X

Schemat rozrządu VW Polo IV 1,2 2002r.

10 Mar 2011 21:56 ANandrzej 65
  • #1 10 Mar 2011 21:56
    andrzej 65
    Level 2  
    Helpful post? (+3)
    Witam.
    Poszukuję usilnie schematu rozrządu do auta jak w temacie.
    Bardzo będę wdzięczny za podanie jakiejkolwiek informacji na temat tego rozrządu.
    Z góry dziękuję.
  • #2 10 Mar 2011 22:40
    zeimp
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    Nie potrzeba Ci schematu, tylko blokady do wałków rozrządu i wału. Najpierw podaj oznaczenie silnika i w tedy Ci napiszę. Jakie oznaczenie ma Twój silnik lub ile wałków 1-2?
  • #3 10 Mar 2011 22:47
    andrzej 65
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    Dokładnie nie wiem, ale silnik ma 40kW i pojemność 1,2 , 2002r. 3-drzwiówka ,niektórzy mówią że ma łańcuch a nie pasek ale jakoś w to nie wierze. A tak na marginesie to gdzie mam znaleźć symbol silnika?
  • #4 11 Mar 2011 09:03
    pioart
    Level 37  
    Helpful post? (+1)
    Polo 9N_ AWY lub BMD , 40kW /54kM/ 3 cyl , jeden wałek , Potrzebne dwie blokady .
  • #5 11 Mar 2011 10:26
    dabu
    Level 31  
    Helpful post? (+4)
    Twoja polówka ma łancuch, ustawienie rozrządu proste jak budowa cepa.
  • Helpful post
    #6 11 Mar 2011 10:40
    Jarosx9
    Level 34  
    Helpful post? (0)
    Pojedyńczy wałek i jest na łańcuchu.
    Trochę nie na temat, ale chciałem się zapytać po co ci ta informacja? Tego łańcucha się nie wymienia - przynajmniej przy rozsądnym przebiegu i prawidłowo eksploatowanym/serwisowanym samochodzie.
  • #7 11 Mar 2011 12:20
    andrzej 65
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (0)
    oznaczenie silnika vw polo to AWY 015124
  • #8 11 Mar 2011 17:23
    pioart
    Level 37  
    Helpful post? (0)
    Jarosx9 wrote:
    Trochę nie na temat, ale chciałem się zapytać po co ci ta informacja? Tego łańcucha się nie wymienia.

    No tak , ale jak na ten przykład głowicę zwalił ?
  • Helpful post
    #9 11 Mar 2011 21:22
    zeimp
    Moderator Samochody
    Helpful post? (+2)
    No więc tak. Z tyłu głowicy masz czujnik hala (w pokrywie zaworów), wymontuj go i tam montuje się blokadę wałka. Następnie z tyłu silnika (nad krawędzią gdzie przykręca się miskę olejową) masz czujnik położenia wału korbowego, należy go wymontować i w to miejsce wkłada się blokadę wału. Jak już masz poblokowane wszystko (górę i dół) to zakładasz łańcuch, napinacz (koło na wałku rozrządu musi być tak zamontowane, aby się obracało a wałek nie - niedokręcone!) i napinasz go. Jak jest już napięty, to dokręcasz koło wałka rozrządu i gotowe. Demontujesz blokady, montujesz resztę w jedną całość i to wszystko. Pozdrawiam.
  • #10 14 Aug 2013 11:49
    cezera2
    Level 6  
    Helpful post? (+1)
    Mam problem z polo nie odpala prawdopodobnie przeskoczył łancuch czy wystarczy tylko go wymienić i napiąć? nie trzeba go ustawiać nie ma tam żadnych znaków? bo nikt o znakach nic tu nie pisze to jak to jest?.
  • #11 14 Aug 2013 12:07
    jerry1960
    Level 31  
    Helpful post? (0)
    Nikt nie pisze o znakach , ale kolega zeimp jeden post wyżej pisze o blokadach.
  • #12 14 Aug 2013 12:49
    cezera2
    Level 6  
    Helpful post? (0)
    blokade T10172 i 3036 sobie załatwiłem potrzebuję jeszcze zestaw blokad http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-vw-polo-seat-skoda-1-2-12v-6v-i3452980598.html potem wsio zablokować wymontować stary łancuch założyć nowy napiąć i gotowe? nic się nie ustawia? te blokady powodują to że łancuch jest już dobrze założony tak?
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products