Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 03 Lut 2011 16:04
    Marix05
    Poziom 2  

    Witam, mam problem z moim C-360 3P wygląda on następująco: Ciągnik nie chce zapalać trzeba długo kręcić ale gdy pokręcimy to zapali lecz silnik dziwnie pracuje (głośno chodzi i wydaje inny dźwięk niż zwykle wydawał) a z komina wydobywa się czarny dym oraz sadze (cały sufit w garażu mam czarny). Na małych obrotach strasznie dymi i bez gazu gaśnie. Gdy damy mu gazu nie dymi już tak bardzo na czarno i nawet nie gaśnie. Ciągnik nie chce wchodzić na obroty i brakuje mu mocy (jest strasznie słaby). Dodam że wcześniej nie małem takiego problemu z ciągnikiem, chodził normalnie, nie dymił, palił od kopa. Wymieniłem wtryski, filtr paliwa, ale nic to nie dało. Ciągnik zepsuł się po ostatniej wizycie w lesie gdy ciężko pracował (wyciągałem nim drzewo). Wiecie co mogło się zepsuć?

  • #2 03 Lut 2011 16:58
    tomek130
    Poziom 22  

    Sprawdź pompę wtryskową.

  • #3 03 Lut 2011 19:13
    tpolo
    Poziom 17  

    Czarny dym to oznaka dużej ilości paliwa w stosunku do powietrza. Sprawdził bym układ dolotowy i zawory czy się otwierają wystarczająco. Tu bym szukał rozwiązania tego problemu.
    Pozdrawiam.

  • #4 03 Lut 2011 19:57
    cichus
    Poziom 21  

    Po pierwsze czy wtryskiwacze zostały wyregulowane na właściwe ciśnienie? Trzeba sprawdzić ustawienie zapłonu. Trzeba sprawdzić układ dolotowy powietrza czy nie jest zanieczyszczony, sprawdzić luz zaworowy. Jeśli to nie pomoże pompa na stół.

  • #5 03 Lut 2011 20:04
    kajoj6661
    Warunkowo odblokowany

    wcześniej pracował dobrze na tym paliwie?

  • #6 03 Lut 2011 20:28
    Marix05
    Poziom 2  

    Wtryskiwacze kupiłem nowe i były właściwie wyregulowane. Tak pracował normalnie na tym paliwie. Na innym forum stwierdzili, że może to być uszczelka pod głowicą, co o tym sądzicie?

  • #7 03 Lut 2011 20:34
    ftp.kowal
    Poziom 33  

    Kolega Cichus dobrze radzi posprawdzaj to wszystko i dodatkowo ciśnienie sprężania.

  • #8 03 Lut 2011 20:51
    jojna0411
    Poziom 14  

    Dokładnie. Mój ciągnik po "generalnym remoncie" zrobił się jeszcze gorszy niż był a wszystko wina pompy, wtrysków i kompresji wahającej się pomiędzy 20 a 26 kg/cm2. Po remoncie chodził jak zetor, 30, 60 i papaj. No ale siłę miał jak si już dobrze rozgrzał.

  • #9 04 Lut 2011 01:29
    Mr.K
    Poziom 24  

    Zdejmij gumowy przewód idący od filtra powietrza do kolektora ssącego, jeżeli podczas uruchamiania ciągnika powietrze będzie zasysał i wydmuchiwał kolektorem to masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą pomiędzy pierwszym a drugim cylindrem, w tym miejscu blok ma najmniejszą powierzchnię przylegania z głowicą i jest szpilka pomiędzy cylindrami.

  • #11 05 Lut 2011 17:11
    Marix05
    Poziom 2  

    Chciałbym wszystkim zainteresowanym oznajmić, że do zepsuła się uszczelka pod głowicą. Po wymianie jej na nową ciągnik śmiga:) Dziękuje wszystkim za pomoc:D

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty