Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

VW Golf IV 1.9 TDI AHF - czujnik temperatury cieczy G62


Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Początkujący -> VW Golf IV 1.9 TDI AHF - czujnik temperatury cieczy G62
Autor
Wiadomość
daniel061081
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 4
Miasto: Wąbrzeźno/Ryki

Post#1 Post autora tematu 07 Lis 2010 09:07   

VW Golf IV 1.9 TDI AHF - czujnik temperatury cieczy G62


Witam wszystkich! Potrzebuje pomocy odnosnie czujnika temp. cieczy. Mianowicie chodzi o to, ze czujnik podaje dobry sygnal na wskazniki, a do ECU podaje wartosci temp. maks 21,6, moze 22 stopnie w momencie kiedy silnik jest goracy. Nie jest to wina czujnika, bo wymienilem i na zamiennik i na oryginal z ASO i wszystkie 3 (lacznie ze starym) podaja te same wartosci wiec czujnik wykluczam. Przerwy w przewodach nie ma, bo gdyby byla, to ECU pobiera sobie informacje o temp z czujnika temp paliwa, a tak sie dzieje dopiero kiedy odlacze wtyczke czujnika G62/G2. Zmierzylem napiecie na pinach w tej wtyczce i na jednej parze wynosi ono 5V, a na drugiej 0,26V. Wie ktos moze jakie powinno byc napiecie zasilajace ten czujnik? Autko pali normalnie, moze na goracym troszke gorzej, ale mozna to wytlumaczyc, ze ECU "widzi" go jako zimny. Moze ktos z Was mial taki przypadek i moze poszedl jakis przekaznik, cos jest zasniedziale i trzeba przeczyscic, tylko gdzie?Za wszelka pomoc z gory dziekuje.
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 07 Lis 2010 09:07   





Powrót do góry
   
kangu78
Poziom 7
Poziom 7


Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 23
Miasto: Zakopane

Post#2 07 Lis 2010 09:15   

Re: VW Golf IV 1.9 TDI AHF - czujnik temperatury cieczy G62


Dokonaj pomiaru oporności na czujniku i będziesz wiedział na 100% czy czujnik jest ok.
Miałem kiedyś podobny problem i dopiero po nr nadwozia udało się dobrać prawidłowy.
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 07 Lis 2010 09:15   





Powrót do góry
   
1078231
Usunięty





Post#3 07 Lis 2010 09:24   

Re: VW Golf IV 1.9 TDI AHF - czujnik temperatury cieczy G62


Jak dobrać? Wchodzi niebieski, i tyle, można zamontować zielony.
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 07 Lis 2010 09:24   





Powrót do góry
   
daniel061081
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 4
Miasto: Wąbrzeźno/Ryki

Post#4 Post autora tematu 07 Lis 2010 11:28   

Re: VW Golf IV 1.9 TDI AHF - czujnik temperatury cieczy G62


Dokladnie, stary mialem niebieski, a teraz mam zielony, bo facet w ASO powiedzial, ze tamte czujniki produkowali chyba do 2002r. i teraz jest ten zielony. Ale tak jak pisalem wszystkie 3 czujniki pokazuja dokladnie to samo jak podpinalem vag'a, wiec nie podejrzewam czujnika, a raczej przewod na trasie czujnik-ECU, tylko czy ktos sie orientuje czy przewod idzie bezposrednio do ECU, czy po drodze przechodzi moze jeszcze przez jakis uklad? Bo jak idzie do ECU bezposrednio, to moze cos jest walniete w ECU?No i jakie powinno byc napiecie w tej kostce?
Powrót do góry
   
daniel061081
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 4
Miasto: Wąbrzeźno/Ryki

Post#5 Post autora tematu 11 Lis 2010 18:47   

Re: VW Golf IV 1.9 TDI AHF - czujnik temperatury cieczy G62


Zmierzylem opornosc dwoch czujnikow, tego nowego i starego. Obydwa maja taka sama, czyli jedna para pinow w temp. pokojowej - ok 21 st. ok 2000 Ω i spadala jak trzymalem w reku, a druga para pinow ok 850 Ω.
Powrót do góry
   
daniel061081
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 4
Miasto: Wąbrzeźno/Ryki

Post#6 Post autora tematu 22 Lis 2010 18:55   

Re: VW Golf IV 1.9 TDI AHF - czujnik temperatury cieczy G62


Samochod juz naprawiony, uszkodzony byl ECU, a doklanie pare w nim rzeczy, jakich nie wiem, ale magik od elektroniki naprawil i dziala.
Powrót do góry
   
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Początkujący -> VW Golf IV 1.9 TDI AHF - czujnik temperatury cieczy G62
Strona 1 z 1



Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Kontakt

Page generation time: 0.042 seconds

elektroda.pl temat RSS 

opony