FAQ | Points | Add... | Recent posts | Search | Register | Log in

Sprzęt na wesela, bale, dyskoteki szkolne

Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Sound system What to Buy -> On the Scene -> Sprzęt na wesela, bale, dyskoteki szkolne
Author
Poziom 7
Poziom 7

Post#1 Post from the author of the topic 24 Feb 2011 04:26   

Sprzęt na wesela, bale, dyskoteki szkolne

Witam.

Zamierzam rozkręcić działalność jako mobilny dj. Mam na ten cel ok. 15 tys. zł. Zamierzam grać głównie imprezy szkolne, wesela, studniówki, imprezy firmowe, bale itp. - czyli imprezy zamknięte.

Nie znam się na muzyce techno, zresztą mnie nie pociąga. Bardziej interesuje mnie rozbawianie ludzi muzyką popularną. Mam doświadczenie w konferansjerce i wodzirejce, natomiast nie znam się na sprzęcie, a chcę zakupić, dlatego potrzebna mi pomoc.

Chyba podstawową sprawą będzie nagłośnienie. Jakie firmy polecicie? Słyszałem dobre opinie o firmach takich jak: Dynacord, HK, Mackie (ale te niechińskie, sprzed 2008 r.), JBL. Ostatnio nawet byłem na imprezie, zespół miał miał zestaw kolumn JBL i bardzo przyjemnie to brzmiało. Wiem, że to drogie firmy, ale tak myślę, żeby na początek więcej zainwestować w lepsze nagłośnienie a światełka i inne dodatki dokupować stopniowo. Zależy mi na jakości, czystości dźwięku - i w to chcę najwięcej zainwestować.

Jaki waszym zdaniem będzie dobry mikser i odtwarzacze płyt? - Miksowania pewnie będzie minimum. Zależy mi na mocnym i wytrzymałym sprzęcie, niekoniecznie z bajerami, ważne by był trwały i na ile się da - niezawodny.

Co sądzicie o oświetleniu ledowym? - różne skrajne opinie słyszałem na ten temat.