Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Creative T3030 - przestały działać

frycek777 03 Lut 2011 20:37 1780 4
  • #1 03 Lut 2011 20:37
    frycek777
    Poziom 2  

Witam. Otóż mam problem z zestawem Creative T3030 :/ głośniki nie chcę mi działać. W zestawie jest pilot podłączany do subba i nim się włącza zestaw. Pilot ma także wyjście na słuchawki. I gdy podłącze do PC nic mi nie gra jak włączę na ON i pod głoszę. A gdy podłączę słuchawki do pilota to wtedy słuchawki grają. Nie wiem co jest :/ rozkręcałem to i ogólnie nic zbytnio tam nie widziałem co mogłoby się popsuć, nie znam się, bezpiecznik jest cały.

Proszę o pomoc

Kontakt:
    gg:7114133 lub PW

• #2 06 Lut 2011 02:13
    RAV_AUDIO
    Poziom 21  

Nie wiem czy to pomoże. Nie tylko ty masz taki problem. Kiedy przekopałem elektrodę znalazłem dwa albo trzy zapytania o ten problem. Temat w linku może tylko Ci naświetlić ewentualne przypuszczenia autora, lecz nie ma tam ostatecznej diagnozy. Znalazłem też kilka zapytań akurat o ten model głośników komputerowych w wyszukiwarce "google.pl"-Polecam lekturę, jeśli poszukasz dogłębniej to pewnie znajdziesz przyczynę. Z racji, że nie tylko Twoje głośniki posiadają pilot, mógłbyś sprawdzić inne zestawy głośników Creative z dołączonym pilotem i być może tam będzie wytłumaczona przyczyna tej usterki.

A oto link do tematu o którym wspomniałem wcześniej:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1188014.html#5958143

• #3 24 Lut 2011 19:26
    osebcio
    Poziom 1