Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Łączenie rur stalowych z plastykowymi

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Systemy Grzewcze Serwis -> Systemy Grzewcze Użytkowy -> Łączenie rur stalowych z plastykowymi
Autor
Wiadomość
msati123
Poziom 6
Poziom 6

Miasto: Sandomierz

Post#1 Post autora tematu 03 Lis 2010 19:25   

Łączenie rur stalowych z plastykowymi

Z góry przepraszam jak taki temat już był.
Jestem laikiem w tej dziedzinie.
Chce połączyć istniejące rury wodociągowe w domu z nowymi plastykowymi (nowy punkt w piwnicy). Mam do dyspozycji zgrzewarkę do rur plastykowych.
Jak mam to wykonać?
Jakieś porady, linki do złączek. Czy w ogóle istnieje taka możliwość ?
i jeszcze jedno: rur palstykowych ma być w sumie około 10m (woda ciepła + zimna), zimna ma iść do piecyka gazowego i do zlewu, a z piecyka do wanny oraz do 2 zlewozmywaków.
Czy wykonam to sam, czy lepiej zatrudnić hydraulika. Ile w sumie może kosztować usługa hydraulika za wykonanie ok 15m łaczy ?
Dziękuję z góry za odpowiedź
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 03 Lis 2010 19:25   

Powrót do góry

HM Prince
Poziom 12
Poziom 12

Miasto: Rokietnica

Post#2 03 Lis 2010 19:32   

Re: Łączenie rur stalowych z plastykowymi

Jaka to rura? wszyscy producenci mają w swojej ofercie potrzebne kształtki. Nie powinno być problemu z wykonaniem takiej przeróbki, chociaż ja proponuję osobiście koledze wykonać tą instalację w miedzi.
Powrót do góry

msati123
Poziom 6
Poziom 6

Post#3 Post autora tematu 04 Lis 2010 15:03   

Chodzi mi o rure stalową i jej połączenie z plastykową.
A jak chodzi o połączenie z miedzianą to jakie narzędzia do ich łączenia będą mi potrzebne
Powrót do góry

herrRendezV