Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Lokalizacja Przekażnika Opel Vectra dti 2.0 r.1999

Damiano.damiano 12 Paź 2010 05:41
  • #1 12 Paź 2010 05:41
    Damiano.damiano
    Poziom 9  

    Witam.

    Mam problem z lokalizacją przekażnika świec żarowych w Opel Vectra
    DTI 2.0 rok 1999 ,czy może ktoś wie gdzie się znajduje?

  • #2 12 Paź 2010 07:12
    GIGOL1977
    Poziom 10  

    W DTI jest o ile się nie mylę zespół sterowania świec żarowych,który siedzi w skrzynce zamontowanej między zbiorniczkiem wyrównawczym a zbiorniczkiem płynu hamulcowego.

  • #3 12 Paź 2010 09:00
    pioart
    Poziom 37  

    Witam
    Może nie wyglądać jak typowy przekaźnik , w tych modelach jest taki ,
    Lokalizacja Przekażnika Opel Vectra dti 2.0 r.1999

    Umiejscowienie jak Kolega podał.
    Masz problem z grzaniem świec?

  • #4 12 Paź 2010 18:57
    1078231
    Usunięty  
  • #5 13 Paź 2010 10:36
    Damiano.damiano
    Poziom 9  

    Tak mam problem z grzaniem świec,a mianowicie nie wiem od czego to może zależeć ale np raz zapala mi się kontrolka żarzenia świec przy 5 stopniach na zewnątrz i jak podgrzeje świece to zapali mi bez problemu,a niekiedy kontrolka nie zapali mi się nawet jak jest 0 stopni i wtedy jest problem z zapaleniem silnika ,świece sprawdzone napięcie zasilania ok. i co dalej?

  • #6 13 Paź 2010 18:49
    waldekmarszak
    Poziom 10  

    Sprawdź czujnik temperatury. Po zdjęciu z niego wtyki świece powinny grzać zawsze, w ten sposób bedziesz wiedział czy z modułem grzania wszystko ok. O ile dobrze pamietam to poniżej 5 stopni załączne są świece.

  • #7 22 Paź 2010 17:09
    maximus0081974
    Poziom 2  

    miałem to samo:)te modele tak mają.jak chcesz to mogę Ci podesłać e-maila z instrukcją jak to obejść za jedyne 5 zł -za tyle musisz kupić tylko kabel 2 żyłowy ,jakieś 2 m i włącznik oraz znaleść jakieś 1-2 godzinki wolnego i browca do lepszego zmontowania tego:)

    Dodano po 2 [minuty]:

    do tego warto sprawdzić świece żarowe-też mogę Ci powiedzieć jak -na pw proszę info:)wszystko proste.należę do klubu VKP.także pomogę ale coś za coś:)

  • #8 27 Lis 2010 13:17
    Damiano.damiano
    Poziom 9  

    hejka jak możesz to podeślij mi na e-maila instrukcja jak to obejść,właśnie oddałem auto do mechanika i twierdzi że jest właśnie coś z elektryką,coś ze sterowaniem grzania świec,ciekaw jestem jak śię to skończy?

  • #9 27 Lis 2010 23:24
    pioart
    Poziom 37  

    Damiano.damiano napisał:
    ,ciekaw jestem jak śię to skończy?

    Ja też jestem ciekaw .

  • #11 09 Gru 2010 20:14
    Damiano.damiano
    Poziom 9  

    Odebrałem samochód od mechanika ,był tam ponad trzy tygodnie ,twierdzi że znalazł przyczynę a mianowicie że było tam mnóstwo zimnych lutów i błędów komputerowych mam nadzieję że to będzie to czas pokaże przy wyższych temperaturach.

  • #12 23 Gru 2010 01:00
    walter_wk
    Poziom 2  

    Witaj

    poczytaj sobie na tej stronie jest tam wzmianka o znanej dla tych silników przypadłości związanej z niepoprawnym działaniem modułu sterowania świec w okolicy temp 5st C. Podobno podmieniają firmware.

  • #13 02 Kwi 2011 16:30
    Damiano.damiano
    Poziom 9  

    Witam ponownie,no i to samo przez okres zimy przy temperaturze ok. 0st. i poniżej 0st palił bez problemu,teraz gdy się ociepliło ten sam problem,straszne problemy z zapaleniem sinika.
    Może rzeczywiście trzeba podmienić firmware?
    Jak zapale go raz znowu przez kilka godzin po zgaszeniu pali bez zarzutu.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty