Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TV LCD LG 37LD465 szukam opinii

mohawk90 23 Paź 2010 18:37 7180 14
  • #1 23 Paź 2010 18:37
    mohawk90
    Poziom 8  

Witam, przymierzam się do zakupu telewizora kwota tak jak za tego lgka czyli 37" obecnie dostępne jest on w neonecie i mm za 1600zl i zastanawiam się nad jego kupnem, wątpie, że w tej cenie znajdzie się coś lepszego, ale jeśli możecie to podzielcie się opiniami odnośnie tego TV, ponieważ za bardzo nie znam się na telewizorach, z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

• #2 01 Gru 2010 11:22
    Guma1975
    Poziom 13  

Witam serdecznie. Tak się składa, że się skusiłem na ten telewizor.
    Wszystko z nim ok poza słabym odwzorowaniem czerni co mnie denerwuje w nocy przy oglądaniu np ciemny scen wszystko jest na szaro. Poza tym w dzień tego nie widać a obraz po ustawieniu w/g własnego widzimisię jest dobry nawet z telewizji analogowej. Po podłączeniu do odtwarzacza HD filmy full HD rewelacyjnie się ogląda. Zdjęcia również. jeśli masz więcej pytań dawaj na guma1975(malpa)go2.pl napisz co chciałbyś sprawdzić to zrobię np kompa pod VGA i jakie wyświetli rozdz. itd pozdrawiam.

PS Dość denerwujące jest to, że jeśli odtwarzany jest mkv z DTS to na wyjście optyczne strumień nie jest przekierowywany. Podobnie jeśli jest to AC3 full 5.1 to i tak jest stereo na optycznym.

• #3 12 Gru 2010 18:40
    jarasnet
    Poziom 11  

Witam,
    też zastanawiam się nad zakupem tego modelu, w MAKRO za 1598zł. Podobno denerwującą wadą jest tzw. buczenie końcówki mocy.
    http://www.ceneo.pl/;0158680177-10.htm
    Jak wygląda kwestia jakości wykonania? Czy odtwarza avi(divx) przez usb?
    Podobno radzi sobie z mkv?

• #4 26 Gru 2010 15:36
    leinad86
    Poziom 8  

Witam od niedawna jestem posiadaczem tego cuda ;)