X
  • #1 08 Nov 2010 21:06
    Draque
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    Witam.

    Jestem od około miesiąca użytkownikiem sieci Orange. Wybrałem taryfę Businnes Everywhere Standard Pro i otrzymałem modem ANY DATA ADU-635WA. Do wyboru mam trzy typy połączeń: GSM, UMTS/HSDPA, CDMA. Chciałbym się jednak skupić na tych dwóch ostatnich. Korzystać mogę tylko z UMTS/HSDPA. Po podłączeniu anteny do modemu sieć CDMA zostaje przez zeń wykryta, jednakże ilekroć próbuję się z nią połączyć, otrzymuję komunikat "Wystąpił problem z uwierzytelnieniem" w związku z czym połączenie nie zostaje nawiązane. Czy ktoś wie, jak temu zaradzić?

    (Teraz dobrze, moderatorze?)
  • #2 08 Nov 2010 23:59
    km4
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    Czy z dobrej strony podłączasz antenę?
    Spróbuj po podłączeniu anteny do gniazda CDMA wyłączyć i włączyć modem i dopiero spróbuj ponownego łączenia do sieci.
  • #3 09 Nov 2010 15:37
    Draque
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    Tak, z dobrej strony podłączam antenę. Próbowałem podanego przez ciebie sposobu i niestety nic on nie dał.
  • #4 09 Nov 2010 22:35
    zwyklyczlowiek
    Level 22  
    Helpful post? (0)
    Czy zdefiniowałeś ustawienia sieci CDMA ( login, hasło )?
  • #5 11 Nov 2010 15:48
    Draque
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    Przy pierwszym odpaleniu aplikacji "Easy Wireless Net" ustawienia UMTS/HSDPA oraz CDMA skonfigurowały mi się automatycznie, tj. utworzyły się domyślne profile o nazwie "Orange" i wszystkie pola mam w nich wypełnione, jednakże w przypadku UMTS/HSDPA wszystko jest OK, a przy CDMA mam problem z uwierzytelnieniem. Wygląda to tak:

    Code:
    http://img230.imageshack.us/img230/4169/38906058.png
  • #6 12 Nov 2010 00:24
    zwyklyczlowiek
    Level 22  
    Helpful post? (0)
    Może więc masz po prostu nieaktywny profil CDMA na swojej karcie - dzwoń do BOK-u.
  • #7 17 Dec 2010 00:07
    trivioli
    Level 1  
    Helpful post? (0)
    Witam wszystkich.
    Mam ten sam problem z tym że mnie już dziś prawie krew zalała. W lipcu dostałam modem AnyData, od samego początku nie logował się w CDMA i występował ten sam problem...wyskakiwał komunikat WYSTĄPIŁ PROBLEM Z UWIERZYTELNIENIEM
    Po parokrotnej interwencji w BOK kazali mi zareklamować modem.
    3 tygodnie w serwisie(abonament normalnie płaciłam-bez modemu zastępczego) przysłali że modem działa i ze wszystko ok. Zgłupiałam. Ale poszłam po rozum do głowy i pożyczyłam od sąsiada router bezprzewodowy CDMA i tu niespodzianka. Na jego routerrze w CDMA wszystko chodziło pięknie, u mnie nie. I coś mnie tknęło że wsadziłam jego karte SIM/R-UIM do mojego modemu...i co.....działa jak ta lala. Wiec dzwonię do salonu firmowego i pan stwierdził że karta moja chyba jest uszkodzona i mam przyjechać po nowa. 35 km mam do najbliższego salonu ale cóż , jadę. Właśnie przed chwilą wsadziłam wymienioną kartę do mojego AnyData sprawnego modemu i .....nie działa....znów to samo. WIĘC NIECH KTOŚ MI WYTŁUMACZY O CO TU CHODZI ....bo zwariuje. Na innej karcie modem hula , na mojej ani starej ani nowej nie. 5 miesięcy płace za internet którego nie mam praktycznie bo 20-30 kb/s w GSM to sie nie da używać a UMTS-u tu nie ma bo przeprowadziłam sie na wioche. Dodam ze zasieg CDMA mam na 4 kreski z 5 mozliwych.
  • #8 17 Dec 2010 10:38
    zwyklyczlowiek
    Level 22  
    Helpful post? (0)
    Szkoda że do tego salonu nie wybrałaś się ze swoim modemem od razu na miejscu byś sprawdziła czy nowa karta działa prawidłowo. Chyba Cię czeka jeszcze jedna wycieczka do punktu.
    No i oczywiście pisz reklamację i domagaj się odszkodowania. Jak sporządzić reklamację usługi telekomunikacyjnej
  • #9 29 Dec 2010 21:33
    Draque
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    Szkoda, że muszę interweniować w BOK-u, jako że najbliższe oddalone jest o ~30 km od mojej miejscowości. Teraz patrzę na aplikację od Orange i okazuje się, że mam pełny (5/5) zasięg sieci CDMA, z której ostatecznie i tak nie mogę korzystać. Cóż za ironia...

    Przy okazji mam pytanie. Po pozytywnym rozpatrzeniu mojej reklamacji przez Orange, mam prawo zamiast żądania odszkodowania pieniężnego do zerwania umowy bez ponoszenia kary umownej?
  Search 4 million + Products
Browse Products