X
  • #1 20 Oct 2010 00:39
    witek_77
    Level 10  
    Helpful post? (+1)
    Witam. Otóż mam forda transita 140 t350 (napęd tył, silnik 2.4 140koni skrzynia 6g + full elektronika) i są jaja z centralem. Pierwsza rzecz dla jasności to mam pilot z 3 guzikami. Tzn na górze otwieranie kabiny na środku zamykanie wszystkiego a na dole otwieanie paki (kolor pilota niebieski). Problem jest taki, że z reguły działa, ale czasami wychodze z samochodu, chce zamknąć i dupa. Nie działa. Znalazłem sposób taki, że wkładam kluczyk do stacyjki, przekręcam na zapłon i wyciagam kluczyk i już działa. Ale jest to irytujące. I nie ma reguły na to kiedy działa a kiedy nie. Druga rzecz która mnie irytuje to to, że np wsiadam do samochodu, chce spod domu pod firme podjechac po towar (100m) i auto sie zamyka samoczynnie (to mi sie podoba), ale chce mieć załączony samochód i otworzyć pake bo bez sensu jest odpalić samochod, przejechac 100m i gasić go tylko w celu otworzenia pilotem/zamkiem tyłu i znowu odpalać. Jest jakiś sposób, aby otworzyć tył bez gaszenia samochodu ?
  • #2 20 Oct 2010 06:32
    Scalak5
    Level 22  
    Helpful post? (0)
    Musisz chyba pomyśleć o pilocie tam jest akumulator nie wymienialny który ładuje się w momencie jak klucz jest w stacyjce.Co do tego otwierania to bez ingerencji w centralny takiej opcji raczej nie ma chyba .
  • #3 20 Oct 2010 10:40
    witek_77
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    Ale to tak wygląda jakby ten centralny się w samochodzie wieszał. Np dojezdzam gdzies np odległośc 50km. Gasze samochod, wychodze, naciskam pilot i nic. Wchodze do samochodu, przekrecam na 2 sekundy chociaz zaplon, wyciagam kluczyk, i juz dziala. Chocby tydzien stal to i tak jezeli go zamkne pilotem to i pilotem otworze. Wiec raczej nie wina zasilania kluczyka. Tylko tak jakby central sie wieszal w samochodzie czy cos. Auto jest na gwarancji wiec nie ma problemu jak cos ale moze jest jakis sposob na to lub ktos mial takowy problem. No i najlepiej jakby ktoś wiedział jak dorobic guziczek do otwierania paki. Tak najlepiej mało inwazyjnie w elektronike (jestem elektronikiem ale auto na gwarancji)
  • #4 14 Nov 2013 15:12
    czaderx
    Level 14  
    Helpful post? (0)
    Sorki że odkopuję ale może ktoś ma podobny problem a rozwiązanie bardzo proste.
    Należy wymienić baterię pod siedzeniem. Jest ich tam 2 wiec miernik do łapy i wszystko jasne a jak ktos nie ma miernika to ta od konsoli do wymiany.(pewnie będzie jeszcze naklejka FORD silver calcium)
  • #5 24 Nov 2013 20:57
    grzegorzk4
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    Dorzucę się do tematu
    Mi też jedna bateria padała, słabo kręcił, zamieniłem je miejscami i jest lepiej, ale dalej kiepsko.
    Czy ktoś może wie czy plusy obydwu aku można połączyć np na czas rozruchu tylko(oczywiście odpowiednio grubym kablem)

    Odnośnie zamka, to można to zmienić aby się zamykało i otwierało wszystko razem ale w serwisie.
    Może ma ktoś sposób chałupniczy na ten problem, to prosiłbym o przedstawienie
  • #6 24 Nov 2013 23:21
    czaderx
    Level 14  
    Helpful post? (0)
    Wymien baterie zamiana miejscami nic nie da.
  • #7 25 Nov 2013 06:42
    grzegorzk4
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    No powiem kolego ze zamiana pomogła, bo mnie wychodzi na to że auto jest zapalane tylko z jednego, bo w momencie rozruchu drugi trzymał napięcie ładnie.
    Dlatego tez pokusiłem się o zamianę.
    A wymiana będzie dopiero jak będzie źle (auto służbowe) bo takie są uroki polskich pracodawców, jeździć jak naj dłużej na tym co jest.
    Trzeba sobie jakoś radzić
  Search 4 million + Products
Browse Products