Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Obsługa samochodu na gaz, Flying Injection


  Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Instalacje Gazowe ->Obsługa samochodu na gaz, Flying Injection Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu 
Zobacz najtańsze produkty w kategorii Samochody
Autor
Schowaj lewą kolumnę
Pokaż lewą kolumnę Wiadomość
Daroo91
Poziom 2
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 3
Daroo91
Poziom 2
Post#1 29 Gru 2010 18:27  Autor tematu   

Obsługa samochodu na gaz, Flying Injection


Witam, wczoraj otrzymałem od znajomego samochód, Poloneza z instalacją gazową Flying Injection. Przez to że znajomy wyjechał zapomniał mi powiedziać jak go obsłużyć. Mam instrukcje ale w niej nie jasno pisze, tzn.
Wiem że odpala się na benzynie ale w tym problem że nie wiem w jaki sposób ustawić przełącznik bo są trzy opcje:
- naciśnięcie w lewo ( jedna kreska namalowana);
- środek ( namalowane kółko );
- naciśniecie w prawo ( namalowane dwie kreski), tuż obok nich po prawej stronie jest bodajże wskaźnik poziomu gazu ( takie 4 diody ).

W instrukcji pisze żeby ustawić na benzyne to trzeba ustawić '' przełącznik w pozycję benzyna ( znak dystrybutora ▀⌡ ) ''.
No więc dla mnie ten znak jest jakiś nie jasny, może mi ktoś wytłumaczyć jak ustawiać przełącznik przy odpalaniu oraz jak podczas jazdy przełączyć na gaz i w którym momencie?
Oraz gdzie znajduje sie czerwona kontrolka o której mowa w instrukcji, bo jedyne co mi sie świeci to czerwona kropka przy wskazniku poziomu oleju.

Przepraszam, że zadaję takie pytania, ale nie chcę niczego zepsuć tym bardziej że dopiero co dostałem ten samochód i wole mieć wszystko dobrze wyjaśnione.

Pomocny post? + 0
Powrót do góry

Google Adsense
Google


Powrót do góry
MAX52
Poziom 20
Miasto: częstochowa
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 242
Pomógł: 48
Ocena postów: 12
MAX52
Poziom 20
Post#2 30 Gru 2010 11:04    

Re: Obsługa samochodu na gaz, Flying Injection


To wyciąg z instrukcji obsługi przełącznika;Przełącznik może znajdować się w trzech pozycjach:
a) praca na gazie, początkowo na benzynie i automatyczne
przełączenie;
b) praca na benzynie
c) praca na gazie.
Do prawidłowej
pracy samochodu
zaleca się
stosowanie pozycji
a).

PRACA NA GAZIE, POCZYNAJĄC OD ZASILANIA
BENZYNOWEGO I AUTOMATYCZNE PRZEŁĄCZENIE
Przy przełączniku ustawionym w pozycji środkowej samochód
zaczyna pracować na benzynie, a następnie przechodzi automatycznie
na gaz. Przełączenie zachodzi przy zwolnieniu - gdy po przekroczeniu
2000 obr/min silnik obniży obroty, a reduktor LPG
osiągnie temperaturę pracy przynajmniej 25°.
Jeżeli temperatura reduktora znajduje siê w przedziale 25-60°,
następuje opóżnienie trwające ok. 60 s, po którym następuje
przełączenie. Jeżeli temperatura przekracza 60°, przejście
następuje natychmiast.
Kiedy silnik pracuje na benzynie, diody na przełączniku
świecą się na czerwono, a na zielono, kiedy silnik pracuje na gazie.
Istnieje możliwość wybrania pracy na wymuszonej benzynie, lub na
wymuszonym gazie, w zależności od paliwa.
PRACA NA BENZYNIE
Jeżeli przełącznik jest przełączony na lewo, wówczas światełka
diod świecą się na czerwono, wtryskiwacze pracują, gazowe zawory
elektromagnetyczne są zamknięte, a system kontrolujący przepływ gazu
jest odcięty.
W tej sytuacji samochód pracuje normalnie na benzynie, tak jakby
instalacji gazowej nie było. PRACA NA GAZIE
Ta funkcja uważana jest za rozwiązanie awaryjne, do stosowania
jedynie w przypadkach zaburzeń pracy instalacji benzynowej.
Jeżeli przełącznik jest przełączony w prawo, wówczas światełka
diod świecą się na zielono, a silnik pracuje wyłącznie na gazie, kiedy
reduktor osiągnie temperaturę pracy przynajmniej 50°.
System jest tak zaprogramowany, aby powrócić do pracy na
benzynie w przypadku trudności z zapaleniem silnika lub nagłego jego
zgaśnięcia.

Pomocny post? + +1
Powrót do góry
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu     Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Instalacje Gazowe -> Obsługa samochodu na gaz, Flying Injection
Strona 1 z 1
Podobne tematy
flying injection brc (1)
flying injection szarpanie (54)
Flying Injection-problem z programowaniem centralki (1)
BRC Flying Injection, wtryski OMVL (5)
flying injection brc schemat modulatora (17)
Renault Kangoo 1,4 8V - BRC Flying Injection (1)
BRC Flying Injection-niechce chodzić na gazie (1)
Rover 75V6 instalacja brc flying injection (1)
flying injection brc czujnik ciśnienia, temperatury. (1)
brc flying injection - wyprowadzenia złącza poziomu zbiornika (2)


Przełącz wygląd na komórki Przełącz wygląd na komputery desktop

Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Redaktorzy || Reklama || Kontakt

Page generation time: 0.083 seconds

elektroda.pl temat RSS