X
  • #1 20 Jan 2011 18:52
    RITO001
    Level 8  
    Helpful post? (0)
    Witam ,dziś jadę sobie moim espace, stałem w korku gdy chciałęm ruszyć strzelił dwa razy, zjechałem na benzynie na bok, otworzyłem maskę i poprawiłem tą gumkę która spadłą po tym strzale, lecz niestety silnik ma teraz bardzo wysokie obroty na benzynie i na gazie, sprzwdzałęm wężę czy któryś nie ma dziury ale wszystko gra, czy ma ktoś jakiś pomysł co mogło się stać?
    Z góry dziekuję za pomoc
  • #2 20 Jan 2011 19:02
    TxC
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    Witam,

    W gazie to się słabo orientuje ale...
    Nie wiem jaki siedzi tam silnik, jeśli jest wyposażony w przepustnice
    to mogło ją uszkodzić tak mi się wydaje.

    Proszę mnie poprawić jeśli nałgałem :P
  • #3 20 Jan 2011 19:13
    RITO001
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    Silnik 2.0 8v, przepustnica zamyka normalnie
  • #4 20 Jan 2011 19:14
    esteban123
    Level 19  
    Helpful post? (0)
    Ja bym sprawdził przepływomierz najpierw...
  • #5 20 Jan 2011 19:30
    milejow
    Level 42  
    Helpful post? (0)
    esteban123 wrote:
    Ja bym sprawdził przepływomierz najpierw...

    Gdzie to przeczytałeś, na forum miłośników renatek??? To teraz go tam znajdź.
    Autor ma do sprawdzenia podciśnienia bo gdzieś zrzuciło wężyk i ciągnie lewe powietrze albo rozje.......o kolektor. Jaki silnik bo 2.0to za mało info, kolektor plastik?
  • #6 20 Jan 2011 19:36
    autoas
    Level 41  
    Helpful post? (0)
    Wyleciał ci korek w kolektorze
  • #7 25 Jan 2011 09:47
    igoolo
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    Otwórz maskę i po lewej stronie silnika z boku kolektora ssącego są trzy króćce od podciśnienia sprawdź czy wężyki lub korki z nich nie spadły.

    P.S. W tym silniku nie ma przepływomierza a właściwie to czujnika masy powietrza zasysanego. Jest za to czujnik podciśnienia MAP - SENSOR i znajduje się po prawej stronie komory silnika na podszybiu. Zielona kostka z wężykiem gumowym i złączem na 3 przewody.
  • #8 25 Jan 2011 17:48
    milejow
    Level 42  
    Helpful post? (0)
    I najprawdopodobniej MAP też ubity bo takiego nadciśnienia raczej nie wytrzymał
  • #9 09 Apr 2011 19:55
    RITO001
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    Powodem usterki był uszkodzony silniczek krokowy, dziękuję wszystkim i pozdrawiam
  Search 4 million + Products
Browse Products