FAQ | Points | Add... | Recent posts | Search | Register | Log in

Podniesienie kwalifikacji - uprawnienia sep |pytanie|

Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Electronics Systems and Networks -> Beginners Electronics -> Podniesienie kwalifikacji - uprawnienia sep |pytanie|
Author
Poziom 4
Poziom 4

Post#1 Post from the author of the topic 02 Nov 2010 16:09   

Podniesienie kwalifikacji - uprawnienia sep |pytanie|

Witam wszystkich. Mam dwa pytania które dotyczą podniesienia własnych kwalifikacji zawodowych. Ukończyłem technikum elektroniczne oraz zdobyłem już uprawnienia w zakresie eksploatacji (montaż,konserwacja,obsługa,naprawy) bez kontrolno-pomiarowych. Uprawnienia posiadam rok. A jako elektryk pracuję już od kilku lat gdyż podczas technikum odbywałem praktykę i później pracowałem jako elektro -monter. Mój szef wymaga odemnie podniesienia kwalifikacji na Dozór + pomiary kontrolne.

Trudny jest egzamin na kategorię D ??
Jaki kurs polecacie na tą kategorię ?? (chciałem skorzystać z kursu na D ponieważ chciałbym zgłębić wiedzę z przepisów)

Jeżeli nie sprawia to państwu problemów prosił bym o jakieś odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Back to top

Google

Google Adsense

Post# Post from the author of the topic 02 Nov 2010 16:09   

Back to top

sim_
Poziom 13
Poziom 13

Post#2 02 Nov 2010 16:28   

Re: Podniesienie kwalifikacji - uprawnienia sep |pytanie|

Witam. Z praktyki mogę Ci podpowiedzieć, że są dwie drogi. Prawidłowa to praktyka u osoby posiadającej uprawnienia dozorowe, wykonywanie wraz z nią pomiarów, wypełnianie protokołów plus dodatkowo samodzielne poznawanie przepisów. Trwa to dość długo jednak wiele daje. Druga droga gwarantująca zdobycie "papieru D", bo umiejętnościami raczej to trudno nazwać, polega na zapisaniu się na kurs, gdzie wykładowcy jednocześnie posiadają uprawnienia egzaminacyjne - sukces murowany.
Wybór należy do Ciebie. Pozdrawiam Janek
Back to top

Google

Google Adsense

Post# 02 Nov 2010 16:28   

Back to top