Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lokalizacja Przekażnika Opel Vectra dti 2.0 r.1999

Damiano.damiano 12 Paź 2010 05:41 13079 13
  • #1 12 Paź 2010 05:41
    Damiano.damiano
    Poziom 9  

    Witam.

    Mam problem z lokalizacją przekażnika świec żarowych w Opel Vectra
    DTI 2.0 rok 1999 ,czy może ktoś wie gdzie się znajduje?

  • #2 12 Paź 2010 07:12
    GIGOL1977
    Poziom 10  

    W DTI jest o ile się nie mylę zespół sterowania świec żarowych,który siedzi w skrzynce zamontowanej między zbiorniczkiem wyrównawczym a zbiorniczkiem płynu hamulcowego.

  • #3 12 Paź 2010 09:00
    pioart
    Poziom 37  

    Witam
    Może nie wyglądać jak typowy przekaźnik , w tych modelach jest taki ,
    Lokalizacja Przekażnika Opel Vectra dti 2.0 r.1999

    Umiejscowienie jak Kolega podał.
    Masz problem z grzaniem świec?

  • #4 12 Paź 2010 18:57
    1078231
    Usunięty  
  • #5 13 Paź 2010 10:36
    Damiano.damiano
    Poziom 9  

    Tak mam problem z grzaniem świec,a mianowicie nie wiem od czego to może zależeć ale np raz zapala mi się kontrolka żarzenia świec przy 5 stopniach na zewnątrz i jak podgrzeje świece to zapali mi bez problemu,a niekiedy kontrolka nie zapali mi się nawet jak jest 0 stopni i wtedy jest problem z zapaleniem silnika ,świece sprawdzone napięcie zasilania ok. i co dalej?

  • #6 13 Paź 2010 18:49
    waldekmarszak
    Poziom 10  

    Sprawdź czujnik temperatury. Po zdjęciu z niego wtyki świece powinny grzać zawsze, w ten sposób bedziesz wiedział czy z modułem grzania wszystko ok. O ile dobrze pamietam to poniżej 5 stopni załączne są świece.

  • #7 22 Paź 2010 17:09
    maximus0081974
    Poziom 2  

    miałem to samo:)te modele tak mają.jak chcesz to mogę Ci podesłać e-maila z instrukcją jak to obejść za jedyne 5 zł -za tyle musisz kupić tylko kabel 2 żyłowy ,jakieś 2 m i włącznik oraz znaleść jakieś 1-2 godzinki wolnego i browca do lepszego zmontowania tego:)

    Dodano po 2 [minuty]:

    do tego warto sprawdzić świece żarowe-też mogę Ci powiedzieć jak -na pw proszę info:)wszystko proste.należę do klubu VKP.także pomogę ale coś za coś:)

  • #8 27 Lis 2010 13:17
    Damiano.damiano
    Poziom 9  

    hejka jak możesz to podeślij mi na e-maila instrukcja jak to obejść,właśnie oddałem auto do mechanika i twierdzi że jest właśnie coś z elektryką,coś ze sterowaniem grzania świec,ciekaw jestem jak śię to skończy?

  • #9 27 Lis 2010 23:24
    pioart
    Poziom 37  

    Damiano.damiano napisał:
    ,ciekaw jestem jak śię to skończy?

    Ja też jestem ciekaw .

  • #11 09 Gru 2010 20:14
    Damiano.damiano
    Poziom 9  

    Odebrałem samochód od mechanika ,był tam ponad trzy tygodnie ,twierdzi że znalazł przyczynę a mianowicie że było tam mnóstwo zimnych lutów i błędów komputerowych mam nadzieję że to będzie to czas pokaże przy wyższych temperaturach.

  • #12 23 Gru 2010 01:00
    walter_wk
    Poziom 2  

    Witaj

    poczytaj sobie na tej stronie jest tam wzmianka o znanej dla tych silników przypadłości związanej z niepoprawnym działaniem modułu sterowania świec w okolicy temp 5st C. Podobno podmieniają firmware.

  • #13 02 Kwi 2011 16:30
    Damiano.damiano
    Poziom 9  

    Witam ponownie,no i to samo przez okres zimy przy temperaturze ok. 0st. i poniżej 0st palił bez problemu,teraz gdy się ociepliło ten sam problem,straszne problemy z zapaleniem sinika.
    Może rzeczywiście trzeba podmienić firmware?
    Jak zapale go raz znowu przez kilka godzin po zgaszeniu pali bez zarzutu.

Szybka odpowiedź lub zadaj pytanie
Dziękuję Ci. Ta wiadomość oczekuje na moderatora.
 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME