Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 30 Mar 2011 08:35
    cowalki
    Poziom 7  

    Witam serdecznie.
    Posiadam Wv t5 2,5 tdi 174 KM użytkuję go od ok roku.
    Mam poważny problem,gdyż podczas przejechania ok 30-40 km pojawiam mi się komunikat Stop OLDRUCK MOTOR AUS świadczący o niskim ciśnieniu oleju.Powiem szczerze że już wymieniałem w tym modelu głowicę ,ponieważ gniazda na pompowtryskach się wybiły,wałek rozrządu,oraz szklanki.Motor ma przebiegu 115 000 km i nie wiem gdzie może mi ciśnienie uciekać.Na simnym silniku jeszcze ani razu ten błąd nie wyskoczył .Czy ktoś może zna przyczynę???

  • #2 30 Mar 2011 16:41
    emeryt2
    Poziom 42  

    Może należy pierwsze zmierzyć rzeczywiste ciśnienie oleju, co?

  • #3 30 Mar 2011 22:05
    T5
    Moderator Samochody

    Tak ja znam.Wałkowałem taki śmietnik nie tak dawno.
    Zacznij od rady emeryta.

  • #4 31 Mar 2011 06:30
    cowalki
    Poziom 7  

    Nie jestem do końca przekonany czy to może Być wina Oleju,ale spróbuję.Przez jakieś pół roku jeździłem na syntetyku ale sądziłem ,że ten błąd wyskakuję mi przez olej i ostatnio wlałem pół-syntetyk Castrola.Czy syntetyk mógłby się tak rozrzedzić podczas pracy ,żeby ciśnienie oleju spadało?

  • #5 31 Mar 2011 06:56
    T5
    Moderator Samochody

    A w specyfikacji producenta jest w ogóle dopuszczenie innego oleju od syntetyka?

  • #6 31 Mar 2011 09:45
    k631
    Poziom 18  

    Jeżeli ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku jest dobre ,to może czujnik ciśnienia szwankuje.

  • #7 03 Kwi 2011 14:21
    alpha01
    Poziom 21  

    ostatnio w 1.8T mialem to samo.panewke walu przekrecilo bo wiury z pierscienia oporowego ja zatarly

  • #8 27 Maj 2011 06:26
    cowalki
    Poziom 7  

    Wymieniłem już pompe oleju,panewki dolne,panewki górne,wałek rozrządu,olej,czujnik ciśnienia oleju,pompę wysokiego ciśnienia tą która jest do głowicy przymocowana,auto pracuję ciszej i jeździ super lecz dalej pojawia się błąd oleju jak rozgrzeje silnik przy normalnej jeździe i na niskich obrotach jak np. przy 1500 jadę na 3 biegu i dodam gazu to w tedy zaczyna się palić ten komunikat STOP Oldruck motor aus.jak jadę w trasie i jadę tak ok 100km/h to nawet przez godzinę nic się nie pojawia,tylko przy ruszaniu..na 1,2,3 biegu jak wbię 2 lub 3 bieg na niskich obrotach np 1500 .Proszę o razę bo już morduję się z tym samochodem od prawie roku...

  • #9 16 Cze 2014 22:19
    pall4
    Poziom 2  

    Mam ten sam problem! na rozgrzanym silniku zapala się STOP OLDRUCK MOTOR AUS! Może doszedłeś już co jest przyczyną? Jestem na etapie wymiany pompy oleju i wszystkich panewek.

  • #10 17 Cze 2014 10:16
    cowalki
    Poziom 7  

    Wymień silnik ,a będzie to na pewno najlepsza decyzja . Ja w swojego wpakowałem ok 32 000pln w naprawy... Jak nie ma Ciśnienia to zaciera się po woli wszystko .

  • #11 17 Cze 2014 21:50
    pall4
    Poziom 2  

    Biorę to pod uwagę!Sprawdzę jeszcze górę, jak będą rysy na wałku i panewkach to wymieniam silnik! Dzięki za radę

  • #12 28 Cze 2014 13:55
    pall4
    Poziom 2  

    Wymieniłem panewki wałka i popychacze i ciśnienie jest ok

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty