Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Opel Astra G 1.8 16V - check 0130

ToMciO88 02 Kwi 2011 11:19
  • #1 02 Kwi 2011 11:19
    ToMciO88
    Poziom 17  

    Witam ,
    O tusz od jakiegoś tygodnia jestem posiadaczem Astry G 1.8 16V 125 KM z silnikiem Z18XE1 i niestety mam z nią problem a mianowicie zapala mi się i samoczynnie gaśnie co jakiś czas Check 0130 (za wysokie napięcie sensora O2 ) podłączyłem się pod OP-COM-a i zaobserwowałem że gdy check się nie świeci napięcie oscyluje pomiędzy 900mV a 4700mV natomiast kiedy zapali się kontrolka napięcie pozostaje na poziomie 4765 mV i oscyluje może w zakresie 10mV. Zaobserwowałem również starsznie duże spalanie ponieważ na 100km komputer pokładowy pokazał prawie 12L Dodam że na połowie baku zdążyłem zrobić jakieś 180KM i już pali się kontrolka. Ponadto zmierzyłem opór grzałki sondy jest w granicach 8-9 Ohm.Wymieniłem sondę na BOSCHA LS07 0258986507-36Y i niestety bez zmian nadal wywala check i strasznie falują wolne obroty i szarpie silnikiem . Zauważyłem jeszcze że kiedy podczas takiej pracy silnika gdy odepnę wtyczkę od przepływomierza to silnik pracuje jak ręką odjął trzyma obroty nie szarpie i chodzi cichutko. I teraz pytanie czy jest możliwe by wywalona przepływka powodowała wyskakiwanie tego błędu 0130 ?

  • #2 02 Kwi 2011 11:23
    1078231
    Usunięty  
  • #3 02 Kwi 2011 11:27
    ToMciO88
    Poziom 17  

    Sprawdzę za jakiś czas a jakie mniejwięcej powinno być to wskazanie ?

  • #4 02 Kwi 2011 11:36
    1078231
    Usunięty  
  • #5 02 Kwi 2011 11:47
    ToMciO88
    Poziom 17  

    Domyślam się miałem bardziej na myśli ile mniej więcej powinno być powietrza przy określonych obrotach

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty