FAQ | Points | Add... | Recent posts | Search | Register | Log in

Helikopter obraca się wokół własnej osi

Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Robotics, Scale Models -> Helikopter obraca się wokół własnej osi
Author
Poziom 2
Poziom 2

Post#1 Post from the author of the topic 16 Jan 2011 14:59   

Helikopter obraca się wokół własnej osi

Kupiłem helikopter 2 śmigła + żyroskop. Działał dobrze przez pierwsze 15 minut a potem cały helikopter zaczął obracać się wokół własnej osi gdy nabiera obrotów śmigło. Nie uderzyłem nim w nic a problem zaczął się po tym jak podjąłem pierwsze próby skręcania nim. Nie znam się na modelach (jest to mój pierwszy helikopter). Prosił bym o pomoc i radę jak to naprawić.
Back to top

zerpo
Poziom 18
Poziom 18

Post#2 16 Jan 2011 15:28   

Re: Helikopter obraca się wokół własnej osi

Jaki dokładnie to jest model?
Back to top

Google

Google Adsense

Post# 16 Jan 2011 15:28   

Back to top

Jabulami
Poziom 17
Poziom 17

Post#3 16 Jan 2011 16:07   

Silniczek na ogonie ci nie działa. Odpowiada on za utrzymanie śmigłowca w miejscu dzięki czemu nie obraca się wokół własnej osi.
Back to top

Driggar
Poziom 2
Poziom 2

Post#4 Post from the author of the topic 16 Jan 2011 22:28   

model to Lie Bro no.8018-3. Silniczek na ogonie (tzn. śmigiełko kręci się tylko jak przesuwam na pilocie do przodu lub do tyłu). To chyba działa. Jak trzymam na pilocie manetkę w przeciwnym kierunku do tego co się obraca to robi to trochę wolniej ale i tak nie ma nad nim żadnej kontroli jak obroty idą w górę.
Back to top

Google

Google Adsense

Post# Post from the author of the topic 16 Jan 2011 22:28   

Back to top

McRancor
Poziom 24
Poziom 24

Post#5 16 Jan 2011 22:51   

Jabulami wrote:
Silniczek na ogonie ci nie działa. Odpowiada on za utrzymanie śmigłowca w miejscu dzięki czemu nie obraca się wokół własnej osi.

To model 3-kanałowy, śmigło na ogonie nie ma tu nic do rzeczy!