskiem.
  • #9 22 Oct 2010 19:54
    roki2902
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    Witam powiem tak okazało się że to regulator ustawienia przepustnicy tak zwany silniczek krokowy,ale mam teraz inny problem gdyż odpala no ale z początku chodzi jak by się zalewał i nawet jak go zgaszę to nie chce zapali bez dodania gazu i jak już odpali to z tłumika wychodzi czarny dym dodam tyle że aparat zapłonowy był wyjęty i może jest zle ustawiony.Proszę o pomoc z góry dziękuje.
  • #10 22 Oct 2010 21:08
    ANDYW6
    Level 24  
    Helpful post? (0)
    Jeśli był wyjęty aparat zapłonowy to włożyłeś go na "pałę" bez sprawdzenia ustawienia?
  • #11 23 Oct 2010 14:29
    roki2902
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    Witam byłem dziś na ustawieniu zapłonu i dalej lipa samochód dalej się zalewa na paliwie czyli to nie zapłon tylko co? dodam że jeżeli wyjmę wtyczkę od wtryskiwacza to auto zapala od razu
  • #12 23 Oct 2010 14:39
    1078231
    Removed  
    Helpful post? (0)
    Kolego, a nie pomyślałes o tym, aby zobaczyć jaki długi jest impuls na wtryskiwaczu? Wystarcza do tego zwykła żaróweczka nawet.
    Dalej-co znaczy, że po zdjęciu wtyczki z wtryskiwacza zapala bez przeszkód? Leje wtryskiwacz? A może pękł oring pod wtryskiwaczem? A może w kolektorze ssącym jest tak nakitrane paliwa, że z tego odpala?
  • #13 23 Oct 2010 14:46
    roki2902
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    Właśnie nie wiem jak?
  Search 4 million + Products
Browse Products