Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Jaki model HTC wybrać ? (700-800zł)

alpines 19 Paź 2010 18:54
  • #1 19 Paź 2010 18:54
    alpines
    Poziom 2  

Witam, mam problem z wyborem modelu. Zdecydowałem się na firmę HTC, lecz nie mam pojęcia jaki model tej firmy mam wybrać. Kompletnie nie znam się na dotykowych fonach ani na systemach (android, symbian). Mam do wydania ok 700-800zł, telefon może być używany.
    Zalezy mi na łatwości obsługi i łatwym pisaniu sms-ów.
    Bardzo proszę o podpowiedzi co mam wybrać aby być zadowolonym z wyboru.
    Pozdrawiam

• #2 20 Paź 2010 23:52
    ARCAM TEAM
    Poziom 15  

Moim zdaniem podobać każdemu może się inny HTC.
    Ja stawiam na HTC Desire

• #3 21 Paź 2010 16:19
    wysoki195
    Poziom 11  

też obstawiałbym HTC Desire z 3,7 calowym wyświetlaczem.
    W tej cenie spokojnie znajdziesz jakąś okazję na Allegro z nim.
    Jak coś, możesz też zawsze wziąć go w jakieś ofercie abonamentowej.
    Przykładowo w Orange ( w biznesie) już za 1PLN z całkiem opłacalnym abonamentem go proponują.
    Jest w czym wybierać.

• #4 22 Paź 2010 16:59
    Kajakus
    Poziom 12  

a ja stawiam na HTC Touch Diamnod 2

• #6 29 Paź 2010 12:50
    chory inżynier
    Poziom 10  

też jestem za Desire.
    Dobry telefon ze średniej półki cenowej.
    Rozejrzyj się na Ceneo, w promocjach abonamnetowych ( wspominana wczęśniej Orange), Era, Plus, czy nawet jakiś ofertach na mixa itd.

• #7 29 Paź 2010 15:28
    dauit
    Poziom 15  

wildfire... nie jest wielki, ma wszystko co trzeba i kupisz jako nowy. Sam mam i się sprawdza...

• #8 29 Paź 2010 15:31
    basstec
    Poziom 34  

Wildfire to tragedia, ten wyświetlacz jest straszny, jak w telefonach low-end typu lg cookie.

Kolego chory inżynier, desire to telefon z górnej półki raczej.

• #9 30 Paź 2010 18:49
    adammmos
    Poziom 11