Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Obsługa samochodu na gaz, Flying Injection


Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Instalacje Gazowe -> Obsługa samochodu na gaz, Flying Injection
Autor
Wiadomość
Daroo91
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 3

Post#1 Post autora tematu 29 Gru 2010 19:27   

Obsługa samochodu na gaz, Flying Injection


Witam, wczoraj otrzymałem od znajomego samochód, Poloneza z instalacją gazową Flying Injection. Przez to że znajomy wyjechał zapomniał mi powiedziać jak go obsłużyć. Mam instrukcje ale w niej nie jasno pisze, tzn.
Wiem że odpala się na benzynie ale w tym problem że nie wiem w jaki sposób ustawić przełącznik bo są trzy opcje:
- naciśnięcie w lewo ( jedna kreska namalowana);
- środek ( namalowane kółko );
- naciśniecie w prawo ( namalowane dwie kreski), tuż obok nich po prawej stronie jest bodajże wskaźnik poziomu gazu ( takie 4 diody ).

W instrukcji pisze żeby ustawić na benzyne to trzeba ustawić '' przełącznik w pozycję benzyna ( znak dystrybutora ▀⌡ ) ''.
No więc dla mnie ten znak jest jakiś nie jasny, może mi ktoś wytłumaczyć jak ustawiać przełącznik przy odpalaniu oraz jak podczas jazdy przełączyć na gaz i w którym momencie?
Oraz gdzie znajduje sie czerwona kontrolka o której mowa w instrukcji, bo jedyne co mi sie świeci to czerwona kropka przy wskazniku poziomu oleju.

Przepraszam, że zadaję takie pytania, ale nie chcę niczego zepsuć tym bardziej że dopiero co dostałem ten samochód i wole mieć wszystko dobrze wyjaśnione.
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 29 Gru 2010 19:27   





Powrót do góry
   
MAX52
Poziom 15
Poziom 15


Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 238
Miasto: częstochowa

Post#2 30 Gru 2010 12:04   

Re: Obsługa samochodu na gaz, Flying Injection


To wyciąg z instrukcji obsługi przełącznika;Przełącznik może znajdować się w trzech pozycjach:
a) praca na gazie, początkowo na benzynie i automatyczne
przełączenie;
b) praca na benzynie
c) praca na gazie.
Do prawidłowej
pracy samochodu
zaleca się
stosowanie pozycji
a).

PRACA NA GAZIE, POCZYNAJĄC OD ZASILANIA
BENZYNOWEGO I AUTOMATYCZNE PRZEŁĄCZENIE
Przy przełączniku ustawionym w pozycji środkowej samochód
zaczyna pracować na benzynie, a następnie przechodzi automatycznie
na gaz. Przełączenie zachodzi przy zwolnieniu - gdy po przekroczeniu
2000 obr/min silnik obniży obroty, a reduktor LPG
osiągnie temperaturę pracy przynajmniej 25°.
Jeżeli temperatura reduktora znajduje siê w przedziale 25-60°,
następuje opóżnienie trwające ok. 60 s, po którym następuje
przełączenie. Jeżeli temperatura przekracza 60°, przejście
następuje natychmiast.
Kiedy silnik pracuje na benzynie, diody na przełączniku
świecą się na czerwono, a na zielono, kiedy silnik pracuje na gazie.
Istnieje możliwość wybrania pracy na wymuszonej benzynie, lub na
wymuszonym gazie, w zależności od paliwa.
PRACA NA BENZYNIE
Jeżeli przełącznik jest przełączony na lewo, wówczas światełka
diod świecą się na czerwono, wtryskiwacze pracują, gazowe zawory
elektromagnetyczne są zamknięte, a system kontrolujący przepływ gazu
jest odcięty.
W tej sytuacji samochód pracuje normalnie na benzynie, tak jakby
instalacji gazowej nie było. PRACA NA GAZIE
Ta funkcja uważana jest za rozwiązanie awaryjne, do stosowania
jedynie w przypadkach zaburzeń pracy instalacji benzynowej.
Jeżeli przełącznik jest przełączony w prawo, wówczas światełka
diod świecą się na zielono, a silnik pracuje wyłącznie na gazie, kiedy
reduktor osiągnie temperaturę pracy przynajmniej 50°.
System jest tak zaprogramowany, aby powrócić do pracy na
benzynie w przypadku trudności z zapaleniem silnika lub nagłego jego
zgaśnięcia.
Powrót do góry
   
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Instalacje Gazowe -> Obsługa samochodu na gaz, Flying Injection
Strona 1 z 1
Podobne tematy
flying injection brc (1)
flying injection szarpanie (54)
Flying Injection-problem z programowaniem centralki (1)
BRC Flying Injection, wtryski OMVL (5)
flying injection brc schemat modulatora (17)
Renault Kangoo 1,4 8V - BRC Flying Injection (1)
BRC Flying Injection-niechce chodzić na gazie (1)
Rover 75V6 instalacja brc flying injection (1)
flying injection brc czujnik ciśnienia, temperatury. (1)
brc flying injection - wyprowadzenia złącza poziomu zbiornika (2)


Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Reklama || Kontakt

Page generation time: 0.048 seconds

elektroda.pl temat RSS 

opony