| Author |
krzysiekkreatywny Poziom 9

|
30 Jan 2011 23:52 Jakie urządzenie (elektroniczne) do rysowania i notatek ??? |
|
|
|
Witajcie,
Mam do Was, osób znających się na grafice prośbę o poradę...
Jestem zainteresowany urządzeniem przenośnym, na którym można rysować,robić jakieś odręczne wykresy i notatki...wiem, że rysuje się takim rysikiem elektronicznym...ale zeby to urządzenie nie musiało być podłączone w trakcie rysowania z laptopem lub komputerem...
Nie wiem jak to się nazywa?
Nie jestem profesjonalnym grafikiem, poszukuję czegoś takiego do własnych amatorskich pomysłów graficznych...szkoców, rysunków, wykresów, robienia notatek...nie wiem...moze czyta cos takiego tez ebooki, ale jak nie to ok?
Tak, abym mógł usiąść sobie w kawiarni, bibliotece i działać bez laptopa....
a później skopiować to na twardy dysk...
Chciałbym wydać na to urządzenie maksymalnie 300-350zł
Proszę Was o poradę....jak to się nazywa...jaka marka najlepsza, jakie funkcjonalności, jakie modele, jakie ceny...
Bardzo dziękuję za Wasze porady.
Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek
|
|
| Back to top |
|
 |
mleczakm Poziom 17

|
31 Jan 2011 00:02 Re: Jakie urządzenie (elektroniczne) do rysowania i notatek |
|
|
|
Tablet? Ale to jest w zasadzie komputer, więc nie wiem, czy o to ci chodzi.
|
|
| Back to top |
|
 |

|
31 Jan 2011 00:04 Re: Jakie urządzenie (elektroniczne) do rysowania i notatek |
|
|
|
Widziałem coś takiego u kogoś...to wygląda..jak jakiś płaski ekran....elektroniczny z rysikiem...
|
|
| Back to top |
|
 |
Google

|
#
31 Jan 2011 00:04 |
|
|
|
|
|
| Back to top |
|
 |
mleczakm Poziom 17

|
31 Jan 2011 00:07 Re: Jakie urządzenie (elektroniczne) do rysowania i notatek |
|
|
|
Wklep sobie tablet w wyszukiwarce i powiedz, czy o to ci chodzi.
|
|
| Back to top |
|
 |

|
31 Jan 2011 00:31 Re: Jakie urządzenie (elektroniczne) do rysowania i notatek |
|
|
|
Widziałem na allegro pare tabletow...tylko na zdjeciach one sa chyba na kabel?