X
  • #1 28 Feb 2011 11:37
    dwds
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    Witam,
    Mam problem z wyżej wymienionym dyskiem.
    Otóż upadł mi on z łóżka(będąc w etui ochronnym) i od tej pory komputer go nie wykrywa(tzn. w menedżerze zadań figuruje jako znak zapytania) i do tego wydaje z siebie jednostajne wysokie piknięcia.
    Dysk ma 2 miesiące, jeszcze folijka ochronna jest.
    Możecie mi poradzić, co z tym zrobić? Bo z tego co wiem ciężko jest dostać teraz gwarancję. Pisałem do Vobisu, gdzie go kupiłem, ale umywają ręce.
  • #2 28 Feb 2011 12:14
    msthhk
    Specjalista - HDD i odzyskiwanie danych
    Helpful post? (0)
    Zaparkowanie głowic lub uszkodzenie łożyska silnika. Naprawa jest niemożliwa. Jeśli potrzebujesz odzyskać dane, to poszukaj profesjonalisty.
  • #3 28 Feb 2011 14:02
    dwds
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    A czy nie ma sposobu na zareklamowanie tego produktu?
  • #4 28 Feb 2011 14:22
    darek_wp
    Level 28  
    Helpful post? (0)
    Jak legalnie zakupiłeś dysk i masz dowód zakupu (paragon, FV) to zanosisz do sprzedawcy i oddajesz do naprawy gwarancyjnej.
  • #5 28 Feb 2011 16:18
    dwds
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    Dopiero wchodzę w te sprawy reklamacyjne. Możecie mi podpowiedzieć jak mam to przedstawić w Vobisie, żeby została ona przyjęta.
  • #6 06 Apr 2012 13:02
    QuidamOrMangel
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    Witam,

    Mam podobny problem, ale z FreeAgentGo, 500gb.
    Mój dysk co prawda nie piszczy (słychać dźwięki jakby coś startowało i hamowało, ale nei są głośne, musiałem przyłożyć do niego ucho), ale gdy go podłączam zaczyna drżeć (norma gdy go podłączam), ale po chwili wszystko ustaje. Mam na nim dość ważne dla mnie dane, a nie wiem co z tym robić...

    Pozdrawiam i licze na odpowiedź,
    Michał
  Search 4 million + Products
Browse Products