Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

ford transit '09 - Centralny zamek raz działa raz nie


Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika -> ford transit '09 - Centralny zamek raz działa raz nie
Autor
Wiadomość
witek_77
Poziom 10
Poziom 10


Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 59
Miasto: Pszczyna

Post#1 Post autora tematu 20 Paź 2010 00:39   

ford transit '09 - Centralny zamek raz działa raz nie


Witam. Otóż mam forda transita 140 t350 (napęd tył, silnik 2.4 140koni skrzynia 6g + full elektronika) i są jaja z centralem. Pierwsza rzecz dla jasności to mam pilot z 3 guzikami. Tzn na górze otwieranie kabiny na środku zamykanie wszystkiego a na dole otwieanie paki (kolor pilota niebieski). Problem jest taki, że z reguły działa, ale czasami wychodze z samochodu, chce zamknąć i dupa. Nie działa. Znalazłem sposób taki, że wkładam kluczyk do stacyjki, przekręcam na zapłon i wyciagam kluczyk i już działa. Ale jest to irytujące. I nie ma reguły na to kiedy działa a kiedy nie. Druga rzecz która mnie irytuje to to, że np wsiadam do samochodu, chce spod domu pod firme podjechac po towar (100m) i auto sie zamyka samoczynnie (to mi sie podoba), ale chce mieć załączony samochód i otworzyć pake bo bez sensu jest odpalić samochod, przejechac 100m i gasić go tylko w celu otworzenia pilotem/zamkiem tyłu i znowu odpalać. Jest jakiś sposób, aby otworzyć tył bez gaszenia samochodu ?
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 20 Paź 2010 00:39   





Powrót do góry
   
Scalak5
Poziom 17
Poziom 17


Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 439
Miasto: "-"

Post#2 20 Paź 2010 06:32   

Re: ford transit '09 - Centralny zamek raz działa raz nie


Musisz chyba pomyśleć o pilocie tam jest akumulator nie wymienialny który ładuje się w momencie jak klucz jest w stacyjce.Co do tego otwierania to bez ingerencji w centralny takiej opcji raczej nie ma chyba .
Powrót do góry
   
witek_77
Poziom 10
Poziom 10


Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 59
Miasto: Pszczyna

Post#3 Post autora tematu 20 Paź 2010 10:40   

Re: ford transit '09 - Centralny zamek raz działa raz nie


Ale to tak wygląda jakby ten centralny się w samochodzie wieszał. Np dojezdzam gdzies np odległośc 50km. Gasze samochod, wychodze, naciskam pilot i nic. Wchodze do samochodu, przekrecam na 2 sekundy chociaz zaplon, wyciagam kluczyk, i juz dziala. Chocby tydzien stal to i tak jezeli go zamkne pilotem to i pilotem otworze. Wiec raczej nie wina zasilania kluczyka. Tylko tak jakby central sie wieszal w samochodzie czy cos. Auto jest na gwarancji wiec nie ma problemu jak cos ale moze jest jakis sposob na to lub ktos mial takowy problem. No i najlepiej jakby ktoś wiedział jak dorobic guziczek do otwierania paki. Tak najlepiej mało inwazyjnie w elektronike (jestem elektronikiem ale auto na gwarancji)
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 20 Paź 2010 10:40   





Powrót do góry
   
czaderx
Poziom 14
Poziom 14


Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 170
Miasto: Dublin

Post#4 14 Lis 2013 16:12   

Re: ford transit '09 - Centralny zamek raz działa raz nie


Sorki że odkopuję ale może ktoś ma podobny problem a rozwiązanie bardzo proste.
Należy wymienić baterię pod siedzeniem. Jest ich tam 2 wiec miernik do łapy i wszystko jasne a jak ktos nie ma miernika to ta od konsoli do wymiany.(pewnie będzie jeszcze naklejka FORD silver calcium)
Powrót do góry
   
grzegorzk4
Poziom 9
Poziom 9


Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 34
Miasto: Gorlice

Post#5 24 Lis 2013 21:57   

Re: ford transit '09 - Centralny zamek raz działa raz nie


Dorzucę się do tematu
Mi też jedna bateria padała, słabo kręcił, zamieniłem je miejscami i jest lepiej, ale dalej kiepsko.
Czy ktoś może wie czy plusy obydwu aku można połączyć np na czas rozruchu tylko(oczywiście odpowiednio grubym kablem)

Odnośnie zamka, to można to zmienić aby się zamykało i otwierało wszystko razem ale w serwisie.
Może ma ktoś sposób chałupniczy na ten problem, to prosiłbym o przedstawienie
Powrót do góry
   
czaderx
Poziom 14
Poziom 14


Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 170
Miasto: Dublin

Post#6 25 Lis 2013 00:21   

Re: ford transit '09 - Centralny zamek raz działa raz nie


Wymien baterie zamiana miejscami nic nie da.
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 25 Lis 2013 00:21   





Powrót do góry
   
grzegorzk4
Poziom 9
Poziom 9


Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 34
Miasto: Gorlice

Post#7 25 Lis 2013 07:42   

Re: ford transit '09 - Centralny zamek raz działa raz nie


No powiem kolego ze zamiana pomogła, bo mnie wychodzi na to że auto jest zapalane tylko z jednego, bo w momencie rozruchu drugi trzymał napięcie ładnie.
Dlatego tez pokusiłem się o zamianę.
A wymiana będzie dopiero jak będzie źle (auto służbowe) bo takie są uroki polskich pracodawców, jeździć jak naj dłużej na tym co jest.
Trzeba sobie jakoś radzić
Powrót do góry
   
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika -> ford transit '09 - Centralny zamek raz działa raz nie
Strona 1 z 1



Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Reklama || Kontakt

Page generation time: 0.043 seconds

elektroda.pl temat RSS 

opony