X
  • #1 03 Mar 2011 16:19
    Dj Haker
    Level 35  
    Helpful post? (-1)
    Witam. Od wczoraj mam problem z przeglądarkami. Po rucuhomieniu Mozilla Firefox została przeprowadzona aktualizacja do najnowszej wersji. Po zakończeniu tego procesu nie otwiera się żadna strona internetowa - natychmiast wyskakuje błąd:

    Quote:
    Nie udało się nawiązać połączenia
    Firefox nie może nawiązać połączenia z serwerem google.pl.
    Witryna może być tymczasowo niedostępna lub zbyt obciążona. Spróbuj ponownie za kilka minut.
    Jeśli nie można otworzyć żadnej strony, należy sprawdzić swoje połączenie sieciowe.
    Jeśli komputer użytkownika jest chroniony przez zaporę sieciową lub serwer proxy, należy sprawdzić, czy program Firefox jest uprawniony do łączenia się z Internetem.


    Dodam że dwa dni wcześniej zainstalowałem testową wersję beta ( 4.0b 11 ) która działała bez zarzutu ale kiedy przeprowadziła się aktualizacja do wersji 4.0b12 to wyświetlił się powyższy błąd. Powróciłem więc do stabilnej wersji 3.6 ( to ta o której wspomniałem na początku, używana aktualnie ).

    Problem z połączeniem występuje także na innych przegladarkach: testowałem najnowszą wersję Chrome oraz Opery. Internet Explorer działa jak należy.


    Posiadam licencję na Arcavir 2011. Wykonałem pełny skan komputera i usunąłem wirusy jednak problem występuje nadal. Program Combofix także nie pomógł. Jeśli będzie potrzebny log to mogę go wstawić. Proszę mi tylko powiedzieć gdzie program go zapisał.

    Dodam jeszcze że w trybie awaryjnym z obsługą sieci wszystko działa jak należy, także na tym samym użytkowniku. Mógłbym przeinstalować system jednak chciałbym tego uniknąć.


    P.S Szukałem w internecie problemów na ten temat ale przeważnie dotyczyły one jednego programu ( np. Mozilla Firefox ). Wiele problemów było powiązanych z zaporą sieciową, ale ja takiej nie posiadam ( oprócz tej wbudowanej w system ). Wszystko mogło stać się po aktualizacji Firefoxa, pytanie tylko dlaczego inne przeglądarki również nie działają.


    Pozdrawiam i liczę po raz kolejny na Waszą pomoc.
  • #2 03 Mar 2011 16:55
    Sasni
    Level 20  
    Helpful post? (-1)
    1. Sprawdź: Menu Firefox -> Opcje -> Zaawansowane -> sieć -> Ustawienia -> Zaznacz opcję "Automatycznie wykrywaj proxy...."
    A jeżeli korzystasz z proxy to należy go tam wpisać.
    2. Spróbuj na chwilę wyłączyć antywirusa i sprawdź czy będzie to samo
  • #3 03 Mar 2011 17:12
    Dj Haker
    Level 35  
    Topic author Helpful post? (-1)
    Sasni wrote:
    1. Sprawdź: Menu Firefox -> Opcje -> Zaawansowane -> sieć -> Ustawienia -> Zaznacz opcję "Automatycznie wykrywaj proxy...."
    A jeżeli korzystasz z proxy to należy go tam wpisać.
    2. Spróbuj na chwilę wyłączyć antywirusa i sprawdź czy będzie to samo


    We wcześniejszym poście pominąłem podanie tego typu informacji. Jestem dość zaawansowany w dziedzinie informatyki więc od razu sprawdziłem tego typu rzeczy. Niestety bez skutku.

    Co udało mi się teraz ustalić:

    Utworzyłem nowe konto użytkownika - tam wszystko działa jak należy.
    Na starym koncie uruchomiłem aplikacje: CCleaner oraz EasyCleaner. Po skasowaniu błędów w rejestrze działa Mozilla Firefox. Niestety nadal nie działa Opera i Chrome.
  • #4 03 Mar 2011 18:09
    Kolobos
    Spec od komputerów
    Helpful post? (0)
    Zrob skan przy pomocy mbam oraz cureit. Daj w zalaczniku logi z OTL (otl.txt oraz extras.txt).
  • #5 04 Mar 2011 08:14
    bananasltd
    Level 8  
    Helpful post? (0)
    też miałem problem - jednak nie z innymi przeglądarkami tylko z ie
    brak praw dostępu czy coś w tym stylu
    zrób kopię rejestru

    regedit
    HKEY_USERS
    [plik]załaduj gałąź rejestru NTUSER.DAT z profilu
    nadaj nazwę
    [plik]zwolnij gałąź rejestru
    koniec

    czy pomoże - nie wiem - mi pomaga w sytuacji odwrotnej do Twojej na profilu bez pełnych praw dostępu

    ważne wcześniej zrób kopię rejestru!
  • #6 03 Apr 2013 12:18
    Farinos
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    Udało Ci się jakoś rozwiązać ten temat?
  • #7 03 Apr 2013 12:23
    swiercm
    Moderator - Komputery Serwis
    Helpful post? (-1)
    Na 100% zapora nie puszcza innych przeglądarek niż IE. Należy wyłączyć zaporę, bądź wpisać ręcznie zezwolenie na ruch sieciowy wywoływany przez te programy.
  • #8 03 Apr 2013 21:36
    Farinos
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    U mnie niestety wyłączenie zapory nic nie dało. Zdecydowałem się na przywrócenie systemu z okresu gdzie było ok i pomogło.
    Choć Vista oczywiście problemów jeszcze musiała narobić bo by Vistą nie była. To jednak udało się ogarnąć i działa jak należy.
  Search 4 million + Products
Browse Products