Forum Index

Rules  | Points  | Add...  | Recent posts  | Search  | Register  | Log in

This site uses cookies. Learn more about cookies and changing the settings in your browser.

Obsługa samochodu na gaz, Flying Injection


Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Auto Service -> Cars Gas Installations -> Obsługa samochodu na gaz, Flying Injection
Author
Message
Daroo91
Poziom 2
Poziom 2


Joined: 11 Dec 2010
Posts: 3

Post#1 Post from the author of the topic 29 Dec 2010 18:27   

Obsługa samochodu na gaz, Flying Injection


Witam, wczoraj otrzymałem od znajomego samochód, Poloneza z instalacją gazową Flying Injection. Przez to że znajomy wyjechał zapomniał mi powiedziać jak go obsłużyć. Mam instrukcje ale w niej nie jasno pisze, tzn.
Wiem że odpala się na benzynie ale w tym problem że nie wiem w jaki sposób ustawić przełącznik bo są trzy opcje:
- naciśnięcie w lewo ( jedna kreska namalowana);
- środek ( namalowane kółko );
- naciśniecie w prawo ( namalowane dwie kreski), tuż obok nich po prawej stronie jest bodajże wskaźnik poziomu gazu ( takie 4 diody ).

W instrukcji pisze żeby ustawić na benzyne to trzeba ustawić '' przełącznik w pozycję benzyna ( znak dystrybutora ▀⌡ ) ''.
No więc dla mnie ten znak jest jakiś nie jasny, może mi ktoś wytłumaczyć jak ustawiać przełącznik przy odpalaniu oraz jak podczas jazdy przełączyć na gaz i w którym momencie?
Oraz gdzie znajduje sie czerwona kontrolka o której mowa w instrukcji, bo jedyne co mi sie świeci to czerwona kropka przy wskazniku poziomu oleju.

Przepraszam, że zadaję takie pytania, ale nie chcę niczego zepsuć tym bardziej że dopiero co dostałem ten samochód i wole mieć wszystko dobrze wyjaśnione.

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 29 Dec 2010 18:27   





Back to top
   
MAX52
Poziom 15
Poziom 15


Joined: 24 Mar 2009
Posts: 240
Location: częstochowa

Post#2 30 Dec 2010 11:04   

Re: Obsługa samochodu na gaz, Flying Injection


To wyciąg z instrukcji obsługi przełącznika;Przełącznik może znajdować się w trzech pozycjach:
a) praca na gazie, początkowo na benzynie i automatyczne
przełączenie;
b) praca na benzynie
c) praca na gazie.
Do prawidłowej
pracy samochodu
zaleca się
stosowanie pozycji
a).

PRACA NA GAZIE, POCZYNAJĄC OD ZASILANIA
BENZYNOWEGO I AUTOMATYCZNE PRZEŁĄCZENIE
Przy przełączniku ustawionym w pozycji środkowej samochód
zaczyna pracować na benzynie, a następnie przechodzi automatycznie
na gaz. Przełączenie zachodzi przy zwolnieniu - gdy po przekroczeniu
2000 obr/min silnik obniży obroty, a reduktor LPG
osiągnie temperaturę pracy przynajmniej 25°.
Jeżeli temperatura reduktora znajduje siê w przedziale 25-60°,
następuje opóżnienie trwające ok. 60 s, po którym następuje
przełączenie. Jeżeli temperatura przekracza 60°, przejście
następuje natychmiast.
Kiedy silnik pracuje na benzynie, diody na przełączniku
świecą się na czerwono, a na zielono, kiedy silnik pracuje na gazie.
Istnieje możliwość wybrania pracy na wymuszonej benzynie, lub na
wymuszonym gazie, w zależności od paliwa.
PRACA NA BENZYNIE
Jeżeli przełącznik jest przełączony na lewo, wówczas światełka
diod świecą się na czerwono, wtryskiwacze pracują, gazowe zawory
elektromagnetyczne są zamknięte, a system kontrolujący przepływ gazu
jest odcięty.
W tej sytuacji samochód pracuje normalnie na benzynie, tak jakby
instalacji gazowej nie było. PRACA NA GAZIE
Ta funkcja uważana jest za rozwiązanie awaryjne, do stosowania
jedynie w przypadkach zaburzeń pracy instalacji benzynowej.
Jeżeli przełącznik jest przełączony w prawo, wówczas światełka
diod świecą się na zielono, a silnik pracuje wyłącznie na gazie, kiedy
reduktor osiągnie temperaturę pracy przynajmniej 50°.
System jest tak zaprogramowany, aby powrócić do pracy na
benzynie w przypadku trudności z zapaleniem silnika lub nagłego jego
zgaśnięcia.

Helpful message? + -

Back to top
   
Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Auto Service -> Cars Gas Installations -> Obsługa samochodu na gaz, Flying Injection
Page 1 of 1
Similar topics
flying injection brc (1)
flying injection szarpanie (54)
Flying Injection-problem z programowaniem centralki (1)
BRC Flying Injection, wtryski OMVL (5)
flying injection brc schemat modulatora (17)
Renault Kangoo 1,4 8V - BRC Flying Injection (1)
BRC Flying Injection-niechce chodzić na gazie (1)
Rover 75V6 instalacja brc flying injection (1)
flying injection brc czujnik ciśnienia, temperatury. (1)
brc flying injection - wyprowadzenia złącza poziomu zbiornika (2)


Administrator || Moderators || Forum Rules || General Rules || Cookies information || Contact

Page generation time: 0.032 seconds

elektroda.pl topic RSS feed