Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 14 Sty 2011 21:15
    monia250_2008
    Poziom 7  

    Witam.
    Jestem nowicjuszką i mam problem z moim nowo zakupionym Mercedesem klasy E 220d rok prod 95.
    Chodzi o to, że do wczoraj było wszystko ok.
    Rano poszłam do garażu odpaliłam auto zaczęło ''dziwnie'' chodzić.
    Silnikiem zaczyna szarpać, obroty zaczęły falować (600-900) po jakichś 10 sekundach się normują i zaczyna się dziwny ''klekot'' dość głośny.
    Gdy silnik jest coraz cieplejszy ''klekot'' zanika.
    Nie wiem czy to wina ON poprzedni właściciel tankował super diesel a ja zwykłego diesla.
    Bardzo proszę o pomoc.

  • #2 14 Sty 2011 22:38
    jd43
    Poziom 14  

    Koleżanko bez diagnostyki komputerowej niestety się nie obejdzie. Podjedz do mechanika niech to zbada, przyczyn takiego zachowania silnika jest b. dużo. Ciężko komukolwiek z forum będzie postawić dobra diagnozę na podstawie twoich informacji.
    Pozdrawiam.

  • #3 14 Sty 2011 22:46
    hubilombard
    Poziom 11  

    Jezeli po odpaleniu, przez jakas chwile pali Ci sie pomaranczowa kontrolka ze sprezynka, to swiece do wymiany.Do mechanika i to nie podworkowego, bo mozna ukrecic na gwintach i wtedy wielka lipa.

  • #4 15 Sty 2011 16:40
    monia250_2008
    Poziom 7  

    żadna z kontrolek się nie świeci, auto nie kopci, w poniedziałek podjadę na komputer zobaczymy co jest przyczyną dziwnego zachowania silnika. Myślałam że ktoś miał taki sam przypadek z mesiem...

  • #5 16 Sty 2011 00:49
    zeimp
    Moderator Samochody

    Na prawym nadkolu w komorze silnika (stojąc przed autem) znajduje się gniazdo podłączeń świec żarowych.Proponuję pojechać do warsztatu i niech zaczną od właśnie zmierzenia świec. Co do klekotu to mercedesy preważnie zawsze klekoczą na początku i to bez względu na wiek, oczywiście te nowe są o wiele lepiej wyciszone i tylko doświadczony mechanik potraf to usłyszeć.... Tak więc klekotaniem zbytnio nie przejmowałbym się, ale zapalaniem tak! Proponuję jak wyżej napisałem zacząć od diagnostyki świec żarowych.:) pozdrawiam.

  • #6 16 Sty 2011 21:41
    monia250_2008
    Poziom 7  

    Nie wiem czy na początku wspominałam silnik zapalał i pracował idealnie, nie było słychać żadnych stuków, klekotania więc to też mnie zaniepokoiło. poprzedni właściciel twierdzi że jak zaleje go "lepszym" paliwem to mu przejdzie z czasem i żebym nie lała byle czego bo te modele nie będą chodziły. Oczywiście jutro będą sprawdzone świece, puki co dziękuje:)

  • #7 17 Sty 2011 17:34
    Gżehó
    Poziom 19  

    A ja nieśmiało zapytam, to jest silnik OM604 ze sławną pompą Lucasa? Moc jakieś 95KM w dowodzie? :)

  • #8 17 Sty 2011 19:35
    monia250_2008
    Poziom 7  

    jak się okazało to pompa paliwowa jest nieszczelna, dało by się jakoś uszczelnić "domowymi"sposobami????????? bo znachor stwierdził że trzeba wymienić a on akurat taką ma. pompa lukas:(

  • #9 17 Sty 2011 19:36
    Gżehó
    Poziom 19  

    Na forum W202.pl wejdź, tam jest sporo materiałów na ten temat.
    Zresztą tutaj też jest dość obszerny temat o tym silniku.

  • #10 17 Sty 2011 19:38
    monia250_2008
    Poziom 7  

    przepraszam pompa wtryskowa

  • #11 18 Sty 2011 05:29
    tomek70
    Poziom 20  

    Można uszczelnić. Kpl. uszczelek na aukcji 100-200 pln. Nie daj sobie wcisnąć innej pompy jeżeli Twoja jest tylko nieszczelna. Oczywiście jeżeli ktoś do tej pory wymieniał tylko klocki i olej , to nie polecam zabierania się do pompy. Chyba na ELEKTRODZIE jest cała seria zdjęć w temacie uszczelnienia Lucasa - autor wykonał świetną robotę.

  • #12 18 Sty 2011 09:33
    monia250_2008
    Poziom 7  

    też tak myślałam że chce mnie naciągnąć na koszta bo w sumie jak jest coś nie szczelne to musi się dać to uszczelnić a nie kupować nowe. Szukałam tych uszczelnień na allegro ale nie mogę znaleźć gdzie tego szukać? Przy okazji bardzo wszystkim DZIĘKUJĘ za pomoc bez waszej pomocy musiałabym wydać kupę kasy niepotrzebnie:D jeszcze raz WELKIE DZIĘKI...

  • #14 18 Sty 2011 22:03
    awysoki
    Poziom 17  

    Uszczelniałem sobie kilka tygodni wcześniej taką pompę w xantii . Pompa bardzo prosta w budowie , troszkę skupienia klucze typu torx i do roboty . Mi poszło bez większych problemów .
    Nie wiem jak jest w mercedesie ale w xantii nie trzeba "rozpinać " rozrządu do wymontowania pompy .

  • #15 19 Sty 2011 04:04
    tomek70
    Poziom 20  

    W Citroen/Peugeot nie trzeba ''ruszać'' rozrządu [dobre rozwiązanie , niepotrzebny nawet element blokujący] , w Mercedesie , niestety , trzeba. Pompy prawie identyczne.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty