Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 08 Lis 2010 21:06
    Draque
    Poziom 2  

    Witam.

    Jestem od około miesiąca użytkownikiem sieci Orange. Wybrałem taryfę Businnes Everywhere Standard Pro i otrzymałem modem ANY DATA ADU-635WA. Do wyboru mam trzy typy połączeń: GSM, UMTS/HSDPA, CDMA. Chciałbym się jednak skupić na tych dwóch ostatnich. Korzystać mogę tylko z UMTS/HSDPA. Po podłączeniu anteny do modemu sieć CDMA zostaje przez zeń wykryta, jednakże ilekroć próbuję się z nią połączyć, otrzymuję komunikat "Wystąpił problem z uwierzytelnieniem" w związku z czym połączenie nie zostaje nawiązane. Czy ktoś wie, jak temu zaradzić?

    (Teraz dobrze, moderatorze?)

  • #2 08 Lis 2010 23:59
    km4
    Poziom 17  

    Czy z dobrej strony podłączasz antenę?
    Spróbuj po podłączeniu anteny do gniazda CDMA wyłączyć i włączyć modem i dopiero spróbuj ponownego łączenia do sieci.

  • #3 09 Lis 2010 15:37
    Draque
    Poziom 2  

    Tak, z dobrej strony podłączam antenę. Próbowałem podanego przez ciebie sposobu i niestety nic on nie dał.

  • #4 09 Lis 2010 22:35
    zwyklyczlowiek
    Poziom 22  

    Czy zdefiniowałeś ustawienia sieci CDMA ( login, hasło )?

  • #5 11 Lis 2010 15:48
    Draque
    Poziom 2  

    Przy pierwszym odpaleniu aplikacji "Easy Wireless Net" ustawienia UMTS/HSDPA oraz CDMA skonfigurowały mi się automatycznie, tj. utworzyły się domyślne profile o nazwie "Orange" i wszystkie pola mam w nich wypełnione, jednakże w przypadku UMTS/HSDPA wszystko jest OK, a przy CDMA mam problem z uwierzytelnieniem. Wygląda to tak:

    Code:
    http://img230.imageshack.us/img230/4169/38906058.png

  • #6 12 Lis 2010 00:24
    zwyklyczlowiek
    Poziom 22  

    Może więc masz po prostu nieaktywny profil CDMA na swojej karcie - dzwoń do BOK-u.

  • #7 17 Gru 2010 00:07
    trivioli
    Poziom 1  

    Witam wszystkich.
    Mam ten sam problem z tym że mnie już dziś prawie krew zalała. W lipcu dostałam modem AnyData, od samego początku nie logował się w CDMA i występował ten sam problem...wyskakiwał komunikat WYSTĄPIŁ PROBLEM Z UWIERZYTELNIENIEM
    Po parokrotnej interwencji w BOK kazali mi zareklamować modem.
    3 tygodnie w serwisie(abonament normalnie płaciłam-bez modemu zastępczego) przysłali że modem działa i ze wszystko ok. Zgłupiałam. Ale poszłam po rozum do głowy i pożyczyłam od sąsiada router bezprzewodowy CDMA i tu niespodzianka. Na jego routerrze w CDMA wszystko chodziło pięknie, u mnie nie. I coś mnie tknęło że wsadziłam jego karte SIM/R-UIM do mojego modemu...i co.....działa jak ta lala. Wiec dzwonię do salonu firmowego i pan stwierdził że karta moja chyba jest uszkodzona i mam przyjechać po nowa. 35 km mam do najbliższego salonu ale cóż , jadę. Właśnie przed chwilą wsadziłam wymienioną kartę do mojego AnyData sprawnego modemu i .....nie działa....znów to samo. WIĘC NIECH KTOŚ MI WYTŁUMACZY O CO TU CHODZI ....bo zwariuje. Na innej karcie modem hula , na mojej ani starej ani nowej nie. 5 miesięcy płace za internet którego nie mam praktycznie bo 20-30 kb/s w GSM to sie nie da używać a UMTS-u tu nie ma bo przeprowadziłam sie na wioche. Dodam ze zasieg CDMA mam na 4 kreski z 5 mozliwych.

  • #8 17 Gru 2010 10:38
    zwyklyczlowiek
    Poziom 22  

    Szkoda że do tego salonu nie wybrałaś się ze swoim modemem od razu na miejscu byś sprawdziła czy nowa karta działa prawidłowo. Chyba Cię czeka jeszcze jedna wycieczka do punktu.
    No i oczywiście pisz reklamację i domagaj się odszkodowania.

    Jak sporządzić reklamację usługi telekomunikacyjnej

  • #9 29 Gru 2010 21:33
    Draque
    Poziom 2  

    Szkoda, że muszę interweniować w BOK-u, jako że najbliższe oddalone jest o ~30 km od mojej miejscowości. Teraz patrzę na aplikację od Orange i okazuje się, że mam pełny (5/5) zasięg sieci CDMA, z której ostatecznie i tak nie mogę korzystać. Cóż za ironia...

    Przy okazji mam pytanie. Po pozytywnym rozpatrzeniu mojej reklamacji przez Orange, mam prawo zamiast żądania odszkodowania pieniężnego do zerwania umowy bez ponoszenia kary umownej?

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty