Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 12 Kwi 2011 09:25
    mario.1973
    Poziom 12  

    Witam jestem posiadaczem Opla Vectry 2.0 dti z 2000 roku. Przy podjazdach pod górę albo przy mocnym wci¶nięciu pedału gazu zapala się kontrolka silnika i auto traci moc. Wystarczy jednak że się zatrzymam i zgaszę silnik i problem ustępuje. Jest to sprawa pewnie jakiego¶ czujnika, albo pękniętego węża ,tylko ja nie bardzo wiem czego mam szukać. Bardzo proszę o podpowiedzi.

  • #2 12 Kwi 2011 11:34
    macvir
    Warunkowo odblokowany

    szukac diagnoskopu i madrego diagnosty.
    pozdrawiam

  • #3 12 Kwi 2011 16:30
    mario.1973
    Poziom 12  

    No nie bardzo mi to pomogło

  • #4 12 Kwi 2011 16:35
    macvir
    Warunkowo odblokowany

    a jesli napisze ze problem to albo pompa VP37 albo turbina to jak to zmieni twoja perspektywe? :)
    pozdrawiam

  • #5 12 Kwi 2011 16:35
    kmitki
    Poziom 21  

    Odczytaj błędy i będziesz wiedział.

  • #6 12 Kwi 2011 16:49
    poliaudio23
    Poziom 11  

    Szanowny kolego podł±cz autko pod komputer i jaki masz kod błędu to wtedy będzie wiadomo co szukać może pompa, morze zawór turbiny, morze egr, morze i morze i wiele morze a morze szerokie morze głębokie i tp itd

  • #7 12 Kwi 2011 21:24
    tomcio_803
    Poziom 9  

    Sprawdz kolego przepływomierz ja miałem tak samo.

  • #8 12 Kwi 2011 21:42
    mario.1973
    Poziom 12  

    A jak można go sprawdzic?

  • #9 12 Kwi 2011 22:37
    bodzio012
    Poziom 30  

    SprawdĽ czy nie masz dziury w rurze od intercoolera, skoro po przyci¶nięciu tak się dzieje.

  • #10 12 Kwi 2011 22:48
    Askee
    Poziom 10  

    Możesz próbować pożyczyć od kolegi ale ja obstawiałbym przeładowanie turbiny. Niestety biegłych diagnostów jest jak na lekarstwo, niektórzy potrafi± odczytać błędy i na tym się kończy bo już o przyczynach kompletne zero. Szkoda że jak byłe¶ u kogo¶ to nie spisałe¶ sobie chociaż numerków błędów, przynajmniej było by z czego wróżyć a tak pozostaje tylko szukać m±drzejszego diagnosty albo popytać w clubie Vectry, tam maj± oddziały regionalne i w cenie dwóch piw sobie wzajemnie diagnozuj± auta. Ale i tutaj z patrzeniem w parametry pracuj±cego silnika nie jest najlepiej. Można na Allegro kupić sobie jaki¶ tester za kilkadziesi±t złotówek i samemu próbować ale to nie jest rozwi±zanie. Gdyby¶ był w pobliżu Wrocławia to bym Ci powiedział.

    Alex

  • #11 12 Kwi 2011 23:20
    megakreator
    Poziom 19  

    Witam aby nie zakładać kolejnego tematu wł±czę się w dyskusję w moim oplu dti 2.0 występuj± od wczoraj dokładnie takie same objawy , odwiedziłam diagnostę , błędy; obwód wej¶ciowy prędko¶ci silnika,oraz moduł kontroli pompy,mam zapytanie czy po tych informacjach na 100% pompa wtryskowa do wymiany.Pozdrawiam.

  • #12 12 Kwi 2011 23:43
    doctor81
    Poziom 17  

    megakreator napisał:
    odwiedziłam diagnostę , błędy; obwód wej¶ciowy prędko¶ci silnika,oraz moduł kontroli pompy,mam zapytanie czy po tych informacjach na 100% pompa wtryskowa do wymiany.Pozdrawiam.
    100% to tylko po wymontowaniu owej pompy i sprawdzeniu jej na stole probierczym.

  • #13 13 Kwi 2011 08:34
    ladamaniac
    Poziom 36  

    Megakreator podaj numery błędów. Być może tylko czujnik położenia wału. Faluje na wolnych? Mario posprawdzaj wszystkie podci¶nienia, te na podszybiu też i szczelno¶ćmembrany w siłowniku zmiennej geometrii

  • #14 13 Kwi 2011 16:24
    megakreator
    Poziom 19  

    Witam pamiętam jeden na pewno 1335.Pozdrawiam.

  • #16 13 Kwi 2011 20:21
    megakreator
    Poziom 19  

    Tak tylko jak sprawdzić.Pozdr.

  • #18 14 Kwi 2011 20:23
    Usunięty
  • #19 12 Maj 2011 21:59
    megakreator
    Poziom 19  

    Witam wracam po czasie bo i uszkodzenie pojawiło się ponownie z tym że kontrolka silnika ¶wieci już ci±gle i stracił moc odpala normalnie, pod interfejsem pokazuje bł±d P0725 oraz P1335, czy pozostaje tylko regeneracja pompy wtryskowej czy sterownika pomp±, proszę o sugestie.Pozdrawiam.

  • #20 13 Maj 2011 08:10
    mario.1973
    Poziom 12  

    Mi po podł±czeniu pod komputer nie pokazalo nic, pare bledow Abs i takie tam. Po podpowiedzi znajomego wyczy¶ciłem EGR, ale też lipa dalej to samo.

  • #21 13 Maj 2011 11:48
    doctor81
    Poziom 17  

    megakreator napisał:
    pokazuje bł±d P0725 oraz P1335, czy pozostaje tylko regeneracja pompy wtryskowej czy sterownika pomp±, proszę o sugestie.Pozdrawiam.
    W/w błędy niczego nie przes±dzaj±.ZaprowadĽ auto do kogo¶ kto oprócz odczytywania kodów umie jeszcze je interpretować.O parametrach rzeczywistych nie wspomnę.Samemu to możesz najwyżej sprawdzić poł±czenie kostki od czujnika położenia wału korbowego.Ew. podmień sam czujnik ze sprawnego auta.A tak na marginesie je¶li już,to uszkodzenie elektryczne tych sterowników pomp przeważnie powoduje sama pompa. Do mario.1973:jak się ma kolektor ss±cy?"Klapy wirowe" drożne?

  • #22 13 Maj 2011 18:22
    mario.1973
    Poziom 12  

    A co to takiego te klapy wirowe?

  Szukaj w 4mln produktów
Przegl±daj produkty