X

VW T5 174KM Błąd Oleju STOP OLDRUCK MOTOR AUS

30 Mar 2011 08:35 COcowalki
  • #1 30 Mar 2011 08:35
    cowalki
    Level 7  
    Posts: 5 | Help: 0
    Helpful post? (+1)
    Witam serdecznie.
    Posiadam Wv t5 2,5 tdi 174 KM użytkuję go od ok roku.
    Mam poważny problem,gdyż podczas przejechania ok 30-40 km pojawiam mi się komunikat Stop OLDRUCK MOTOR AUS świadczący o niskim ciśnieniu oleju.Powiem szczerze że już wymieniałem w tym modelu głowicę ,ponieważ gniazda na pompowtryskach się wybiły,wałek rozrządu,oraz szklanki.Motor ma przebiegu 115 000 km i nie wiem gdzie może mi ciśnienie uciekać.Na simnym silniku jeszcze ani razu ten błąd nie wyskoczył .Czy ktoś może zna przyczynę???
  • #2 30 Mar 2011 16:41
    emeryt2
    Level 42  
    Posts: 7708 | Help: 704
    • Location: przemysl
    Helpful post? (0)
    Może należy pierwsze zmierzyć rzeczywiste ciśnienie oleju, co?
  • #3 30 Mar 2011 22:05
    T5
    Moderator Samochody
    Posts: 8984 | Help: 718
    • Location: Dębno
    Helpful post? (0)
    Tak ja znam.Wałkowałem taki śmietnik nie tak dawno.
    Zacznij od rady emeryta.
  • #4 31 Mar 2011 06:30
    cowalki
    Level 7  
    Posts: 5 | Help: 0
    Topic author Helpful post? (+1)
    Nie jestem do końca przekonany czy to może Być wina Oleju,ale spróbuję.Przez jakieś pół roku jeździłem na syntetyku ale sądziłem ,że ten błąd wyskakuję mi przez olej i ostatnio wlałem pół-syntetyk Castrola.Czy syntetyk mógłby się tak rozrzedzić podczas pracy ,żeby ciśnienie oleju spadało?
  • #5 31 Mar 2011 06:56
    T5
    Moderator Samochody
    Posts: 8984 | Help: 718
    • Location: Dębno
    Helpful post? (0)
    A w specyfikacji producenta jest w ogóle dopuszczenie innego oleju od syntetyka?
  • #6 31 Mar 2011 09:45
    k631
    Level 18  
    Posts: 304 | Help: 14
    • Location: Piła
    Helpful post? (-1)
    Jeżeli ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku jest dobre ,to może czujnik ciśnienia szwankuje.
  • #7 03 Apr 2011 14:21
    alpha01
    Level 21  
    Posts: 508 | Help: 31
    • Location: Antwerpia
    Helpful post? (+1)
    ostatnio w 1.8T mialem to samo.panewke walu przekrecilo bo wiury z pierscienia oporowego ja zatarly
  • #8 27 May 2011 06:26
    cowalki
    Level 7  
    Posts: 5 | Help: 0
    Topic author Helpful post? (-1)
    Wymieniłem już pompe oleju,panewki dolne,panewki górne,wałek rozrządu,olej,czujnik ciśnienia oleju,pompę wysokiego ciśnienia tą która jest do głowicy przymocowana,auto pracuję ciszej i jeździ super lecz dalej pojawia się błąd oleju jak rozgrzeje silnik przy normalnej jeździe i na niskich obrotach jak np. przy 1500 jadę na 3 biegu i dodam gazu to w tedy zaczyna się palić ten komunikat STOP Oldruck motor aus.jak jadę w trasie i jadę tak ok 100km/h to nawet przez godzinę nic się nie pojawia,tylko przy ruszaniu..na 1,2,3 biegu jak wbię 2 lub 3 bieg na niskich obrotach np 1500 .Proszę o razę bo już morduję się z tym samochodem od prawie roku...
  • #9 16 Jun 2014 22:19
    pall4
    Level 2  
    Posts: 3 | Help: 0
    • Location: wągrowiec
    Helpful post? (+1)
    Mam ten sam problem! na rozgrzanym silniku zapala się STOP OLDRUCK MOTOR AUS! Może doszedłeś już co jest przyczyną? Jestem na etapie wymiany pompy oleju i wszystkich panewek.
  • #10 17 Jun 2014 10:16
    cowalki
    Level 7  
    Posts: 5 | Help: 0
    Topic author Helpful post? (+2)
    Wymień silnik ,a będzie to na pewno najlepsza decyzja . Ja w swojego wpakowałem ok 32 000pln w naprawy... Jak nie ma Ciśnienia to zaciera się po woli wszystko .
  • #11 17 Jun 2014 21:50
    pall4
    Level 2  
    Posts: 3 | Help: 0
    • Location: wągrowiec
    Helpful post? (+1)
    Biorę to pod uwagę!Sprawdzę jeszcze górę, jak będą rysy na wałku i panewkach to wymieniam silnik! Dzięki za radę
  • #12 28 Jun 2014 13:55
    pall4
    Level 2  
    Posts: 3 | Help: 0
    • Location: wągrowiec
    Helpful post? (+1)
    Wymieniłem panewki wałka i popychacze i ciśnienie jest ok
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products