Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung R610 matryca LTN160AT01

velor1000 20 Sty 2011 15:47 5508 11
  • #1 20 Sty 2011 15:47
    velor1000
    Poziom 7  

    Witam. Poszukuję matrycy do laptopa R610 Samsung.
    Specyfikacja matrycy:
    Model LTN160AT01
    Podświetlenie świetlówka
    30 pinów.
    Jeśli ktoś zna źródło gdzie można kupic takie matryce dostać to
    proszę o podanie w temacie. Wiele osób poszukuje tej matrycy. :)

  • #2 20 Sty 2011 17:21
    peres12
    Poziom 17  

    Widzę ze na allegro są po 20zl wstaw w szukajce w allegro MATRYCA SAMSUNG LTN160AT01 16'' i ci wyskoczą albo LTN160AT01.

  • #3 20 Sty 2011 19:02
    velor1000
    Poziom 7  

    dzieki za odpowiedz :), ale ja przeszukałem alegro a pozatym na logke kto by sprzedawał sprawna matryce za 20 zł(jak by ktoś się nie zorientował to taka jest mi potrzebna). Szukam jakiegoś alternatywnego źródła. Ale dzięki za zainteresowanie :)

  • #5 11 Lut 2011 12:20
    owiec666
    Poziom 8  

    Czesc mam taka matryce :) do sprzedania mam uszkodzonego lapka z plyta głowna ale matryca jest sprawna wiec jesli dalej jest to aktualne to wal 507054021

    Dodano po 2 [godziny] 14 [minuty]:

    juz nie aktualne

  • #6 09 Wrz 2011 20:46
    Rafikaz
    Poziom 9  

    velor1000 napisał:
    Witam. Poszukuję matrycy do laptopa R610 Samsung.
    Specyfikacja matrycy:
    Model LTN160AT01
    Podświetlenie świetlówka
    30 pinów.
    Jeśli ktoś zna źródło gdzie można kupic takie matryce dostać to
    proszę o podanie w temacie. Wiele osób poszukuje tej matrycy. :)



    Odświeżam temat gdyż potrzebuje pomocy...
    Poszukiwałem w/w matryce do uszkodzonego Laptopa samsung R620
    Matryca Model LTN160AT01-C01

    znalazłem coś takiego Link - matryca
    Panowie ze sklepu napisali ze kompatybilna z moim lapkiem - oczywiście przez
    przejściówkę "Przejściówka stosowana w inwerterach 4, 6, 7 pinowych." - i właśnie wyciągłem moją wtykę z inwertera a tam wtyka 8 pin.
    Co teraz - bedzie pasować - raczej nie..
    Gdzie dostanę taką matryce żeby pasowała - szkoda sprzęt ma tylko niecałe 2 lata - no i potrzebny córce na studia..
    z góry dziękuję za pomoc
    pozdrawiam Rafał


    Szkoda że brak odpowiedzi na pytanie

  • #7 25 Kwi 2012 13:34
    dyndass
    Poziom 1  

    Ja także dołączam się do tematu, nigdzie nie mogę znaleźć matrycy tego modelu a takowych zamienników także brak. Może znalazł by się ktoś kto posiada na tyle dużą wiedzę i podał czy są jakieś alternatywne zamienniki wiem że można używać LTN160AT01, LTN160AT02, LTN160AT06+ przejściówka są jeszcze jakieś możliwości np. znalazłem http://www.komp-net.pl/index.php?mod=shop&display=details&item_id=372 będzie kompatybilna?
    chyba że ktoś ma na sprzedaż wtedy proszę o info na nr. 725132744
    Z góry dziękuję
    Pozdrawiam

  • #8 08 Maj 2012 20:56
    kosarro
    Poziom 10  

    Rowniez poszukuje matrycy LTN160AT01-001, jesli by ktos takowa posiadal prosze o kontakt. Posiadam takowa matryce rozlana, jesli by ktos ja potrzebowal na czasci, prosze dac znac.

  • #10 08 Maj 2012 21:44
    Grzegorz86nl
    Poziom 10  

    witam! jezeli ktos nie przywiazuje duzej uwagi do wygladu mozna zastosowac 15,6 jest o polowe tansza i latwo dostepna...osobiscie metalowa ramke matrycy pomalowalem na czarno poniewaz lekko bylo ja widac, nalezy wywiercic tez nowe otworki w metalowej konstrukcji laptopa na srobki ktore trzymaja matryce.

    Dodano po 48 [sekundy]:

    witam! jezeli ktos nie przywiazuje duzej uwagi do wygladu mozna zastosowac 15,6 jest o polowe tansza i latwo dostepna...osobiscie metalowa ramke matrycy pomalowalem na czarno poniewaz lekko bylo ja widac, nalezy wywiercic tez nowe otworki w metalowej konstrukcji laptopa na srobki ktore trzymaja matryce.

  • #11 08 Maj 2012 23:14
    kosarro
    Poziom 10  

    I to by chyba bylo rozwiazanie najlepsze, a moglbys podeslac fotki jak wyszla Twoja przerobka,a moze moglbys doradzic jaka matryce 15,6 wybrac?

  • #12 09 Maj 2012 20:33
    Grzegorz86nl
    Poziom 10  

    jedne z wielu pasujacych masz tutaj:
    LG PHILIPS
    LP156WH1-TLA1, LP156WH1-TLA2, LP156WH1-TLA3, LP156WH1-TLB1, LP156WH1-TLC1, LP156WH1-TLC2

    SAMSUNG
    LTN156AT01-A01, LTN156AT01-A01, LTN156AT01-B01, LTN156AT01-B03, LTN156AT01-V01 LTN156AT01-D01

    AU OPTORNICS
    B156XW01, B156XW01 V.0, B156XW01 V.1, B156XW01 V.2

    CHI MEI
    N156B3-L01, N156B3-L02, N156B3-L02 REV.C1, N156B3-L02 REV.C2, N156B3-L04, N156B3-L0B


    CHUNGHWA
    CLAA156WA01A, CLAA156WA01

    laptop juz dawno sprzedany, a fotki nie mam, ale naprawde zle to nie wyglada, chyba ze krzywo nawiercisz otworki na srobki, wtedy ramka bedzie lazala nie symetrycznie. powodzenia

Szybka odpowiedź lub zadaj pytanie
Dziękuję Ci. Ta wiadomość oczekuje na moderatora.
 Szukaj w ofercie
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME