Forum Index

Rules  | Points  | Add...  | Recent posts  | Search | Register | Log in



Seicento 1.1 MPI - Kilka pytań


  Main Page -> Forum Index -> Bin -> Bin Archives ->Seicento 1.1 MPI - Kilka pytań Post new topic  Reply to topic 
Author
Hide the left column
Show left column Message
djmartin1981
Level 6
Location: Libiąż
Joined: 20 Jan 2011
Posts: 9
djmartin1981
Level 6
Post#1 10 Apr 2011 20:49  Topic author   

Seicento 1.1 MPI Zakup


Witam.
Chcę kupić Seicento 1.1 MPI na LPG.
Oglądałem już kilka sztuk ale wszystkie te autka miały silnik dosyć mokry z oleju od strony chłodnicy.
Czym to jest spowodowane?
Czy to normalne?
Słyszałem, że ten MPI to najlepszy silnik pod LPG, że 900-tkę to trzeba co chwilę regulować bo ciągle coś ten gaz szwankuje.
No i jeszcze jedno - czy punktowa korozja tylnej klapy to normalność?
Z góry dziękuję za rady i pozdrawiam.

Helpful post? + 0
Back to top

Ad
Ad


Back to top
RobertLodz09
Level 29
Location: Łódż
Joined: 29 Dec 2009
Posts: 1146
Helped: 96
Post rating: 43
RobertLodz09
Level 29
Post#2 11 Apr 2011 21:56    

Re: Seicento 1.1 MPI Zakup


Korozja na tylnych klapach to słaby punkt w Fiacie. A "ulany silnik" to wina uszczelki pokrywy głowicy. Koszt zakupu około 12zł. Silnik 1100 "Fire" Fiata jest bardzo udaną jednostką ,bardzo popularną (CC ,SC ,Punto ,Panda) i dość "niedrogą" w eksploatacji. Pozdrawiam!

Helpful post? + 0
Back to top

Ad
Ad


Back to top
pantera2233
Level 13
Location: Radomsko
Joined: 03 Mar 2007
Posts: 62
Helped: 5
pantera2233
Level 13
Post#3 12 Apr 2011 00:48    

Re: Seicento 1.1 MPI - Kilka pytań


korozja tylnej i przedniej klapy to normalka. Ulany silnik też-wymiana uszczelki jak kolega wyżej pisze. Po kupnie wymień rozrząd to będziesz miał spokuj z silnikiem na kolejne 70tys.km. I NAJWAŻNIEJSZE : kup od właścicela nie do handlarza: właściciela wypytasz o wszystko co jest grane z autkiem. A handlarz to Ci powie: "stan idealny, igła od starszego pana, który nie palił, auto kupił i trzymał w garaż-dlatego mały przebieg. A przed sprzedażą wymienił rozrząd dla nowego właścicela"Pozdr!

Helpful post? + 0
Back to top
tzok
Moderator Samochody
Location: Bielsko-Biała / Sosnowiec
Joined: 13 Sep 2002
Posts: 27799
Helped: 2058
Post rating: 614
tzok
Moderator Samochody
Post#4 12 Apr 2011 18:20    

Re: Seicento 1.1 MPI - Kilka pytań


Do Seicento 1.1 MPI powinien być montowany wyłącznie wtrysk LPG IV generacji, w kwestii silnika to wymaga regulacji luzów zaworowych co 20-30 tys. km, bo o ile kojarzę to od czasów 1.1 SPI nic się nie zmieniło i nadal ma regulację luzów na płytkach.
Ogólnie silnik bardzo udany, trwały (wytrzymuje ok 300tys. km bez remontu), prosty konstrukcyjnie, a przy tym mający niezły stosunek mocy do pojemności. Co dziś niezwykle rzadkie posiada tzw. bezkolizyjny rozrząd (zerwanie paska rozrządu nie powoduje uszkodzenia silnika).
Olej lubi wyciekać spod uszczelki pokrywy rozrządu jak i oringu pod uchwytem cewek (z dawnych czasów pozostał tam otwór na aparat zapłonowy), lubią też rdzewieć miski olejowe (stalowe).

Helpful post? + 0
Back to top
Post new topic  Reply to topic     Main Page -> Forum Index -> Bin -> Bin Archives -> Seicento 1.1 MPI - Kilka pytań
Page 1 of 1

Similar topics to seicento 1.1 MPI - Kilka pytań

Termoformierka , kilka pytań. (1)
ciekły azot... ? kilka pytań ;) (20)
Remont instalacji CO - kilka pytań (7)
Kilka pytań z prawa i BHP. (8)
OC, AC, rejestracja pojazdu... Kilka pytań (27)
Domowe PCB - kilka pytań (10)
Kilka pytań dotyczących allegro... (3)
Kategoria wojskowa kilka pytań... (8)
Urządzenie na 230V kilka pytań.... (3)
Przedłużenie neostrady - kilka pytań (1)


Switch to mobile version Switch to version for desktops