Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Renault Master 2,5D - wymiana rozrzadu

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Diesel -> Renault Master 2,5D - wymiana rozrzadu
Autor
Wiadomość
Pablos_vw
Poziom 2
Poziom 2

Miasto: Wrocław

Post#1 Post autora tematu 21 Lis 2010 12:28   

Renault Master 2,5D - wymiana rozrzadu

Witam! Z zawodu jestem mechanikiem ale przyznam sie ze nigdy nie robilem diesli ! Otoz chodzi o moje autko Master 2,5D - 80km , musze wymienic rozrzad ale w sumie jedyny zaufany mechanik powiedzial mi ze dopiero za trzy tygodnie moze to zrobic , dlatego stwierdzilem ze w sumie to moze sam to zrobie ! Kolejny problem jest taki ze nigdzie nie znalazlem ksiazki napraw to tego samochodu z tym silnikiem ! Czy ktos moze mi powiedziec gdzie sa znaki i jak sie wymienia w tym silniku rozrzad ? Wiem ze jak tam jakis amortyzator i nie wiem czy tez jego wymienic czy zostawic stary , czy dopiero po zdjeciu ocenic stan i ewentualnie wymienic ? Z gory dziekuje za pomoc wszystkim a powiem szczerze ze bardzo mi na tym zalezy bo juz przesadzilem troche z przebiegiem i nie wiem jak dlugo jeszcze ten pasek wytrzyma !! Pozdrawiam :D
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 21 Lis 2010 12:28   

Powrót do góry

arti1987
Poziom 14
Poziom 14

Post#2 21 Lis 2010 15:18   

Re: Renault Master 2,5D - wymiana rozrzadu

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=1822006&highlight= . kolego przeczytaj ten post pomimo tego że to iveco silniki są w sumie identyczne . jak bedziesz miał problemy pisz arturmikula(malpa)interia.eu
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 21 Lis 2010 15:18   

Powrót do góry

Pablos_vw
Poziom 2
Poziom 2