Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 05 Sty 2011 21:41
    radekch24
    Poziom 11  

    Witam,
    mam audi B4 1.9 TDI z 1992 roku. Moja pompa ma nastawnik potencjometryczny. Jak kręcę rozrusznikiem, to paliwa zaciąga z filtra paliwa i nadmiar wraca normalnie do filtra drugim przewodem. Ale w ogóle nie leci paliwo na wtryski. Co muszę wymienić całą pompę czy dół, czy tylko nastawnik ?? I co lepiej zrobić, kupić inna używaną pompę czy regenerować cena do 1000 zł.

  • #2 05 Sty 2011 23:42
    mota88gb
    Poziom 18  

    daj komus kto robi pompy sprawdzi ja i wymieni co trzeba

  • #3 16 Cze 2011 16:53
    hindusek85
    Poziom 9  

    witaj mam audi avanta z 1.9tdi problem tkwi w pompie z nastawnikiem.. tak..:D przerabiałem ten temat i z doswiadczenia wiem ze dawkowanie paliwa wiąze sie z przesunieciem nastawnika czyli calej podstawy pod deklem o jakies 1.5mm do kabiny pasazera. na początek sprawdzilbym elektrozawor a potem zabieralbym sie do pompy... pokrywa(dekielek)nastawnika ma jedną nietypową główke klucza co mozna łatwo zrobić z taniego klucza nasadowego7 oraz pilniczek do piły łańcuchowej gdzie piłujemu zaokrąglenia w kluczu a potem spawamyinną śrube jako przystawke do naszego klucza..potrzeba odkrecic tę prawą (nietypową)śrube z dekla, oraz 3 inne znajdujące sie w koło dekla nastawnika(nie na deklu tylko sa tam niżej). odkrecenie(poluzowanie tych4 srub wiąze sie z lekkim wyciekiem ropy) w razie co to komplet uszczelniaczy i oringów do pompy silnika 1z bo chyba o takim mowa to jakieś 40zl w intercarsie. a wiec jak nastawnik leko przesuniemy w kierunku przedniej szyby mówie tu o 1mm to dawka powinna wzrosnąc na tyle by jeszcze sprawna pompa podała na wtrysk. powiem tak mialem problem z nieszczelnoscią pompy pod nastawnikiem.... poradzilem sobie, silnik mi falowal na jałowym i w trakcie jazdy....poradzilem sibie w kieszeni zostalo mi ok 500zł a problem moze tylko tkwic w tym ze nastawnik jest cofniety do samego przodu gdzie nie poda paliwa na wtrysk, a jezeli chodzi o falowanie silnika to u mnie na lubelszczyznie biorą300 za przeczyszczenie nastawnika bo zazwyczaj w tych silnikach po 260000km jest z nimi problem.

  • #4 16 Cze 2011 18:44
    trans-serwis
    Poziom 39  

    hindusek nie wie o czym pisze ale sobie pisze, taki to jest hindusek spryciula.
    Kolega ma inny nastawnik w pompie niż ty w swojej, więc jeżeli nie kumasz to nie doradzaj.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty