Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 09 Sty 2011 11:22
    lukss07ns
    Poziom 19  

    Witam, i odrazu pytam.
    Mam problem z Mazdą 626 2.0d comprex rocznik (IV (1992-1997).

    Wtyczka :
    Demontaż alternatora Mazda 626 2.0 Comprex 96r

    Ktoś rozbierał w takim wynalazku już alternator ?

  • #2 09 Sty 2011 11:36
    viper555
    spec od auto-elektro

    A dlaczego w wynalazku ,najzwyklejszy alternator japoński, w czym problem.P

  • #3 09 Sty 2011 11:37
    lukss07ns
    Poziom 19  

    Aby dostać się do wtyczki ściągłem wąż z płynem chłodniczym i okablowanie ,i wszystko jest na wierzchu oprucz srób, pytam bo tam jest "dziwny ten alternator"
    Z przodu jest na ok, a z tyłu nie wiem czy jeszcze nie ma koła co napędza kompresor i czy znacie jakieś własne metody albo polecacie coś zrobić co ułatwi odkręcenie go :/

  • #4 09 Sty 2011 11:48
    witek271
    Poziom 20  

    To chyba ten altek ale nie widzę w nim nic dziwnego? Zwykły alternator zamontowany na 2 śrubach


    Demontaż alternatora Mazda 626 2.0 Comprex 96r

  • #5 09 Sty 2011 15:30
    lukss07ns
    Poziom 19  

    A więc tak, nie jest to ten alternator. Mój z przodu jest na pasek mikro a z tyłu ma jeszcze jedno kółko i napędza kompresor. Demontaż zajął 1.5h bo wszystko dobrze rozplanowałem. Mocowany jest na jedną śrubę od dołu 14" z zakrętką na "kontre" i jeszcze jedną zwykłą wkręcaną w (silnik chyba) też na 14". To tylne koło to chyba vakum pompa.

    oto on :
    Demontaż alternatora Mazda 626 2.0 Comprex 96r

  • #6 15 Lut 2011 10:12
    muunek
    Poziom 9  

    Jedno koło pasowe jest napędem alternatora z koła na wale silnika, drugi koło - to wielorowkowe napędza sprężarkę comprex

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty