| Author |
Driggar Poziom 2

|
16 Jan 2011 14:59 Helikopter obraca się wokół własnej osi |
|
|
|
Kupiłem helikopter 2 śmigła + żyroskop. Działał dobrze przez pierwsze 15 minut a potem cały helikopter zaczął obracać się wokół własnej osi gdy nabiera obrotów śmigło. Nie uderzyłem nim w nic a problem zaczął się po tym jak podjąłem pierwsze próby skręcania nim. Nie znam się na modelach (jest to mój pierwszy helikopter). Prosił bym o pomoc i radę jak to naprawić.
|
|
| Back to top |
|
 |
zerpo Poziom 18

|
16 Jan 2011 15:28 Re: Helikopter obraca się wokół własnej osi |
|
|
|
Jaki dokładnie to jest model?
|
|
| Back to top |
|
 |
Google

|
#
16 Jan 2011 15:28 |
|
|
|
|
|
| Back to top |
|
 |
Jabulami Poziom 17

|
16 Jan 2011 16:07 Re: Helikopter obraca się wokół własnej osi |
|
|
|
Silniczek na ogonie ci nie działa. Odpowiada on za utrzymanie śmigłowca w miejscu dzięki czemu nie obraca się wokół własnej osi.
|
|
| Back to top |
|
 |
Driggar Poziom 2

|
16 Jan 2011 22:28 Re: Helikopter obraca się wokół własnej osi |
|
|
|
model to Lie Bro no.8018-3. Silniczek na ogonie (tzn. śmigiełko kręci się tylko jak przesuwam na pilocie do przodu lub do tyłu). To chyba działa. Jak trzymam na pilocie manetkę w przeciwnym kierunku do tego co się obraca to robi to trochę wolniej ale i tak nie ma nad nim żadnej kontroli jak obroty idą w górę.
|
|
| Back to top |
|
 |
Google

|
#
16 Jan 2011 22:28 |
|
|
|
|
|
| Back to top |
|
 |
McRancor Poziom 24

|
16 Jan 2011 22:51 Re: Helikopter obraca się wokół własnej osi |
|
|
|
| Jabulami wrote: |
| Silniczek na ogonie ci nie działa. Odpowiada on za utrzymanie śmigłowca w miejscu dzięki czemu nie obraca się wokół własnej osi. |
To model 3-kanałowy, śmigło na ogonie nie ma tu nic do rzeczy!
Sprawdź czy śmieci nie dostały się do przekładni czy wału jednego z silników. Potem do sprawdzenia kolejno: akumulator, silniki główne, elektronika.