Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 31 Sty 2011 10:48
    neoteamm
    Poziom 13  

    Witam mam problem coś się udarło i nie wiem co dołączam filmik na którym widać jak przy dodaniu gazu spadają obroty do minimum a potem nagle wzrastają silnik przy wolnych obrotach potrafi tez czasami zgasnąć dodam że na benzynie dzieje się to znacznie gorzej jak na gazie. Na benzynie nie jedzie prawie wcale dopiero jak wcisnę pedał do oporu to dostaje tzw. speeda i gna ale do około 2500 obrotów jest bardzo oporny i się dławi, dusi, tak jak był by zalewany i czasami strzela z tłumika co się mogło stać?

    Dołączam filmik i zdjęcia z diagnozy Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany

    http://www.youtube.com/watch?v=p4Ftmw5L9zk



    dodaje jeszcze jeden filmik pokazujący tzw. bulgot przy dodawaniu gazu
    3-6 sek filmiku


    Wyjąłem przepustnicę wyczyściłem ją i silniczek krokowy i czujnik położenia przepustnicy.
    Było dobrze przez 1 dzień i znów się zepsuło po rozgrzaniu silnika trochę się sytuacja normuje,ale na zimnym silniku znów zalewa silnik. Co najdziwniejsze nie pokazuje teraz żadnych błędów, ale przy odpaleniu obroty skaczą potrafi zgasnąć a przy dodawaniu gazu bulgota i słychać taki syk dużo zasysanego powietrza przez filtr powietrza. Co jeszcze zauważyłem to to, że obroty po puszczeniu gazu nie spadają jak kiedyś do 1000 tylko spadają bardzo powoli kiedy wcisnę hamulec. Jak wrzucę "D" bo mam skrzynie automat to samochód sam sobie dodaje gazu i obroty wzrastają samoczynnie.

    Dzieje się tak nie zawsze - czasami częściej czasami rzadziej, jak tylko odpalę auto i od razu depnę gaz i jadę nie pozwolę na prace na biegu jałowym aby silnik się troszkę zagrzał to wszystko jest ok nie zalewa silnika.

    Źle dodane obrazki usunąłem. [Mirek Z.]

  • #2 31 Sty 2011 12:27
    marecki360
    Poziom 17  

    Lewe powietrze gdzieś zasysa ,silniczek krokowy ,czujnik położenia przepustnicy może być uszkodzony .Cewka Zapłonowa Sprawdzić .

  • #3 31 Sty 2011 12:33
    neoteamm
    Poziom 13  

    no właśnie jeśli to lewe powietrze było by je słychać i temat pojawiał by się zawsze a nie dzieje się tak na rozgrzanym silniku. Czujnik położenia przepustnicy wyczyszczony, ale na wszelki wypadek zamówiłem nowy), cewek zapłonowych jest 6. Po jednej na każdą świece jak odpinam po kolei to silnik znacznie słabnie

  • #4 31 Sty 2011 12:38
    marecki360
    Poziom 17  

    Co do tych czujników położenia przepustnicy to czyszczenie nic nie daje,sprawdz świece a najlepiej też wymień przyczyną strzelania są również świece przewody masy może gdzieś nie ma.Aha i ten nieszczęsny silniczek krokowy może z nim coś masz nie tak skoro pisałeś że po czyszczeniu było lepiej .

  • #5 31 Sty 2011 12:53
    antypierdolnik
    Poziom 12  

    Co ty pierniczysz za farmazony? Jakie silniczki krokowe, jaka przepustnica?

  • #6 31 Sty 2011 12:53
    neoteamm
    Poziom 13  

    nie czyszczenie nic tu nie wniosło tak mi sie tylko wydawało bo przez 3 dni było OK, dodałem zrzuty ekranu z błędami i zamrożoną ramką może one coś powiedzą

  • #7 31 Sty 2011 13:02
    marecki360
    Poziom 17  

    Silnik skokowy biegu jałowego.Jeśli chodzi o fachowość panie antypierdolnik jeśli możesz coś wnieść pomocnego dla pana wyżej to wnieś jeśli nie to się nie udzielaj.Moim zdaniem niesprawny czujnik położenia przepustnicy.Wymień i daj znać.Pozdrawiam.Jest jeszcze jedna rzecz czujnik masowego przepływu powietrza który jest zamontowany na róże filtra wyczyść styki w kostce.

    Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany

  • #8 31 Sty 2011 13:40
    neoteamm
    Poziom 13  

    odpinałem przepływomierz i jest reakacja taka jak powinna być przy wypięciu wiec sugeruje się tym że jest sprawny pozatym według parametrów jest widocznyc przepływ powietrza (patrz screen)

  • #9 31 Sty 2011 14:28
    antypierdolnik
    Poziom 12  

    Możesz mi marecki coś tam powiedzieć, o ile te zrzuty ze ekranu są "prawdziwe", czy ty coś z nich rozumiesz? Bo do pieprzenia sprawdź pompę, cewki, silniczek krokowy i cholera wie co jeszcze to jest tu was mnóstwo. Tylko, że wy sami nie potraficie tego w żaden sposób sprawdzić.
    Co z zrzutów z ekranu rozumiesz, prócz tego że walisz odwieczne farmazony na tym forum? Podpowiem ci, patrz na adaptację. Jeśli na to można patrzeć tym PC coś tam scanem.

