Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 16 Lis 2010 18:56
    cygas89
    Poziom 2  

    Drodzy Koledzy i koleżanki.
    2 tygodnie temu zauważyłem zwiększony poziom oleju w silniku i wyczuwalny był zapach benzyny.
    Wymieniłem świece,przewody,olej i zastawiłem chłodnice. Nigdy nie miał problemu z zapalaniem ani nie odczułem spadku mocy,tylko ten wysoki poziom oleju mnie zaskoczył oraz ,że na wolnych obrotach nie równo chodzi a czasem przygasa lub gaśnie , obojętnie czy na zimnym czy ciepłym silniku...czy winę za to wszystko może ponosić sonda lambda?

    Prosze o pomoc.

  • #2 16 Lis 2010 19:03
    Qbuś
    Poziom 37  

    Cytat:
    czy winę za to wszystko może ponosić sonda lambda?

    Raczej pierścienie, dobrze by było sprawdzić ciśnienie w cylindrach.

  • #3 16 Lis 2010 19:30
    cygas89
    Poziom 2  

    ale jak pierścienie to czemu pali normalnie i na mocy nie było by różnicy?

  • #5 16 Lis 2010 22:07
    amm212
    Poziom 17  

    1,3 były na pełnym wtrysku ale jakoś nie chce mi sie wierzyć w te wtryski. Nie paliłby na któryś cylinder

  • #6 16 Lis 2010 22:10
    kwok
    Poziom 38  

    i miałby problemy z rozruchem
    paliwo dostaje się ponieważ mieszanka jest zbyt bogata - nie wszystko się spala i to co się nie spali przelatuje przez pierścionki do oleju
    sprawdzić działanie sondy i jeśli trzeba wymienić
    czujnik temp niebieski jeśli padłby tak że "pokazywałby" niską temp to byłyby duże trudności z rozruchem ciepłego

  • #7 16 Lis 2010 22:11
    toku74
    Poziom 30  

    pełny, a bezpośredni to nie to samo chyba co.

  • #8 17 Lis 2010 00:00
    JAKUB.77
    Użytkownik obserwowany

    jesli przybywa oleju to leją wtryski!!!!

    nie spala sie cala benzyna i przedostaje sie do oleju!

  • #9 17 Lis 2010 00:20
    1078231
    Usunięty  
  • #11 17 Lis 2010 06:55
    cygas89
    Poziom 2  

    Obydwa czujniki wymieniłem w czerwcu .
    Tak to jest 1.3 na pełnym wtrysku.
    Bo nie mógł się zagrzać do 90',wiec wstawiłem tekturę przed chłodnice i grzeje się teraz szybciej i cały czas stoi pionowo. Czy termostat ma na to wpływ?i na tą benzynę w oleju?

  • #12 17 Lis 2010 07:49
    mczapski
    Poziom 38  

    Czy kolega jest pewien jakości paliwa? W zasadzie to nikt nie jest pewien. Piszę to z powodu, że sam zostałem zaskoczony takim zjawiskiem w całkowicie sprawnym (prawie nowym) silniku. Bywa niestety, że marne paliwa nie spala się całkowicie i część trafi do komory korbowej. Pewno katalizator też dostanie za swoje. A różni racjonalizatorzy wzbogacają benzynę przy pomocy ON a pewno i innych chemikaliów. I niestety to paliwo nie chce odparować z oleju, czyli olej pozostaje rzadki.

  • #13 17 Lis 2010 10:44
    jhosef
    Poziom 15  

    Sprawdź regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej i ciśnienie paliwa na listwie.

  • #14 17 Lis 2010 10:49
    1078231
    Usunięty  
  • #15 17 Lis 2010 10:49
    ociz
    Moderator Samochody

    Wymień ten termostat a jego koszt szybko się zwróci na paliwie.

  • #16 17 Lis 2010 10:56
    Krhid
    Poziom 2  

    Wymień termostat i wywal tą tekturę z chłodnicy.
    W silniku w którym termostat działa prawidłowo, wstawienie tektury przed chłodnicę nie powinno mieć żadnego wpływu na szybkość grzania się silnika. Gdy termostat jest zamknięty, płyn nie powinien przepływać przez chłodnicę tylko pracować na małym obiegu. Jak wymienisz ten termostat, silnik przestanie być niedogrzany, a tym samym powinien zacząć spalać mniejsze ilość paliwa. Możliwe że wtedy nadmiar paliwa przestanie przedostawać się do oleju.

  • #17 17 Lis 2010 13:38
    1078231
    Usunięty  
  • #18 17 Lis 2010 16:36
    JAKUB.77
    Użytkownik obserwowany

    Motronic napisał:
    -cały czas pracuje pompa i są otwarte wtryskiwacze.


    pompa zawsze pracje caly czas.

    a ze wina wtryskow to juz pisalem

  • #19 17 Lis 2010 16:38
    1078231
    Usunięty  
  • #20 17 Lis 2010 18:54
    svavecone
    Poziom 22  

    Podziw dla Motronica za powyzszy pomysl ..... po przeczytaniu od poczatku postow jest to jedyna sensowna teoria .Sam specem nie jestem ,ale to do mnie przemowilo :) .

    Jak nie ma miejsca przez ktore paliwo bezposrednio mogloby ciec do miski ,to moze sie to dziac tylko przy wylaczonym silniku ,zarowno z jak i bez wlaczonej stacyjki .Cisnienie paliwa na listwie zawsze zostaje i wtedy moze przelatywac powolutku przez wtrysk/ki i pierscienie do miski .
    Jakby przelew byl przez cylinder podczas pracy silnika to nie obyloby sie bez spalania stukowego czy chociazby strzalow w kolektorze wylotowym.

    Zostaje odkrecic wtryski z listwa i podlaczyc paliwo pod cisnieniem .

    Tak polemizuje tylko ;)

  • #21 17 Lis 2010 19:16
    1078231
    Usunięty  
  • #22 25 Lis 2010 21:49
    amm212
    Poziom 17  

    toku74 napisał:
    pełny, a bezpośredni to nie to samo chyba co.

    gratuluje wyobrażni wtrysk bezpośredni w golfie 1,3 z przełomu 80/90 lat :)
    to prawie jak hybryda w trabancie

  • #23 25 Lis 2010 22:00
    ociz
    Moderator Samochody

    Ja tam widziałem bezpośredni wtrysk w golfie 2, jak TDI włożyli. :D

  • #24 25 Lis 2010 22:01
    toku74
    Poziom 30  

    o co ci chodzi? nie wiesz jakie były wcześniejsze posty? nie wiesz bo je wykasowano. a w temacie jest tylko Golf II, a miłośnicy tego auta różne silniki potrafią tam wcisnąć, więc może to jakiś VW maniak i wstawił tam FSI.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty