Forum Index

Rules  | Points  | Add...  | Recent posts  | Search  | Register  | Log in

This site uses cookies. Learn more about cookies and changing the settings in your browser.

Seicento 1.1 MPI - Kilka pytań


Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Bin -> Bin Archives -> Seicento 1.1 MPI - Kilka pytań
Author
Message
djmartin1981
Poziom 4
Poziom 4


Joined: 20 Jan 2011
Posts: 9
Location: Libiąż

Post#1 Post from the author of the topic 10 Apr 2011 20:49   

Seicento 1.1 MPI Zakup


Witam.
Chcę kupić Seicento 1.1 MPI na LPG.
Oglądałem już kilka sztuk ale wszystkie te autka miały silnik dosyć mokry z oleju od strony chłodnicy.
Czym to jest spowodowane?
Czy to normalne?
Słyszałem, że ten MPI to najlepszy silnik pod LPG, że 900-tkę to trzeba co chwilę regulować bo ciągle coś ten gaz szwankuje.
No i jeszcze jedno - czy punktowa korozja tylnej klapy to normalność?
Z góry dziękuję za rady i pozdrawiam.

Helpful message? + -

Back to top
   
Ad


Ad


Post# 10 Apr 2011 20:49   



Back to top
   
RobertLodz09
Poziom 21
Poziom 21


Joined: 29 Dec 2009
Posts: 1129
Location: Łódż

Post#2 11 Apr 2011 21:56   

Re: Seicento 1.1 MPI Zakup


Korozja na tylnych klapach to słaby punkt w Fiacie. A "ulany silnik" to wina uszczelki pokrywy głowicy. Koszt zakupu około 12zł. Silnik 1100 "Fire" Fiata jest bardzo udaną jednostką ,bardzo popularną (CC ,SC ,Punto ,Panda) i dość "niedrogą" w eksploatacji. Pozdrawiam!

Helpful message? + -

Back to top
   
Ad


Ad


Post# 11 Apr 2011 21:56   



Back to top
   
pantera2233
Poziom 11
Poziom 11


Joined: 03 Mar 2007
Posts: 62
Location: Radomsko

Post#3 12 Apr 2011 00:48   

Re: Seicento 1.1 MPI - Kilka pytań


korozja tylnej i przedniej klapy to normalka. Ulany silnik też-wymiana uszczelki jak kolega wyżej pisze. Po kupnie wymień rozrząd to będziesz miał spokuj z silnikiem na kolejne 70tys.km. I NAJWAŻNIEJSZE : kup od właścicela nie do handlarza: właściciela wypytasz o wszystko co jest grane z autkiem. A handlarz to Ci powie: "stan idealny, igła od starszego pana, który nie palił, auto kupił i trzymał w garaż-dlatego mały przebieg. A przed sprzedażą wymienił rozrząd dla nowego właścicela"Pozdr!

Helpful message? + -

Back to top
   
Ad


Ad


Post# 12 Apr 2011 00:48   



Back to top
   
tzok
Moderator Samochody
Moderator Samochody


Joined: 13 Sep 2002
Posts: 25655
Location: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Post#4 12 Apr 2011 18:20   

Re: Seicento 1.1 MPI - Kilka pytań


Do Seicento 1.1 MPI powinien być montowany wyłącznie wtrysk LPG IV generacji, w kwestii silnika to wymaga regulacji luzów zaworowych co 20-30 tys. km, bo o ile kojarzę to od czasów 1.1 SPI nic się nie zmieniło i nadal ma regulację luzów na płytkach.
Ogólnie silnik bardzo udany, trwały (wytrzymuje ok 300tys. km bez remontu), prosty konstrukcyjnie, a przy tym mający niezły stosunek mocy do pojemności. Co dziś niezwykle rzadkie posiada tzw. bezkolizyjny rozrząd (zerwanie paska rozrządu nie powoduje uszkodzenia silnika).
Olej lubi wyciekać spod uszczelki pokrywy rozrządu jak i oringu pod uchwytem cewek (z dawnych czasów pozostał tam otwór na aparat zapłonowy), lubią też rdzewieć miski olejowe (stalowe).

Helpful message? + -

Back to top
   
Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Bin -> Bin Archives -> Seicento 1.1 MPI - Kilka pytań
Page 1 of 1
Similar topics
Termoformierka , kilka pytań. (1)
ciekły azot... ? kilka pytań ;) (20)
Remont instalacji CO - kilka pytań (7)
Kilka pytań z prawa i BHP. (8)
OC, AC, rejestracja pojazdu... Kilka pytań (27)
Domowe PCB - kilka pytań (10)
Kilka pytań dotyczących allegro... (3)
Kategoria wojskowa kilka pytań... (8)
Urządzenie na 230V kilka pytań.... (3)
Przedłużenie neostrady - kilka pytań (1)


Administrator || Moderators || Forum Rules || General Rules || Cookies information || Contact

Page generation time: 0.053 seconds

elektroda.pl topic RSS feed