Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 01 Gru 2010 13:23
    andreas1237
    Poziom 1  

    Witam wszystkich, od niedawna jestem posiadaczem volkswagen passat 1.9 TDIturbina sama sie wylacza . gdy go kupilem to pierwsze dni go oszczedzalem jesli chodzi o silnik poniewaz to moj pierwszy diesel od paru latek jezdzilem tylko benzynka no ale koledzy wszyscy pozamieniali na tdi auta wiec i mnie przekonali,,, no i mam teraz problem,, Gdy go kupilem w sumie caly czas jezdzilem w miescie nie mialem jeszcze dluzszej trasy a gdy juz mialem okazje wziasc go na autostrade to sie rozczarowalem bo gdy go dosc mocno rozpedzalem to przy ok120km/h i obrotach ok 3000/x1 przestalo dzialac turbo. Wkurzony pojechalem do domu, a gdy go zgasilem na chwile i ponownie odpalilem turbo zaczelo dzialac z powrotem i tak chodzilo do poki znowu nie wyjechalem na autostrade znowu to samo i w ten sam sposob.i tak dzieje sie caly czas, gdy zgasze silnik i odpale znowu to dziala, w miescie bez zastrzezen chodzi caly czas tylko jak wyjade na autostrade rozpedzam go na dlizszy dystans to odrazu sie wylacza i tak w kolko, mam go dosc, co zrobic ??? Czy to juz sie wiaze z wymiana turbiny? Pomozcie, z gory dzieki :?::|

    Moderowany przez Pawel wawa:

    Poczytaj tu potem pisz. http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php
    Pkt. 11.1, 8.2
    Nie ma takiej możliwości, aby turbina się wyłączała. Po prostu nie ma, bo co? Spaliny poszły inna drogą?
    Kosz.

  • #2 01 Gru 2010 22:38
    pmmlody
    Poziom 11  

    Ja też tak miałem w skodzie.Widzisz turbem steruje cała masa czujników która działają ni podciśnienie , czyli do każdego czujnika podłączony jest przewód (wężyk) który to podciśnienie doprowadza.U mnie przetarty był jeden z tych przewodów i łapał lewego powietrza. Ustąpiło wszystko po wymianie przewodu.

  • #3 01 Gru 2010 22:46
    T5
    Moderator Samochody

    Lub zmienna geometria siedzi.Nie trzeba było słuchać kolegów i zostać przy benzynce.

  • #4 01 Gru 2010 23:25
    caveman2009
    Poziom 13  

    Na poczatek, zaworek sterujacy turbina do sprawdzenia- przy turbinie znajdziesz taka jakby puszke do niej dochodzi wezyk, podazaj za nim to znajdziesz elektrozawor sterujacy. Mozesz podmienic na chwile z elektrozaworem sterujacym egr-to element na kolektorze ssacym, do niego rowniez dochodzi wezyk po ktorym znajdziesz elektrozawor. Zamien je. Jezeli to pomoze- problem rozwiazany, jezeli nie tzn ze czesc goraca turbosprezarki musi zostac wyczyszczona z sadzy. Wiaze sie to z demontazem turbosprezarki. 4 godziny pracy dla osoby wprawionej, 6h pracy dla osoby robiacej to pierwszy raz (posiadajacej odpowiednie narzedzia)
    Jezeli nie zrozumiales powyzszego tzn ze potrzebujesz pomocy lub nie przerobiles odpowiednio tematu zapieczonych kierownic turbosprezarki ktory byl poruszany z 1000razy na kazdym forum o dieslach vw i nie tylko.

  • #6 27 Gru 2010 16:41
    Koha73
    Poziom 1  

    Witam! Prosze o pomoc!

    Kupilem Passata.
    Ostatnio pojechałem w góry Passatem B5 1,9 TDI. Po paru minutach jazdy w gorach autko traci na mocy i zaczyna sie grzac. Tak bylo z kolei 2 razy. Ogrzewanie do 2000 obrotow grzeje, powyzej przestaje. Czy to wina Climatronika? Dzieki!

  • #7 21 Sty 2011 18:20
    TxC
    Poziom 11  

    Witam,

    Moze warto by bylo sprawdzic stan plynu chlodniczego w zbiorniczku wyrownawczym ;)

  • #8 21 Sty 2011 18:34
    bart.auto
    Poziom 20  

    być może że po zimie kierownice od zmiennej geometrii zapiekły jeżeli jest to 110 ps,jeżeli tak to turbinka do wyciągnięcia,najlepiej podłączyć vcdsa i podejrzeć co go

    Dodano po 5 [minuty]:

    jeżeli chodzi o ogrzewanie to miałem taki przypadek wymieniano pompę wody,termostat,visco,a to była wina nagrzewnicy jest ona bardzo mała i musi być drożna żeby dogrzać wnętrze na wolnych obrotach,cena nagrzewnicy ok 60 zł,trzeba też sprawdzić czy się klapy nie przycinają

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty