Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Audi 1.9TDI zmiana dawki rozruchowej.

dwoje19 15 Sty 2011 13:16
  • #1 15 Sty 2011 13:16
    dwoje19
    Poziom 25  

    Czy w audi A4 1.9TDI 2005rok jest możliwość zmiany obrotów jałowych i dawki rozruchowej VCDSem.
    Czy zachodzi tam tam takowe zjawisko jak dawka startowa?.
    Jaki jest login do tego silnika do adaptacji czy 12233.
    Jakoś dłużej trzeba kręcić rozrusznikiem gdy postoi na gorącym silniku.

  • #2 15 Sty 2011 13:26
    brandy-p
    Poziom 31  

    Jest możliwość zmiany dawki rozruchowej vcds-em, ale najpierw diagnostyka.

  • #3 15 Sty 2011 13:40
    dwoje19
    Poziom 25  

    Czy regulacja też jest w kanale 0,5 tradycyjnie czy w innym?.
    Logi dziś zrobię ale chciałbym też sprawdzić tą dawkę czy będzie różnica.

  • #4 15 Sty 2011 13:49
    brandy-p
    Poziom 31  

    dwoje19 napisał:
    A jaki jest login bo 12233 coś mi nie wchodzi i czy regulacja też jest w kanale 0,5 tradycyjnie czy w innym?.
    Logi dziś zrobię ale chciałbym też sprawdzić tą dawkę czy będzie różnica.


    12233 to login do niektórych 1,9. Kanał ten sam (05)
    Pytasz o login, a nie podałeś nawet kodu silnika.
    Najpierw logi statyczne.

  • #5 15 Sty 2011 15:15
    dwoje19
    Poziom 25  

    OK, a gdzie w nim sprawdzić jaki to kod silnika?.

  • #6 15 Sty 2011 15:47
    brandy-p
    Poziom 31  

    dwoje19 napisał:
    OK, a gdzie w nim sprawdzić jaki to kod silnika?.


    Tym bardziej nie powinieneś grzebać w kanałach adaptacyjnych.

  • Pomocny post
    #7 15 Sty 2011 17:17
    niuniu36

    Poziom 27  

    Na prawym nadkolu na tabliczce

  • #8 16 Sty 2011 18:14
    dwoje19
    Poziom 25  

    W logach wyszło, że rozrząd do poprawki (tym najpierw trzeba się zająć) no i turbo trochę późno się podnosi. Reszta ok.

    Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/dwoje19_32378.html
    Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/dwoje19_32379.html
    Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/dwoje19_32380.html
    Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/dwoje19_32381.html
    Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dwoje19_32382.html
    Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/dwoje19_32383.html
    Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/dwoje19_32384.html
    Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/dwoje19_32385.html


    Mam tylko pytanie jeżeli wartość w rozrządzie jest na minusie to wałek należy dygnąć w zględem koła zębatego zgodnie z jego obrotem czy do tyłu?.

  • #9 16 Sty 2011 22:27
    brandy-p
    Poziom 31  

    Jak tu z Tobą gadać, jak zmieniasz wszystkie swoje posty, łącznie z silnikiem o który pytasz?

  • #10 17 Sty 2011 10:23
    gregorianin
    Poziom 27  

    w PD nie zmienisz dawki rozruchowej zwykłym fejsem.

  • #11 17 Sty 2011 11:02
    dwoje19
    Poziom 25  

    brandy-p napisał:
    Jak tu z Tobą gadać, jak zmieniasz wszystkie swoje posty, łącznie z silnikiem o który pytasz?

    Auto kolegi (z daleka) niedawno kupił dzwonił przed przyjazdem i takie podał mi dane. Gdy zakładałem post jeszcze auta nie widziałem za wczasu chciałem się przygotować i dowiedzieć co nieco od was...

    Dodano po 10 [minuty]:

    ainal napisał:
    w PD nie zmienisz dawki rozruchowej zwykłym fejsem.

    Tego już się domyśliłem sam po połączeniu się z autem. Ale jak to zwykle na tym forum bywa "umiesz liczyć...licz na siebie"...
    Po za tym myślę, że jeśli ktoś zaczyna coś pisać to powinien rozwinąć swą wypowiedź a nie tylko nabijać punkty urywkami wypowiedzi mało co wnoszącymi do tematu.

  • #12 17 Sty 2011 16:02
    brandy-p
    Poziom 31  

    Dla kogoś kto chce się czegoś dowiedzieć te (jak nazwałeś) urywki są pomocne, bo zmuszają do myślenia i wskazują kierunek poszukiwań, a lamer zawsze będzie żebrał o gotowe rozwiązanie.

  • #13 17 Sty 2011 18:14
    gregorianin
    Poziom 27  

    dwoje19 napisał:
    Po za tym myślę, że jeśli ktoś zaczyna coś pisać to powinien rozwinąć swą wypowiedź a nie tylko nabijać punkty urywkami wypowiedzi mało co wnoszącymi do tematu.


    To źle myślisz.

    Nie pisałem nic więcej bo problem palenia na ciepło niema nic wspólnego z dawką rozruchową ale wydajnością układu rozruchowego - patrz logi kanału 005 dla ciepłego silnika w momencie kręcenia. Problem można rozwiązać przywracając wydajność układu rozruchowego lub obejść zmniejszyć prędkość konieczną dla rozpoczęcia dozowania dawki startowej a nie jej zwiększeniu.

  • #14 17 Sty 2011 18:38
    trionic12
    Poziom 10  

    brandy-p napisał:
    lamer zawsze będzie żebrał o gotowe rozwiązanie.


    Dlatego uważajcie komu pomagacie Panowie. Przyjedzie do Was taki oczytany i będzie wam mówił ile macie odkręcić pompkę.

  • #15 30 Sty 2011 13:30
    dwoje19
    Poziom 25  

    trionic12 napisał:
    brandy-p napisał:
    lamer zawsze będzie żebrał o gotowe rozwiązanie.


    Dlatego uważajcie komu pomagacie Panowie. Przyjedzie do Was taki oczytany i będzie wam mówił ile macie odkręcić pompkę.

    I bardzo dobrze...większość mechaników to chciałaby aby klient był ciemny i nie wiedział co to silnik. Wtedy miałby pole do popisu i co by nie zrobił to musiałoby być dobrze...bo klient i tak się nie zna a auto przecież jedzie więc o co Panu chodzi...
    Nie obrażając fachowców oczywiście...

  • #16 30 Sty 2011 14:06
    T5
    Moderator Samochody

    dwoje19 napisał:
    trionic12 napisał:
    brandy-p napisał:
    lamer zawsze będzie żebrał o gotowe rozwiązanie.


    Dlatego uważajcie komu pomagacie Panowie. Przyjedzie do Was taki oczytany i będzie wam mówił ile macie odkręcić pompkę.

    I bardzo dobrze...większość mechaników to chciałaby aby klient był ciemny i nie wiedział co to silnik. Wtedy miałby pole do popisu i co by nie zrobił to musiałoby być dobrze...bo klient i tak się nie zna a auto przecież jedzie więc o co Panu chodzi...
    Nie obrażając fachowców oczywiście...

    Oczywiście zdajesz sobie sprawę z tego że taki "oczytany" jest traktowany specjalnie:D

  • #17 29 Mar 2011 16:42
    dwoje19
    Poziom 25  

    Dyskusja bez celu, zamykam...

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty