Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #31 29 Kwi 2011 08:33
    Pablo_31
    Poziom 8  

    Do Piotr_piter
    Dzięki za pożyteczne rady:D
    Nareszcie znalazł się ktoś kto jest skłonny pomóc w "operacji" wymiany oringów.
    Co do kompresji po rozgrzaniu silnika to musi być... ale mój przypadek wygląda tak, że jak zgaszę silnik, samochód stoi 8 godzin, zaglądam, odkręcam korek i syczy 3-4 sekundy.... nie jest to silna kompresja bo jakby była to by przewody prowadzące do zbiorniczka wyrównawczego rozsadziło albo korek wywaliło.

    Piotr_piter napisz proszę czy wymieniałeś same oringi, czy komplet tulejki + oringi,
    i gdzie idzie dostać takie części (jaki koszt). Czy w zbiorniczku wyrównawczym miałeś maź ze spalin czy olej??

    Z chłodniczką spróbuje jak znajdę chwile czasu...

  • #32 29 Kwi 2011 22:44
    marcineczek222
    Poziom 10  

    Witam. Opisze swoja historię z olejem w zbiorniczku wyrównawczym. Walcze z tym od grudnia 2010 (wtedy kupilem to auto 1.7 dti z 2000r). Tuz po kupnie zauwazylem ze w zbiorniczku gromadzi sie olej. Po przeczytaniu wielu postów i porad na forach wymieniłem chłodniczkę oleju (nowa oryginalna 570zl).
    Uklad przeczyscilem chyba z 5 razy no i do kwietnia 2011 jezdzilem spokojnie, plyn w zbiorniczku byl czysty. Przyszla wiosna, temperatura sie podniosła i teraz gdy silnik bardziej rozgrzeje sie np w korkach i temperatura wskoczy powyzej 90 stopni (normalnie zawsze bylo okolo 88) to w zbiorniczku odrazu pojawia sie olej...
    Jesli temperatura jest na poziomie 88 stopni jest OK.

    Mam teraz takie 2 podejrzenia:
    1. Pod wplywem wiekszej temperatury do zbiorniczka dostaje sie olej z zakamarkow ukladu chlodzenia (pozostalosc ze starej chlodniczki).
    2. Pod wplywem wiekszej temperatury olej dostaje sie przez te obsady wtryskiwaczy do plynu chlodzącego.
    Co o tym myslicie?

  • #33 30 Kwi 2011 00:07
    AntyOwik
    Poziom 16  

    Ja mam inne podejrzenia. A że jeden z drugim kompletnie nie macie pojęcia to wymiękam.
    I niech ktoś w końcu zmieni nazwę tego forum. Z mechaniką nie ma nic wspólnego. Z pieprzeniem głupot, domysłami, legendami owszem.

  • #34 30 Kwi 2011 12:43
    marcineczek222
    Poziom 10  

    Skoro masz takie duże pojęcie o mechanice to podziel sie swoją mądrością i podejrzeniami. Nie wiem czy wiesz, ale od tego właśnie jest forum...

  • #35 30 Kwi 2011 19:24
    Piotr_piter
    Poziom 2  

    Ja wymieniłem oringi i tuleje.
    Koszt samych oringów to groszowe sprawy, natomiast za jedną tuleję płaciłem bodajże 60 zł. Potrzeba ich 4 szt.
    Na początku miałem tylko czarny osad na ściankach zbiorniczka. Można by przypuszczać że mogły być to spaliny. Problem zaczął się nasilać, gdy robiłem długie trasy. Wtedy już po ostygnięciu silnika powyżej płynu zbierał się "korzuch" czarnego oleju.
    Nie wiem może, źle nie zrobiłem wymieniając te oringi i tuleje. Przynajmniej nic tam się już nie powinno złego dziać przez parę lat. Ale zaznaczam, że w moim konkretnym przypadku pomogło dopiero, gdy wymieniłem chłodniczkę oleju.

  • #36 30 Kwi 2011 22:39
    AntyOwik
    Poziom 16  

    marcineczek222 napisał:
    Skoro masz takie duże pojęcie o mechanice to podziel sie swoją mądrością i podejrzeniami. Nie wiem czy wiesz, ale od tego właśnie jest forum...

    Właśnie nie od tego. Gdybyś ty wykazał odrobinę chociaż znajomości zagadnienia - to by całkiem inaczej wyglądało. Żeś ciemny jak tabaka w rogu i skory do spiskowych teorii to radź sobie sam. Nigdzie nie jest napisane, żeby byle komu pomagać bo ten byle kto raczył łaskawie napisać.
    Forum służy wymianie informacji na dany temat. Ty ich nie posiadasz, ty wiesz lepiej i zrobisz. No to zrób skoro taki jesteś mechanik.
    I tak właśnie robicie, ten oringi, innemu właśnie ciotka zmarła i się polepszyło.

  • #37 01 Maj 2011 11:08
    Piotr_piter
    Poziom 2  

    Kolego AntyOwik jakie teorie spiskowe!!! To Ty chyba nie znasz zagadnienia.
    Prawda jest taka, że wielu mechaników za przeproszeniem nie obrażając tych dobrych, nie ma zielonego pojęcia o budowie tego silnika. Wiem z autopsji, że każdy jeden mechanik, który nie przerabiał tego problemu z tym konkretnym motorem (czyt. 1.7 dti) stwierdzi uszkodzenie uszczelki lub głowicy.
    Potem jest rozczarowanie, ale co tam i tak klient zapłaci. Uważam za dobre, że ludzie wymieniają się informacjami, bo to jest problem lub niedługo będzie, każdego użytkownika tego auta.

  • #38 05 Cze 2012 22:24
    MURENO1
    Poziom 1  

    Posiadam astrę 1,7DTI 75KM 16V 2000r. w zeszłym roku miałem problem z olejem w zbiorniczku z płynem chłodzącym, oddałem do mechanika, prześwietlono głowice- pęknięta tulejka olejowa, wstawiono nową, szlif głowicy, uszczelki nowe, koszt części i robocizny 1000 zł., od razu najlepiej wymienić termostat na 88 stopni, problem znikł.

  • #39 25 Mar 2013 14:04
    nawrota
    Poziom 7  

    a ja mam problem ale taki ze z plynu chlodniczego ucieka mi plyn do oleju. od czego?

  • #40 15 Gru 2013 20:38
    jarek25sx
    Poziom 6  

    Witam .Mam prośbę o pomoc .Czy ktoryś z kolegów składał głowice w astrze g y17dt
    na zestawie uszczelek .Pytam ponieważ mam zaszczyt składać taka głowice i mam kupiony zestaw uszczelek góra silnika .zestaw zawiera uszczelki kolektorów zimering wałka górną głowiczke pokrywę zaworów podkładki stożkowe wtryskiwaczy -miedziane i sedno sprawy 8-oringów do prowadnicy wtrysków 4-małe 1 sredni i 4 małe płaskie podkładki miedziane .czy ktoś wie do czego one są .uprzedze pytanie nie ja rozbierałem głowice stąd ten problem .zestaw takoma

  • #41 03 Kwi 2016 14:01
    marcineczek222
    Poziom 10  

    No i po 4 latach zagadka sie rozwiazala. U mnie przyczyna ubywania plynu jednak okazala sie glowica. Po remoncie, wymianie obsad wtryskiwaczy okazalo sie ze plyn jest czysty i nie ubywa.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty