Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 16 Kwi 2011 13:57
    karolakpiotr
    Poziom 9  

    Mam problem z autkiem. Wymieniłem niedawno (~200 km temu) olej w przydrożnym warsztacie, panu mechanikowi się trochę przelało ponad maximum, ale uznał, że silnik sam to wciągnie i tak zostawił. Po jakichś 70-80 km zaczęła mi świecić kontrolkla akumulatora, potem zaczęła mrygać kontrolka oleju. Z jakiejś rurki gumowej umiejscowionej nad świecami żarowymi bryzgał mi olej. Zaniepokojony sytuacją spuściłem trochę oleju wężykiem przez bagnet. Kontrolka oleju zgasła i akumulatora chwilę później też. Myślałem, że jest po problemie, ale niestety sytuacja po jakichś 50 km znowu się powtórzyła. Odstawiłem auto na pół godzinki obie zgasły, po czym po kilku minutach się znów zapaliły i tak w kółko. Dojechałem do domu, akumulator kompletnie rozładowany.
    Proszę pomóżcie, co to może być, czy mogło się zdarzyć, że wydmuchało uszczelkę pod głowicą, z pod której olej wyciekał na alternator?, czy może coś zupełnie innego?
    Z góry dziękuję za wszelką pomoc

  • #2 16 Kwi 2011 16:34
    T5
    Moderator Samochody

    karolakpiotr napisał:
    Dojechałem do domu, akumulator kompletnie rozładowany.
    Jak myślisz czego nie masz?(ładowania?)

  • #3 16 Kwi 2011 16:37
    karolakpiotr
    Poziom 9  

    Ładowania nie mam, ale jaki to ma związek z kontrolką oleju?

  • #4 16 Kwi 2011 16:46
    T5
    Moderator Samochody

    Ma."Elektronika" w liczniku.

  • Pomocny post
    #5 19 Kwi 2011 17:42
    1970Kris
    Poziom 9  

    Jeżeli jeszcze nie doszedłeś do powodu awarii to sprawdź alternator. Ja mam trzy t4 co prawda z silnikiem 2,4 ale już kilka razy jak padł alternator albo były problemy z elektryką przy ładowaniu to wraz z kontrolką ładowania świeciło się ciśnienie.

  • #6 19 Kwi 2011 17:49
    karolakpiotr
    Poziom 9  

    1970Kris napisał:
    Jeżeli jeszcze nie doszedłeś do powodu awarii to sprawdź alternator. Ja mam trzy t4 co prawda z silnikiem 2,4 ale już kilka razy jak padł alternator albo były problemy z elektryką przy ładowaniu to wraz z kontrolką ładowania świeciło się ciśnienie.

    Masz absolutną rację kolego. Po naprawieniu alternatora mryganie kontrolki oleju też ustało. Okazało się, że cieknie z silnika olej i z pompy ropa, która zalewa alternator i poniekąd dlatego alternator padł.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty