X

Wymiana matrycy led w Dell Inspiron 1545

janeusz 12 Jan 2011 23:58
  • #1 12 Jan 2011 23:58
    janeusz
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Witam mam problem po wymianie matrycy w tym Dellu, mianowicie orginalną matryca była pęknięta (CHUNGHWA CLAA156WA11A) zmieniłem ją na nową matryce
    (CHUNGHWA CLAA156WB11A) w pełni kompatybilna z poprzednią i na 100% sprawna bo sprawdzałem ja już na asusie,
    Po włączeniu laptopa matryca jest bardzo słabo podświetlona prawie nic nie widać, co by wskazywało na juz wielokrotnie opisywany na forum problem z zaprogramowaniem eepromu matrycy.
    Ale teraz gdy nawet zamątuje z powrotem orginalną pęknietą matrycę to jest taki sam efekt czyli też prawie nic nie widać, a wcześniej choć była pęknięta świeciła doskonale.

    Czy to jest tak, że eeprom sie zresetował i daje taki sam efekt na starej matrycy jak na nowej ?
    czy też to może być przyczyna uszkodzenia taśmy łączącej matryce z płytą główną? Aczkolwiek bylem ostrożny i delikatny przy taśmie i teraz gdy sprawdzałem taśmę , dociskałem, ruszałem , to żadnych efektów to nie zpowodowało.

    Pewno sam nie dam rady przeprogramować eepromu , bo to wyższa szkoła jazdy , chciałem upewnić się ze te objawy wskazują na eeprom i pewno pozostaje mi zostawić zamontowaną nową matryce i udać się do serwisu Della . Co wy na to to chyba najlepsze rozwiązanie? tylko czy mnie tam przyjmą ?
  • #2 13 Jan 2011 01:08
    misiupan
    Level 35  
    Helpful post? (0)
    Można użyć eepromu ze starej matrycy- kwestia przelutowania. Sprawdź na starej matrycy czy jak biosie zrobisz ,, deflaut'' to czy wróci prawidłowa jasność po restarcie.
  • #3 13 Jan 2011 01:19
    janeusz
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    Na starej matrycy tez już nic nie widze - jak pisałem wyżej .
  • #4 13 Jan 2011 01:20
    misiupan
    Level 35  
    Helpful post? (0)
    Wiem ze nie widzisz, przeczytaj co napisałem i sprawdź czy da to jakiś efekt.
  • #5 13 Jan 2011 10:57
    janeusz
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    jak wroce z pracy to sprawdze , narazie znalazlem na irlandzkim forum ten sam problem gdzie jedynym rozwiazaniem bylo wymiana plyty glownej , lub jak to serwis dela powiedzial ,,Well, I called Dell and they said it is a known BIN problem and that it is 159 total with shipping.'' Czy wiecie co to jest ten BIN problem ?
    Zalanczam link do tego postu :
    Link
  Search 4 million + Products
Browse Products