X

Jak podłaczyć halogeny z żarowkami LED równolegle w schemacie klatkowym

26 Mar 2011 16:01 ZWzwolik20
  • #1 26 Mar 2011 16:01
    zwolik20
    Level 8  
    Helpful post? (0)
    Witam jak w temacie chce LEDy podłączyć równolegle na klatce ale nie wiem jak to zrobić bo w s.k. do żarówki jest doprowadzany tylko 1 przewód (0)

To view the material on this forum you must be logged in.

a do połączenia równoległego potrzebuje 2 przewodów

Nie jestem elektrykiem ale tech mech wiec prosty schemat mi wystarczy. I prosiłbym o nie wyrzucanie tematu do kosza bo na forum nic nie znalazłem.
  • #2 26 Mar 2011 16:43
    mrst
    Level 18  
    Helpful post? (0)
    Dochodzą ci 2 przewody tylko że przewód fazowy przechodzi przez wyłączniki a dopiero póżniej do żarówki. A ten pierwszy schemat ci nie wystarczy?
  • #3 26 Mar 2011 18:10
    zwolik20
    Level 8  
    Topic author Helpful post? (0)
    podłączone z żarówka już mam tylko teraz klosz chce wyrzucić i założyć halogeny. nie bardzo rozumiem najpierw podłączam fazę do włącznika a dopiero od włącznika do żarówki ?? nie będzie spięcia albo żarówki nie będą świecić ciągle ?? i Skąd dojdą mi 2 przewody ?? najlepiej jak widział bym to na schemacie jeśli można prosić :D
    ma to wygladac tak ??

Dodano po 15 [minuty]:

przeczytałem jeszcze raz i do-szlem do wniosku : wyciągam 2 przewód z puszki fazę i 0 zero podłączam do LED-ów a fazę przeciągam przez 2 wyłączniki i dopiero do żarówki..czyli powinno wglądać tak :

dobrze zrozumiałem ??
  • #4 26 Mar 2011 18:18
    lutek2001
    Level 14  
    Helpful post? (0)