X

Renault Master 2,5D - wymiana rozrzadu

Pablos_vw 21 Nov 2010 12:28
  • #1 21 Nov 2010 12:28
    Pablos_vw
    Level 2  
    Helpful post? (+3)
    Witam! Z zawodu jestem mechanikiem ale przyznam sie ze nigdy nie robilem diesli ! Otoz chodzi o moje autko Master 2,5D - 80km , musze wymienic rozrzad ale w sumie jedyny zaufany mechanik powiedzial mi ze dopiero za trzy tygodnie moze to zrobic , dlatego stwierdzilem ze w sumie to moze sam to zrobie ! Kolejny problem jest taki ze nigdzie nie znalazlem ksiazki napraw to tego samochodu z tym silnikiem ! Czy ktos moze mi powiedziec gdzie sa znaki i jak sie wymienia w tym silniku rozrzad ? Wiem ze jak tam jakis amortyzator i nie wiem czy tez jego wymienic czy zostawic stary , czy dopiero po zdjeciu ocenic stan i ewentualnie wymienic ? Z gory dziekuje za pomoc wszystkim a powiem szczerze ze bardzo mi na tym zalezy bo juz przesadzilem troche z przebiegiem i nie wiem jak dlugo jeszcze ten pasek wytrzyma !! Pozdrawiam :D
  • #2 21 Nov 2010 15:18
    arti1987
    Level 16  
    Helpful post? (0)
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=1822006&highlight= . kolego przeczytaj ten post pomimo tego że to iveco silniki są w sumie identyczne . jak bedziesz miał problemy pisz arturmikula(malpa)interia.eu
  • #3 23 Nov 2010 21:23
    Pablos_vw
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (+1)
    Tak dokladnie tam jest silnik Iveco ! Mam jeszcze tylko jedno pytanie , poniewaz kupilem juz kompletny rozrzad a mam tam pasek i dwie rolki i zastanawia mnie ktora jest napinajaca i jak ja sie montuje poniewaz sie dwie takie same i zadna nie wyglada jak napinacz ! Czy mogl bys z grubsza opisac jak to bylo montowane ?? Dzieki za poprzednia odpowiedz , bardzo mi pomogla !!
  • #4 26 Nov 2010 21:51
    bartuświelki
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    bez różnicy którą dasz jako napinającą obie są takie same
  • #5 28 Nov 2010 09:14
    bartez844
    Level 19  
    Helpful post? (0)
    masz nr telefonu wysil się