Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 21 Paź 2010 17:23
    marioelektro
    Poziom 8  

    Witam,
    Czy ktoś z szanownych kolegów, tudzież koleżanek orientuje się dlaczego większość producentów wózków widłowych redukuje nominalny udźwig na dużych wysokościach podnoszenia??? Chodzi mi głównie o wózki z masztami triplex, bądź wózki wysokiego składowania.
    Nie do końca rozumiem z czego wynika konieczność redukowania udźwigu na dużej wysokości podnoszenia? Jedyne co mi przychodzi na myśl to to, że udźwig zostaje zredukowany na skutek występujących (podczas poruszania się) obciążeń dynamicznych, jakie występują np. przy podjeżdżaniu wózkiem do regału z podniesionymi widłami i ładunkiem na nich… Ktoś ma inne sugestie??

  • #3 22 Paź 2010 15:49
    marioelektro
    Poziom 8  

    na swój sposób (jak to udowodnił filmem Foxtrott) jest to oczywiste, ale mimo to ciekawi mnie w jaki sposób w takim razie są liczone udźwigi dla dużych wysokości podnoszenia???

    Jakieś współczynniki bezpieczeństwa trzeba przyjąć, tylko jak to w obliczeniach uwzględnić???

    Ponadto pod uwagę trzeba wziąść nie tylko stateczność czołową ale również boczną. Jungheinrich w wózkach ETV określa udźwigi nawet dla ładunku położonego na widłach przy skrajnie wychylonym przesuwie bocznym.
    Jak to ugryźć obliczeniowo?

  • #4 05 Mar 2011 17:48
    qupa
    Poziom 9  

    marioelektro napisał:
    Jungheinrich w wózkach ETV określa udźwigi nawet dla ładunku położonego na widłach przy skrajnie wychylonym przesuwie bocznym.
    Jak to ugryźć obliczeniowo?


    Trochę przesadziłeś ;) Redukcja udźwigu w wózkach ETV występuje tylko dla dwóch czynników; wysokość podnoszenia i odległość środka ciężkości ładunku od początku wideł.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty