Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Seicento 1.1 MPI - Kilka pytań


Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Kosz -> Kosz Archiwum -> Seicento 1.1 MPI - Kilka pytań
Autor
Wiadomość
djmartin1981
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 5
Miasto: Libiąż

Post#1 Post autora tematu 10 Kwi 2011 20:49   

Seicento 1.1 MPI Zakup


Witam.
Chcę kupić Seicento 1.1 MPI na LPG.
Oglądałem już kilka sztuk ale wszystkie te autka miały silnik dosyć mokry z oleju od strony chłodnicy.
Czym to jest spowodowane?
Czy to normalne?
Słyszałem, że ten MPI to najlepszy silnik pod LPG, że 900-tkę to trzeba co chwilę regulować bo ciągle coś ten gaz szwankuje.
No i jeszcze jedno - czy punktowa korozja tylnej klapy to normalność?
Z góry dziękuję za rady i pozdrawiam.
Powrót do góry
   
Ad


Ad


Post# 10 Kwi 2011 20:49   



Powrót do góry
   
RobertLodz09
Poziom 21
Poziom 21


Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 1141
Miasto: Łódż

Post#2 11 Kwi 2011 21:56   

Re: Seicento 1.1 MPI Zakup


Korozja na tylnych klapach to słaby punkt w Fiacie. A "ulany silnik" to wina uszczelki pokrywy głowicy. Koszt zakupu około 12zł. Silnik 1100 "Fire" Fiata jest bardzo udaną jednostką ,bardzo popularną (CC ,SC ,Punto ,Panda) i dość "niedrogą" w eksploatacji. Pozdrawiam!
Powrót do góry
   
Ad


Ad


Post# 11 Kwi 2011 21:56   



Powrót do góry
   
pantera2233
Poziom 11
Poziom 11


Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 62
Miasto: Radomsko

Post#3 12 Kwi 2011 00:48   

Re: Seicento 1.1 MPI - Kilka pytań


korozja tylnej i przedniej klapy to normalka. Ulany silnik też-wymiana uszczelki jak kolega wyżej pisze. Po kupnie wymień rozrząd to będziesz miał spokuj z silnikiem na kolejne 70tys.km. I NAJWAŻNIEJSZE : kup od właścicela nie do handlarza: właściciela wypytasz o wszystko co jest grane z autkiem. A handlarz to Ci powie: "stan idealny, igła od starszego pana, który nie palił, auto kupił i trzymał w garaż-dlatego mały przebieg. A przed sprzedażą wymienił rozrząd dla nowego właścicela"Pozdr!
Powrót do góry
   
Ad


Ad


Post# 12 Kwi 2011 00:48   



Powrót do góry
   
tzok
Poziom 26
Poziom 26


Dołączył: 13 Wrz 2002
Posty: 24839
Miasto: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Post#4 12 Kwi 2011 18:20   

Re: Seicento 1.1 MPI - Kilka pytań


Do Seicento 1.1 MPI powinien być montowany wyłącznie wtrysk LPG IV generacji, w kwestii silnika to wymaga regulacji luzów zaworowych co 20-30 tys. km, bo o ile kojarzę to od czasów 1.1 SPI nic się nie zmieniło i nadal ma regulację luzów na płytkach.
Ogólnie silnik bardzo udany, trwały (wytrzymuje ok 300tys. km bez remontu), prosty konstrukcyjnie, a przy tym mający niezły stosunek mocy do pojemności. Co dziś niezwykle rzadkie posiada tzw. bezkolizyjny rozrząd (zerwanie paska rozrządu nie powoduje uszkodzenia silnika).
Olej lubi wyciekać spod uszczelki pokrywy rozrządu jak i oringu pod uchwytem cewek (z dawnych czasów pozostał tam otwór na aparat zapłonowy), lubią też rdzewieć miski olejowe (stalowe).

Moje artykuły: (Dodaj)
15 Czerwiec 2014 Windows 7 - za duże napisy w programach korzystających z fontów rastrowych
Powrót do góry
   
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Kosz -> Kosz Archiwum -> Seicento 1.1 MPI - Kilka pytań
Strona 1 z 1
Podobne tematy
Termoformierka , kilka pytań. (1)
ciekły azot... ? kilka pytań ;) (20)
Remont instalacji CO - kilka pytań (7)
Kilka pytań z prawa i BHP. (8)
OC, AC, rejestracja pojazdu... Kilka pytań (27)
Domowe PCB - kilka pytań (10)
Kilka pytań dotyczących allegro... (3)
Kategoria wojskowa kilka pytań... (8)
Urządzenie na 230V kilka pytań.... (3)
Przedłużenie neostrady - kilka pytań (1)


Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Reklama || Kontakt

Page generation time: 0.069 seconds

elektroda.pl temat RSS