Forum Index

Rules  | Points  | Add...  | Recent posts  | Search | Register | Log in



Lampy; kule PlazmowE


  Main Page -> Forum Index -> TV Service -> CRT TV Service ->Lampy; kule PlazmowE Post new topic  Reply to topic 
Author
Hide the left column
Show left column Message
misiek166
Level 9
Location: Kalisz
Joined: 04 Sep 2004
Posts: 12
misiek166
Level 9
Post#1 28 Sep 2004 21:20  Topic author   

Lampy; kule PlazmowE


Czy wie ktos moze jak zrobic wlasnorecznie taka kule plazmowa?? :DOto przykladowy obrazek z allegro. Pisza tam ze potrzeba do tego kilka tranzystorow na plytce. Tylko niewiem jak to dokladniej zrobic. Wie ktos?? Pozdrawiam

Attachments:

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
zodiak318
Level 34
Joined: 27 Sep 2003
Posts: 2361
Helped: 249
Post rating: 51
zodiak318
Level 34
Post#2 28 Sep 2004 21:26    

Re: Lampy; kule PlazmowE


http://nauka.bydnet.pl/projekty/plazma/index.html

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
misiek166
Level 9
Location: Kalisz
Joined: 04 Sep 2004
Posts: 12
misiek166
Level 9
Post#3 28 Sep 2004 22:10  Topic author   

Re: Lampy; kule PlazmowE


Thx za stronke napewno skorzystam.

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
Patryk987
Level 17
Location: Bytów
Joined: 25 Dec 2003
Posts: 331
Helped: 3
Patryk987
Level 17
Post#4 28 Sep 2004 22:22    

Lampy; kule PlazmowE


żeby był taki efekt jak na zdjęciu potrzeba ci transformatora tesli !!!!
kula plazmowa daje całkiem inny o wiele słabszy efekt

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
misiek166
Level 9
Location: Kalisz
Joined: 04 Sep 2004
Posts: 12
misiek166
Level 9
Post#5 29 Sep 2004 14:27  Topic author   

Re: Lampy; kule PlazmowE


Hmm tzn ja chcialbym miec wlasnie taka kule plazmowa w duzej zarowce. Tylko niejestem specem w dziedzinie elektroniki.Mozna powiedziec ze jestem poczatkujacym i chcialbym zobaczyc jakis taki prosty schemacik jak zrobic taka kule w zarowce?? Pozdrawiam @ll

Helpful post? + 0
Back to top
czarek18
Level 24
Location: biały dunajec
Joined: 31 Oct 2004
Posts: 714
Helped: 65
Post rating: 4
czarek18
Level 24
Post#6 01 Nov 2004 11:55    

Re: Lampy; kule PlazmowE


Witam cie Ja jako pierwszy układ elektroniczny wykonałem właśnie lampe plazmową jest to prosta konstrukcja i nie miałem z nią żadnych problemów układ działał odrazu po zmontowaniu :D
wykonaj wszystko dokładnie to i tobie sie uda
pozdro

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
juzer
Level 12
Joined: 30 Aug 2004
Posts: 80
juzer
Level 12
Post#7 15 Nov 2004 19:07    

Lampy; kule PlazmowE


zrobiłem ta lampe działa po uruchomieniu polecam super zabawka.... o jeszcze jedno zbliz jarzyniowke do lampki ;) bedzie świecic :D

Helpful post? + 0
Back to top
Post new topic  Reply to topic     Main Page -> Forum Index -> TV Service -> CRT TV Service -> Lampy; kule PlazmowE
Page 1 of 1

Similar topics to lampy; kule PlazmowE

Głośniki plazmowe (1)
RADMOR 5102 stereo Hi-Fi - coś kule nie działo (6)
Jak podpiąć 4 tv plazmowe do 2 tunerów sat (1)


Switch to mobile version Switch to version for desktops

Administrator || Moderators || Forum Rules || General Rules || Cookies information || Editors || Contact for companies || Contact

Page generation time: 0.093 seconds