  • #10 31 Sty 2011 14:44
    marecki360
    Poziom 17  

    Nie wypowiadam się co do screenów ponieważ sam program jakim zostało to sprawdzane pozostawia wiele do życznia.A sprawdzić osobiście potrafię nie będe pisał co i jak sprawdzać po kolei na tym forum jest wszystko po opisywane po kilka razy wszystko.Podałem możliwe przyczyny .Moim zdaniem uwalony jest czujnik położenia przepustnicy tyle Pozdrawiam.Nie ma ludzi nieomylnych a ten co nic nie robi nic nie spierdzieli.A ty poza gadaniem bzdur nic nie wnosisz pomocnego do tego tematu bo nie masz zielonego pojęcia zresztą jak do każdego przez ciebie pisanego .:).

  • #11 31 Sty 2011 15:46
    antypierdolnik
    Poziom 12  

    Żenada. Do repertuaru dorzuć jeszcze: sprawdź WN, wężyki paliwowe, podmień to i śramto. Cienki jesteś jak barszcz z torebki a chcesz się rzucać?
    To zamiast tych tysiąca porad wiecznie tu klepanych byś mu kazał zrobić diagnostykę na normalnym sprzęcie...

  • #12 31 Sty 2011 15:52
    marecki360
    Poziom 17  

    Zastanów się co piszesz póżniej pisz.Pozdrawiam.

  • #13 31 Sty 2011 16:04
    antypierdolnik
    Poziom 12  

    Ja ci tu mogę napisać, co ty robisz na tym forum za rewolucje tymi 142 durnymi postami. Jak chcesz oczywiście.
    Masz coś do powiedzenia to powiedz, nie strzelaj sloganami. Jak się nie znasz, widać wyraźnie że nie, to zamknij dziób i ucz się. To wymaga wiele cierpliwości w obecnych czasach ale trudno. Co ty kolego, właścicielu Poloneza możesz radzić w takim przypadku? Otóż to co poradziłeś, allegro się wzbogaci jak znajdzie, to co radziłeś...

  • #14 01 Lut 2011 08:42
    neoteamm
    Poziom 13  

    liczyłem na konkretną pomoc a nie na wasze kłótnie w moim wątku

  • #15 03 Sty 2012 18:02
    ojtam_ojtam
    Poziom 1  

    Witam,
    Mam ten sam pojazd, od ok. 4lat, z tym motorem, również w automacie, miałem ten sam problem, to może coś doradzę;)

    Przede wszystkim, jeśli przy pracującym V6 chcesz usłyszeć syk "lewego powietrza", to zapomnij:) Najlepszą metodą jest jakiś palny areozol - najlepszy "samostart", czy "czyścik do hamulców". Pryskaj z wierzchu na łączenia kolektorów ssących i łączenia przepustnicy. Jeśli silnik ciągnie tzw. fałszywca, to od razu zwiększą się jego obroty. Proste i skuteczne. Jak trafione, to za komplet nowych uszczelek nad dwie głowice zapłacisz ok. 120pln, uszczelki nad kolektorami dorobisz łatwo sam.

    Cewki zapłonowe raczej nie, bo tak, jak zauważyłeś, motor na 5 garach mocno "kuleje".

    Do Pana antypierdolnik: przewodów wn niestety nie mamy, szok ;)
    A i wężyków paliwowych też nie, ew. krótkie łączenia. Reszta, to metalowe rurki i metalowa magistrala na 6 garnków zakończona zaworem.

    Poza tym posłuchał bym rad mareckiego. W moim przypadku nie wiem, co dokładnie było powodem usterki. "Diagnostyka na normalnym sprzęcie", jak mawia klasyk - antypierdolnik, niestety, mało Ci podpowie, a czasem nawet zaszkodzi sugerując usterkę innego elementu. I nie ma speca, który zerkinie na błędy i od razu trafi w dziesiątkę - powie, co jest.
    Ja z braku czasu (bo wyjazd w teren nie może czekać ;)) wymieniłem wszystko na raz (krokowca, przepływkę i potencjometr: komplet używek za 400pln) i wróciło do normy.
    Jak masz czas, to próbuj najpierw wszystko dokładnie umyć w benzynie. Jak nie pomoże, niestety wymieniać po kolei :(
    Może jeszcze znajdziesz coś na opelfrontera.pl/forum - zapraszam, jeśli jeszcze nie trafiłeś. Tam masz masę fachowych porad. I przede wszystkim z KULTURĄ:)

    W temacie fachowości Pana antypierdolnik-a dałem kilka konkretnych przykładów. Na temat jego pomocy nie będę się wypowiadał.
    Dziwi mnie jedynie bierność Władz Forum.
    No, ale ja tu jestem nowy...


    P.S. Gdybyś kiedyś stracił wysokie obroty, to sprawdź ciśnienie pompy paliwa w zbiorniku, musi być powyżej 3bar, bo inaczej więcej jak 140km/h nie pojedziesz.

    Pozdrawiam



    Moderowany przez manta:

    3.1.19. (13) Zabronione jest publikowanie wpisów w dyskusjach archiwalnych.

    Kosz.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty