X

Jak zrezygnowac z Cyfra+?

24 Oct 2004 21:10 ASasek22
  • #1 24 Oct 2004 21:10
    asek22
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    Witam

    W jaki sposob moge zrezygnowac z Cyfry?
    Mam ja od kliku lat i poprostu juz nic ceikawego na niej niema a abonament caly czas podnosza. Macie jakis sposob zeby zrezygnowac i malo sie przy tym denerwowac? ;)
  • #2 24 Oct 2004 21:30
    Ryszard49
    Level 31  
    Helpful post? (0)
    Masz problem, Masz duży problem. Moje rozstawanie z tą platformą trwało pół roku i kosztowało dużo nerwów. Zapoznaj się z regulaminem tym który obowiązywał w dniu podpisania umowy.
  • #3 24 Oct 2004 21:42
    gamid
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    po prosyu piszesz pismo do cyfry w dwóch egzemplazach i na poczcie wysyłasz poleconym za potwierdzeniem odbioru.W tekscie piszesz byle co.no moze nie tak do konca ale w kazdej chwili mozesz zrezygnowac
  • #4 24 Oct 2004 22:02
    Bonifacy
    Level 22  
    Helpful post? (0)
    Nie do końca tak. Pierwszą umowę podpisywałeś terminowo a drugą jeśli nie wpłynie wymuwienie (pisemnie do nich) to przedłużają ją na pewien okres czasu. musisz się dowiedziec bo okres może wynosić albo jeden miesiąc albo półroku albo rok (przynajmniej tak było w wizjTV). Tak czy siak mósisz napisać wypowiedzenie umowy wysłać to poleconym i oni maja miesiąc na to aby rozwiązać z toba umowę. Jeśli ci nie rozwiążą możesz nie płacić abonamentu i na podstawie wypowiedzenia i kwitku z poczty (dobrze ze bybyło to notarialnie potwierdzone) możesz swoich praw ubiegać w sądzie.

    Ale sąd to aby taka ewentualność z regóły nie ma kłopotów.
  • #5 24 Oct 2004 22:04
    kasprzyk
    Specjalista elektryk
    Helpful post? (0)
    cześć

    jeżeli już "odsłużyłeś" swoje, to zwróc uwagę w umowie, jakie są warunki rezygnacji. Nie wiem czy nadal obowiązuje 3-miesięczny czas wypowiedzenia - ale liczony od momentu, kiedy oni zaakceptują Twoją reyzgnacje. Czym wcześniej zaczniesz, tym wcześniej zakonczysz korzystanie z ich usług ;) , ale pamiętaj, że nie ominą Cię telefony typu: mamy dla Pana secjalną ofertę.... :)
    musisz być stanowczy, bo inaczej będą często wydzwaniać...
  • #6 24 Oct 2004 22:24
    wojtek12345
    Level 23  
    Helpful post? (0)
    Nie wiem jak to wygląda obecnie, ale w przeszłości Cyfra często zmieniała regulamin, a każda zmiana regulaminu upoważniała do natychmiastowej rezygnacji z usług tej firmy. Ja kiedyś wykorzystałem taki moment i pomimo tego, że miałem umowę przedłużoną na dwa kolejne lata, po kolejnej zmianie regulaminu podziękowałem za usługi. Tak jak pisze kolega wyżej miałem później kilka telefonów z namowami, specjalnymi ofertami, ale nie dałem się naciągnąć.
  • #7 25 Oct 2004 11:52
    asek22
    Level 10  
    Topic author Helpful post? (0)
    Dzwonilem do biura obslugi klienta z pytaniem jak zrezygowac to wypytali sie mnie wszystkiego jak na policji ;) i oczywiscie musialem podac powód dlaczego chce zrezygnowac.Okres wypowiedzenia to sa 3 miesiace czyli w moim przypadku byl by to koniec stycznia.Wiec zabieram sie za pisanie podania i bedzie dobrze jak mi to latwo przejdzie. ;)
  • #8 03 Jan 2009 21:41
    lili04
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    witam ja takze chce cyfrze podziekowac czy mogl by mi ktos podpowiedziec jak ma byc ulozony ten list rezygnacyjny,co tam mam napisac
  • #9 03 Jan 2009 22:34
    Yaga
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    Masz umowę z Cyfrą, więc spojrzyj - tam musi być o tym napisane.
    Nie ma żadnej specjalnej formy wymówienia - nic nie musisz wyjaśniać ani uzasadniać - chodzi tylko o to aby przekazać im swoją wolę o rozwiązaniu umowy. Nie piszę o szczegółach bo nie wiem kiedy zawierałeś umowę - w ostatnich latach były tam wprowadzone zmiany.
    W umowach Cyfry, abonent traktowany jest jak ich poddany i pomimo że zaskarżał to podobno Rzecznik Praw Konsumenta - obowiązuje Cię okres wymówienia oraz konieczność złożenia wymówienia na pismie.
    Szczegóły trwania wymówienia znajdziesz w umowie lub zapytaj na infolinii - reasumując - najszybciej pisz do nich pismo: ... rezygnuje z dalszego korzystania z usług operatora C+ od najbliższego terminu określonego moją umową. Prosisz o potwierdzenie przyjęcia rezygnacji. Oczywiście podajesz wszystkie swoje dane i wysyłasz to listem poleconym a nawet listem poleconym z potwierdzeniem odbioru.
  • #10 04 Jan 2009 12:47
    lili04
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    umowe zawieralam rok temu ,w umowie pisze 3 miesieczne wypowiedzenie.chwytm sie za pisanie i im posle.dzieki serdeczne pozdrawiam:-))
  • #11 04 Jan 2009 18:07
    lukas7
    Level 14  
    Helpful post? (0)
    Cyfra chyba się poprawiła (rezygnowałem jak pojawiło się n) nie było problemów natomiast po raz pierwszy były problemy- ale najważniejsze aby postępować wg umowy a jeśli Cyfra jest naiwna i po rezygnacji każe płacić to się nie przejmować tylko oglądać(jak działa)a nie płacić...
  • #12 04 Jan 2009 18:13
    zygus2
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    Mnie niestety także dopadł 3miesięczny okres wypowiedzenia. Co innego jeżeli jeszcze przed zakończeniem czasu umowy napiszemy pismo że rezygnujemy - chyba 2 tygodnie na to mamy. Wtedy z dniem końca umowy na papierze kończy się nasza umowa.
  • #13 22 Mar 2009 12:43
    K.Krzysztof
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    Witam.
    Też dojrzałem do rezygnacji z usług Cyfry +
    Właśnie piszę wypowiedzenie i mam wątpliwości co do adresu pocztowego na który powinienem wysłać formalne wypowiedzenie.
    Czy to jest ten ?
    CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o., 00-971 Warszawa skr. Poczt. 8
  • #14 22 Mar 2009 13:00
    dzac4
    Warunkowo odblokowany
    Helpful post? (0)
    Panowie pretensje do siebie pilnować terminów!
    Lili04 to że teraz napiszesz wiele nie zmieni na umowie masz napisane na ile ją zawarłeś i bez konsefkwencj z twojej strony wcześniej jej nie rozwiążesz.
  • #15 22 Mar 2009 19:44
    ansat
    Level 25  
    Helpful post? (0)
    Adres C+: Canal+ cyfrowy 02-100 Warszawa skr.poczt. 8
  • #16 22 Mar 2009 21:59
    suzam
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    nie wiem skąd taki macie problem.Poprostu piszesz ze od dzisiejszego dnia za 3mce mają ci nie wysyłac sygnału i ze po tym terminie nie bedziesz placic i koniec.Oczywiscie będą cię nagabywac/dodawac kanały abys został/ale nie zgadzaj sie i wyłł
  • #17 23 Mar 2009 08:41
    grzesiulek5
    Level 21  
    Helpful post? (0)
    Po pierwsze najważniejszy jest podstawowy okres umowy zawierany na czas jakiś..W umowie jest opisany okres wypowiedzenia.Jeśli nie ma ?-są to trzy miesiące.Po drugie jeśli podstawowy okres mija to umowa przedłużana jest automatycznie o kolejny okres umowy przy czym na czas
    nieokreśłony ale zawsze z trzy-miesięcznym wypowiedzeniem(i nie odz dzisiaj tylko od dnia rozliczeniowego)No i mając taką wiedzę pidzemy rezygnację w której nie musimy wcale pisać powodu....W kopertę i wysyłamy listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.Ot i cała procedura:)
  • #18 24 Mar 2009 13:34
    ArtS007
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Też przymierzam się do rezygnacji, więc nie wiem, jak to wygląda w praktyce, ale na pewno obowiązuje trzymiesięczny okres wypowiedzenia. Nie dotyczy on umów promocyjnych. Te należy przetrwać do końca.

    We wniosku określamy jedynie wolę rezygnacji. Co innego, że będą z pewnością dzwonili i nakłaniali do pozostania. To normalne. To samo przeszedłem przy rezygnacji z Plusa.

    Szkoda, że dbałość o klienta rozpoczyna się w momencie podejmowania decyzji o rozstaniu. Normalnie dba się wyłącznie o nowych klientów mamiąc ich promocjami.

    ArtS :)
  • #19 25 Mar 2009 12:13
    ansat
    Level 25  
    Helpful post? (0)
    W regulaminie który musisz otrzymać przy podpisywaniu umowy wszystko jest napisane.Kara 300 zł za zerwanie umowy terminowej to prawda.Co do jakości obrazu to jest tak jak pisze kol. kocur108.Jaki masz dekoder?
  • #20 25 Mar 2009 12:41
    h jaworski
    Level 38  
    Helpful post? (0)
    Nie zapominajcie też w terminie chyba 2 tygodni zwrócić tunera z kartą kablami i wszystkim co było jak żeście go dostali (jeżeli nie jest waszą własnością ) bo jak się spóźnicie chociażby 1 dzień to zaraz wam naliczą karę z 200zł i nie ma dyskusji zapuka do was firma windykacyjna .
  • #21 10 May 2009 10:33
    kerad85
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    Już niebawem bez żadnych konsekwencji będzie można zrezygnować z Cyfry+, jako że podnoszą ceny abonamentów. Z tego co wiem, to właśnie wysyłają nowe umowy do abonamentów.
    Ja rezygnuję z dniem 1 lipca od kiedy to wchodzą podwyżki.
  • #22 10 May 2009 17:14
    ansat
    Level 25  
    Helpful post? (0)
    Trzeba złożyć rezygnację w ciągu 7 dni od otrzymania aneksu do umowy.
  • #23 10 May 2009 20:40
    bbxb
    Level 31  
    Helpful post? (0)
    W sprawie pytań "jak zrezygnować z C+" prosze się udać do Punktu Sprzedaży albo na Infolinię. Można także poprosić pracownika punktu sprzedaży o aktualny Regulamin i samemu postudiować tryby rozwiązywania umowy.

    A tutaj prognozowane szczegóły podwyżki:

    http://media2.pl/media/50715-drozsza-cyfraplus-na-wakacje.html?utm_source=internal&utm_medium=link&utm_campaign=popularne



    Szerokości, bajo.
  • #24 18 May 2009 09:12
    aplauz
    Level 16  
    Helpful post? (0)
    ansat wrote:
    Trzeba złożyć rezygnację w ciągu 7 dni od otrzymania aneksu do umowy.

    Ciekawe, jak Ci udowodnią kiedy otrzymałeś pismo. Dobre :D:D:D. Wysyłają je zwykłym listem, więc zawsze możesz powiedzieć ŻE ŻADNEGO LISTU NIE DOSTAŁEŚ, albo dostałeś WCZORAJ. Testowane już przez wielu: spróbujcie wysłać do C+ rezygnację zwykłym listem poleconym - macie jak amen w pacierzu, że Ci kretyni powiedzą Wam kłamstwo w żywe oczy, że żadnego listu nie dostali. Wysyłajcie TYLKO ZA POTWIERDZENIEM ODBIORU.

    BR
    AM
  • #25 24 May 2009 18:32
    vonSchnitzel
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    A czy można wysłać za potwierdzeniem odbioru na skrytkę pocztową?
    Bo taki właśnie adres do korespondencji podaje cyfra. Czy może wysyłaliście na jakiś inny adres?
  • #26 24 May 2009 18:36
    dzac4
    Warunkowo odblokowany
    Helpful post? (0)
    Ten adres który podaje cyfra.Masz potwierdzenie i nie ma się czym martwić.
  • #27 24 May 2009 20:39
    aplauz
    Level 16  
    Helpful post? (0)
    Skrytka pocztowa raczej Ci nie pokwituje odbioru. Adres wysyłki: CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa.

    BR
    AM
  • #28 24 May 2009 20:58
    bbxb
    Level 31  
    Helpful post? (0)
    Quote:
    CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o., al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa

    Aby doszło szybciej polecam wysyłać z dopiskiem: Dział Obsługi Abonenta.
  • #29 26 May 2009 15:23
    plomka
    Level 1  
    Helpful post? (0)
    Witam,

    Jeśli zbliża się okres umowy, to aby z niej zrezygnowac, należy na miesiąc przed czyli w 11 miesiącu (jeśli na rok była umowa) 17 (na 18 miesięcy) lub 23 czy 35 odpowiednio - w formie pisemnej wypowiedziec umowe. Wystarcza 3 zdania, typu Jan Kowalski, Adres, Nr Abonenta, Z dniem xx.xx.xxxx wypowiadam umowę abonentową C+, zawartą w dniu pomiędzy Jan Kowalski a C+. Wypowiedzenie ze skutkiem na dzień (dzeń/miesiąc/rok kiedy umowa się normalnie kończy)

    Jeśli jednak minął okres umowy np 12 miesięcy od podpisania, wówczas umowa się przedłuża na czas nieokreślony, i wypowiedzenie wówczas obowiązuje z okresem 3 miesięcy.
    I wtedy piszemy pismo j.w. ale dzień rozwiązania ustalamy na od teraz + 3 miesiące. I nie ma zmiłuj się, jak nie zapłacisz - to cię KRUK będzie ścigał.

    A - i wysyłasz pisemko do BOA, no i rzecz jasna poleconym!!
  • #30 29 May 2009 21:23
    karol820
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    witam,dziś zadzwonił do mych drzwi akwizytor firmy EUROACTIV i zaproponował CYFRĘ+.Gość miał gadane i głupi się zgodziłem.podpisałem tylko:
    - ZAMÓWIENIE NA ZAWARCIE UMOWY O ABONAMENT CYFRY+
    -ZAMÓWIENIE INSTALACJI ZESTAWU DO ODBIORU CYFRY+
    Monter ma przyjćś jutro by wszytko zamontować,pobrac 299zł + za materiał i chyba podpisać umowe

    Czy mogę się jeszcze wycofać z tego ?
    Nie dlatego że wyczytałem negatywne opinie o tej firmie, ale w sumie to ja nie oglądam tv,nawet nie mam teraz żadnej anteny.Nie wiem co mnie poniosło.

    Więc jak i czy mogę grzecznie podziękować instalacji i abonamentu?
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products