Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

nissan x-trail 2.2 dci 2004 brak mocy

sebabvb 03 Mar 2011 19:39
  • #1 03 Mar 2011 19:39
    sebabvb
    Poziom 2  

    witam.
    mam problem z x-trailem z 2004 roku z silnikiem 2.2 dci.
    gdy odpalam na zimnym silniku kreci sie do 1500 obr/min.
    jak sie troche rozgrzeje to osiagnie 2000 obr./min
    jak jest silnik goracy to ok 3000 obr./min.
    no i jedzie jak zolw
    do setki pol godziny
    blad na kompie p0336 czujnik walu korbowego(crankshaft sensor)

    wymieniony czujnik na wale i na walku
    nowa przeplywka
    nowe wszystkie filtry
    egr zaslepiony
    sprawdzony rozrzad wszystko wyglada ok
    cisnienie na szynie ok 300bar na wolnych takze ok.
    doladowanie z turbiny jest a mocy brak
    moze ktos kiedys mial podobny problem ??????????
    prosze o podpowiedz.
    z gory dziekuje

  • #3 03 Mar 2011 20:24
    sebabvb
    Poziom 2  

    nie kopci cisnienie na szynie trzyma
    jakby byly wtryski to by raczej cisnienie spadalo nie uwazasz

  • #4 03 Mar 2011 20:28
    MrReminiscencja
    Poziom 1  

    Szkoda czasu i pieniędzy na wymianę czujników i tym podobnych rzeczy. Przerabiałem ten temat w kilku autkach tego typu. Sprawdź po nr. VIN, czy nie była prowadzona kampania serwisowa na wymianę rozrządu i czy w twoim autku to zrobiono. Były do nich montowane wadliwe łańcuchy, które się rwały przy przebiegach ok. 200000 km. Błąd czujnika wału korbowego świadczy o braku synchronizacji z wałkiem rozrządu, jeśli jeszcze nie zerwał się łańcuch, to wywalaj silnik i wymieniaj rozrząd, a zaoszczędzisz naprawdę dużo pieniędzy. A jak sprawdzany był rozrząd? bo z tego co mi wiadomo to łańcuchy mają tylko znaki montażowe, i już po jednym obrocie wału już się nigdy nie zgrywają.
    Powodzenia przy wyjmowaniu i rozbieraniu silnika.

  • #5 03 Mar 2011 20:33
    sebabvb
    Poziom 2  

    moze Cie rozczaruje ale nie trzeba wyjmowac silnika zeby rozebrac i zlozyc rozrzad.
    zajelo mi to 8 godzin no moze 9 i zdjalem oba lancuchy i ustawilem na znaki fabryczne tak jak Bog przykazal.
    i nie wmawiajcie ludziom ze trzeba wyjmowac silnik bo mozna to zrobic na samochodzie chyba ze ktos woli wyjmowac silnik ale to pogratulowal.

  • #6 03 Mar 2011 21:06
    macvir
    Warunkowo odblokowany

    diagnoskop na kolanka i w droge rychlo wczas

  • #7 03 Mar 2011 21:11
    sebabvb
    Poziom 2  

    najgorsze jest to ze wszystkie parametry ok.
    zdjalem katalizator tak na wszelki wypadek(zapchany), ale bez zmian

  • #8 05 Mar 2011 21:34
    tomo19811
    Poziom 18  

    Sprawdzić działanie czujnika biegu neutralnego na skrzyni biegów , znam przypadek gdzie na turbinie wypaliło łopatki , ale wtedy też bardzo hałasowała.

  • #9 09 Lip 2011 20:28
    darek640
    Poziom 13  

    Witam.
    Ciekaw jestem finału, bo mam problem z takim autem. zero błędów z rana pali super
    ale musi z 10 minut pochodzić na wolnych obrotach żeby można było wprowadzić silnik w obroty,a przy tym dymi na czarno , przerywa ,strzela jak benzyniak.

  • #10 01 Sie 2011 13:23
    Butek10
    Poziom 14  

    To co napisali koledzy wyżej to prawda. Jest prowadzona akcja serwisowa bez płatana ze strony nissana dla samochodu x-trail. Pojazd mojego klienta nie ma mocy. Zadzwoniłem do nissana podałem numer nadwozia. Poinformowali mnie że faktycznie jest tam jakaś wada i do wymiany w pierwszej kolejności wadliwy napinacz górnego łańcucha. Klient się ma umówić i autko naprawione będzie za free. Zobaczymy co dalej po wymianie.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty