X

Lokalizacja Przekażnika Opel Vectra dti 2.0 r.1999

Damiano.damiano 12 Oct 2010 05:41
  • #1 12 Oct 2010 05:41
    Damiano.damiano
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Witam.

    Mam problem z lokalizacją przekażnika świec żarowych w Opel Vectra
    DTI 2.0 rok 1999 ,czy może ktoś wie gdzie się znajduje?
  • #2 12 Oct 2010 07:12
    GIGOL1977
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    W DTI jest o ile się nie mylę zespół sterowania świec żarowych,który siedzi w skrzynce zamontowanej między zbiorniczkiem wyrównawczym a zbiorniczkiem płynu hamulcowego.
  • #3 12 Oct 2010 09:00
    pioart
    Level 37  
    Helpful post? (0)
    Witam
    Może nie wyglądać jak typowy przekaźnik , w tych modelach jest taki ,
    Lokalizacja Przekażnika Opel Vectra dti 2.0 r.1999

    Umiejscowienie jak Kolega podał.
    Masz problem z grzaniem świec?
  • #4 12 Oct 2010 18:57
    1078231
    Removed  
    Helpful post? (0)
    Może być jeszcze w tej plastikowej skrzynce koło ściany grodziowej.
  • #5 13 Oct 2010 10:36
    Damiano.damiano
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    Tak mam problem z grzaniem świec,a mianowicie nie wiem od czego to może zależeć ale np raz zapala mi się kontrolka żarzenia świec przy 5 stopniach na zewnątrz i jak podgrzeje świece to zapali mi bez problemu,a niekiedy kontrolka nie zapali mi się nawet jak jest 0 stopni i wtedy jest problem z zapaleniem silnika ,świece sprawdzone napięcie zasilania ok. i co dalej?
  • #6 13 Oct 2010 18:49
    waldekmarszak
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    Sprawdź czujnik temperatury. Po zdjęciu z niego wtyki świece powinny grzać zawsze, w ten sposób bedziesz wiedział czy z modułem grzania wszystko ok. O ile dobrze pamietam to poniżej 5 stopni załączne są świece.
  • #7 22 Oct 2010 17:09
    maximus0081974
    Level 2  
    Helpful post? (-1)
    miałem to samo:)te modele tak mają.jak chcesz to mogę Ci podesłać e-maila z instrukcją jak to obejść za jedyne 5 zł -za tyle musisz kupić tylko kabel 2 żyłowy ,jakieś 2 m i włącznik oraz znaleść jakieś 1-2 godzinki wolnego i browca do lepszego zmontowania tego:)

    Dodano po 2 [minuty]:

    do tego warto sprawdzić świece żarowe-też mogę Ci powiedzieć jak -na pw proszę info:)wszystko proste.należę do klubu VKP.także pomogę ale coś za coś:)
  • #8 27 Nov 2010 13:17
    Damiano.damiano
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    hejka jak możesz to podeślij mi na e-maila instrukcja jak to obejść,właśnie oddałem auto do mechanika i twierdzi że jest właśnie coś z elektryką,coś ze sterowaniem grzania świec,ciekaw jestem jak śię to skończy?
  • #9 27 Nov 2010 23:24
    pioart
    Level 37  
    Helpful post? (0)
    Damiano.damiano wrote:
    ,ciekaw jestem jak śię to skończy?

    Ja też jestem ciekaw .
  • #10 28 Nov 2010 07:36
    saly
    Level 32  
    Helpful post? (0)
    Podpiąć komp i zobaczyć w parametrach czy świece są active/no active.
    Zerknąć jak sterownik silnika widzi temperatury.
    Swiece w tym silniku włączają się poniżej 0 st.C. Jak wszystko w kompie i kabelkach jest ok, zrobić układzik oszukując odczyt z czujnika temperatury.
  • #11 09 Dec 2010 20:14
    Damiano.damiano
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    Odebrałem samochód od mechanika ,był tam ponad trzy tygodnie ,twierdzi że znalazł przyczynę a mianowicie że było tam mnóstwo zimnych lutów i błędów komputerowych mam nadzieję że to będzie to czas pokaże przy wyższych temperaturach.
  • #12 23 Dec 2010 01:00
    walter_wk
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    Witaj

    poczytaj sobie na tej stronie jest tam wzmianka o znanej dla tych silników przypadłości związanej z niepoprawnym działaniem modułu sterowania świec w okolicy temp 5st C. Podobno podmieniają firmware.
  • #13 02 Apr 2011 16:30
    Damiano.damiano
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    Witam ponownie,no i to samo przez okres zimy przy temperaturze ok. 0st. i poniżej 0st palił bez problemu,teraz gdy się ociepliło ten sam problem,straszne problemy z zapaleniem sinika.
    Może rzeczywiście trzeba podmienić firmware?
    Jak zapale go raz znowu przez kilka godzin po zgaszeniu pali bez zarzutu.
  • #14 02 Apr 2011 20:09
    saly
    Level 32  
    Helpful post? (0)
    Poczytaj trochę od tej pompie i przypadłościach tego silnika, problem może leżeć w zapowietrzaniu układu lub pompy.
    Naprawde sporo jest o tym silniku.
    Możesz zdjąć wtyke z czujnika temperatury i zobaczyć co wtedy.
  Search 4 million + Products
Browse Products