Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Seicento 1.1 MPI - Kilka pytań


  Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> Kosz -> Kosz Archiwum ->Seicento 1.1 MPI - Kilka pytań Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu 
AutorSchowaj lewą kolumnę Wiadomość
djmartin1981
Poziom 4
Poziom 4
Miasto: Libiąż
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 9
djmartin1981
Poziom 4
Post#1 10 Kwi 2011 20:49  Autor tematu   

Seicento 1.1 MPI Zakup


Witam.
Chcę kupić Seicento 1.1 MPI na LPG.
Oglądałem już kilka sztuk ale wszystkie te autka miały silnik dosyć mokry z oleju od strony chłodnicy.
Czym to jest spowodowane?
Czy to normalne?
Słyszałem, że ten MPI to najlepszy silnik pod LPG, że 900-tkę to trzeba co chwilę regulować bo ciągle coś ten gaz szwankuje.
No i jeszcze jedno - czy punktowa korozja tylnej klapy to normalność?
Z góry dziękuję za rady i pozdrawiam.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Ad

Ad
Ad


Powrót do góry
RobertLodz09
Poziom 21
Poziom 21
Miasto: Łódż
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 1130
Pomógł: 94
Ocena postów: 31
RobertLodz09
Poziom 21
Post#2 11 Kwi 2011 21:56    

Re: Seicento 1.1 MPI Zakup


Korozja na tylnych klapach to słaby punkt w Fiacie. A "ulany silnik" to wina uszczelki pokrywy głowicy. Koszt zakupu około 12zł. Silnik 1100 "Fire" Fiata jest bardzo udaną jednostką ,bardzo popularną (CC ,SC ,Punto ,Panda) i dość "niedrogą" w eksploatacji. Pozdrawiam!

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Ad

Ad
Ad


Powrót do góry
pantera2233
Poziom 11
Poziom 11
Miasto: Radomsko
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 62
Pomógł: 5
pantera2233
Poziom 11
Post#3 12 Kwi 2011 00:48    

Re: Seicento 1.1 MPI - Kilka pytań


korozja tylnej i przedniej klapy to normalka. Ulany silnik też-wymiana uszczelki jak kolega wyżej pisze. Po kupnie wymień rozrząd to będziesz miał spokuj z silnikiem na kolejne 70tys.km. I NAJWAŻNIEJSZE : kup od właścicela nie do handlarza: właściciela wypytasz o wszystko co jest grane z autkiem. A handlarz to Ci powie: "stan idealny, igła od starszego pana, który nie palił, auto kupił i trzymał w garaż-dlatego mały przebieg. A przed sprzedażą wymienił rozrząd dla nowego właścicela"Pozdr!

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Ad

Ad
Ad


Powrót do góry
tzok
Moderator Samochody
Moderator Samochody
Miasto: Bielsko-Biała / Sosnowiec
Dołączył: 13 Wrz 2002
Posty: 26449
Pomógł: 1923
Ocena postów: 372
tzok
Moderator Samochody
Post#4 12 Kwi 2011 18:20    

Re: Seicento 1.1 MPI - Kilka pytań


Do Seicento 1.1 MPI powinien być montowany wyłącznie wtrysk LPG IV generacji, w kwestii silnika to wymaga regulacji luzów zaworowych co 20-30 tys. km, bo o ile kojarzę to od czasów 1.1 SPI nic się nie zmieniło i nadal ma regulację luzów na płytkach.
Ogólnie silnik bardzo udany, trwały (wytrzymuje ok 300tys. km bez remontu), prosty konstrukcyjnie, a przy tym mający niezły stosunek mocy do pojemności. Co dziś niezwykle rzadkie posiada tzw. bezkolizyjny rozrząd (zerwanie paska rozrządu nie powoduje uszkodzenia silnika).
Olej lubi wyciekać spod uszczelki pokrywy rozrządu jak i oringu pod uchwytem cewek (z dawnych czasów pozostał tam otwór na aparat zapłonowy), lubią też rdzewieć miski olejowe (stalowe).

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu     Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> Kosz -> Kosz Archiwum -> Seicento 1.1 MPI - Kilka pytań
Strona 1 z 1
Podobne tematy
Termoformierka , kilka pytań. (1)
ciekły azot... ? kilka pytań ;) (20)
Remont instalacji CO - kilka pytań (7)
Kilka pytań z prawa i BHP. (8)
OC, AC, rejestracja pojazdu... Kilka pytań (27)
Domowe PCB - kilka pytań (10)
Kilka pytań dotyczących allegro... (3)
Kategoria wojskowa kilka pytań... (8)
Urządzenie na 230V kilka pytań.... (3)
Przedłużenie neostrady - kilka pytań (1)



Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Kontakt

Page generation time: 0.062 seconds

elektroda.pl temat RSS